komentarze
  • 1. Majk-123
    • 2021-06-07 14:35:54
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Myślę, że on będzie na długo zapamiętany w F1, niestety.

  • 2. jmformates
    • 2021-06-07 14:41:47
    • *.dynamic.mm.pl

    Taki duch sportu, że Alonso który nie miał tempa cały wyścig skończył 6 tylko dlatego, że cudem udało mu się wyprzedzić 3 czy 4 kierowców na 1 okrążeniu. To samo Norris-holowany przez Tsunodę, który później już tylko powiększał przewagę, wykorzystał jego brak doświadczenia i znalazł się przed nim ostatecznie. Nie mówię już o Hamiltonie, który miał szansę wygrać ten wyścig. Te 2 okrążenia dużo namieszały i niepotrzebnie.

  • 3. ekwador15
    • 2021-06-07 15:25:31
    • *.146.35.169.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jaki duch sportu. Śmieszny ten Masi. W tamty roku byly wyścigi gdzie można było bez sc. Było fajne sciganie m. In. Na monzy. Auto zaparkowane na wewnętrznej przy stanowisku porządkowych i sc bo bezpieczeństwo. Teraz nagle duch sportu. Wpadli w panikę nie wiedzieli do robić. Max się rozbił i pół okrążenia stawka pojechała a ci się zastanawiali nie wiadomo na co. Masi to porażka. Charlie whiting to byl gość a ten porażka

  • 4. zmaciej
    • 2021-06-07 15:33:45
    • *.150.93.27

    Dla mnie decyzja o wznowieniu z pól startowych była nie tylko głupia ale i bardzo niebezpieczna, nie wspominając nawet o aspekcie uczciwości. Aż wierzyć się nie chce, że nie doszło do jakiejś potężnej kraksy i być może tragedii. Zresztą mogli zakończyć wyścig za SC i tez byłoby to w porządku.
    Niektóre decyzje tego człowieka są dziwne i wręcz głupie. A porównywanie kogoś do 6-latka jest godne 6-latka.

  • 5. Schumi83
    • 2021-06-07 15:50:05
    • *.123.197.129.ratownikow.pirx.pl

    To był piękny restart , Hamilton pokazał że jak pali się mu tyłek zaczyna popełniać błędy .
    To tylko zapowiada mega ciekawe wyścigi . Jechał wkurzony że dwa Red Bulle są przed nim , potem głupia gadka przez radio że to nie sprint i trzeba dobrze to rozegrać i koniec końców daje d....... w pierwszym zakręcie . Ale to był piękny widok :)

  • 6. sliwa007
    • 2021-06-07 15:57:07
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    4. zmaciej
    Mogli zakończyć za SC i to byłoby najlepsze rozwiązanie z punktu widzenia "ducha sportu". Natomiast kompletnie nie zgadzam się z tym, że była to niebezpieczna decyzja. Start jak każdy inny, o jakiej kraksie piszesz?! Restart z pól startowych to normalna procedura.

  • 7. zmaciej
    • 2021-06-08 09:59:42
    • *.150.93.27

    6. sliwa007
    W zasadzie masz racje. Jednakże weź pod uwagę fakt, że odbył się na końcówce wyścigu i mógł zostać potraktowany przez kierowców jak sprint. W tym przypadku adrenalina i emocje sięgają zenitu - łatwo popełnić błąd. Co zresztą zrobił Hamilton. Nawet restart za SC nie zawsze jest bezpieczny - co mogliśmy oglądać w zeszłym sezonie. Wyobrażasz sobie co by się stało gdyby na miejscu Hamiltona był mniej doświadczony kierowca i uderzyłby w bandę w tamtym miejscu?
    Zdecydowanie nie był to normalny restart, przynajmniej moim zdaniem.
    Co do uczciwości, to miałem na myśli utratę wypracowanej podczas całego wyścigu pozycji, co stało się w kilku przypadkach. Myślę że wielu odpuściło, aby nie doprowadzić do kraksy. Widać, że większość miała na szczęście wystarczająco chłodne głowy.

  • 8. sliwa007
    • 2021-06-08 11:29:42
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    7. zmaciej
    Bez przesady, emocje nie były większe niż przy każdym innym starcie/restarcie. Było normalnie i bezpiecznie.
    Co do uczciwości to zgoda, na dwa okrążenia do końca mogli sobie już darować restart i mogli dokończyć wyścig za SC. Natomiast w F1 nie chodzi tyle o uczciwość co o widowisko. Gdyby skończyli za SC to wyścig przeszedłby do historii jako dość nudny a tak to dużo jeszcze się działo i na pewno wielu zapamięta ten wyścig na długo.
    Trzeba też pamiętać, że SC jest częścią tej gry i praktycznie zawsze gdy się pojawia na torze to ktoś na tym traci. Trzeba się z tym po prostu pogodzić.
    Po wypadku Maxa od razu powinien być SC i skoro wiedzieli, że czasu do końca wyścigu jest mało to powinna być szybka decyzja, albo od razu czerwona flaga i restart albo kończymy za SC. Tutaj zabrakło szybkości reakcji i za to można obwiniać FIA, ale ogólnie wszystko odbyło się bezpiecznie i zgodnie ze standardami F1. Nie ma co narzekać.

  • 9. zmaciej
    • 2021-06-08 13:43:20
    • *.w193-248.abo.wanadoo.fr

    8. sliwa007
    Długo moglibyśmy się wymieniać opinie na ten temat. Może zauważam zagrożenia w miejscach w których ich zbytnio nie widać. Takie zboczenie zawodowe.
    Jeżeli chodzi o widowisko, to raczej o kasę i kliki. Zgodzisz się ze mną, że najlepszą oglądalność mają wypadki - szczególnie te, gdzie ktoś trafi do szpitala. Taki niestety jest nasz gatunek :(.
    A jeżeli chodzi o utratę pozycji to ok, ale z szansą na odkucie się. Ja osobiście kibicuję Hamiltonowi, ale gdyby wygrał ten wyścig, to byłoby to bardzo nie w porządku.
    Następny wyścig dopiero za 2 tygodnie i to na lotnisku, więc trzeba trochę ponarzekać. Swoją drogą to kilka razy miałem ochotę tam pojechać, ale zniechęcił mnie właśnie ten tor.
    Miłego popołudnia.

  • 10. Majk-123
    • 2021-06-08 22:06:40
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    8. Nie żebym się czepiał, ale tutaj nie chodzi o widowisko tylko o jazdę na czas/kto pierwszy i nie jest to gra tylko sport. Chociaż, to może w teorii, bo obecne praktyki pokazują podążanie właśnie w kierunku o którym piszesz. Na tej zasadzie to F1 może nawet zacząć coraz mniej przypominać klasyczną formułę i upodabniać się np. do jakiegoś demolition derby. Fajna zabawa, ale ewentualnie obok, a nie zamiast klasycznych wyścigów. Niestety, żyjemy w coraz głupszych czasach. Ogólnie panuje konsensus u wieloletnich kibiców, że F1 była najlepsza, gdzieś w czasach Schumachera i Alonso. Wtedy to SC, trzeba było chyba wołami wprowadzać na tor, bo nie byli chętni do wyjazdu, a czerwone flagi to pojawiały się dopiero po naprawdę wielkich bombach. Więc jak widać się da! Ja osobiście prędzej przestane oglądać F1 bo zacznie być za mało uczciwa, a nie za mało atrakcyjna. Chociaż jak widać w obecnych czasach, takich kibiców ma się w *** kosztem tych ,,tik-tokowych''. Dla mnie jest to tragiczne zarządzanie. Później jest zdziwienie, że budżet się kurczy, że wyniki sprzedaży spadają. Jak mają nie spadać? Przecież bilet na wyścig F1 prędzej kupią kibice z duszą, gadżety upominkowe czy ciuchy też oni. Tym co robią, to napędzają sobie tylko bańke spekulacyjną podtrzymywaną kibicami ,,tik-tokowymi'' którzy po małej chwili przynudzania wyłączą TV, a bańka pęknie.

    P.S. FIA rzeczywiście, nie ma co obwiniać, bo dyrektor wyścigu o tym decyduje. Chociaż mozna obwiniać FIA, za to, że powołali na stanowisko kogoś takiego.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo