komentarze
  • 1. Pajol
    • 2021-05-21 14:49:04
    • *.

    Fred dobrze mówi , były przedziały i limity i w tych przedziałach i limitach ekipy się mieściły a nagle w trakcie trwania sezonu zmieniamy zasady gry bo Mercedes tego chce

  • 2. lucasdriver22
    • 2021-05-21 15:09:04
    • *.play-internet.pl

    Mercedes i FIA jedna koalocja

  • 3. MaselkoZ
    • 2021-05-21 17:41:07
    • *.play-internet.pl

    "[...]To zaskakujące, ale zmieniono obciążenie[...]"
    Jeśli to prawda, to jest to trochę podejrzane.

  • 4. nonam3k
    • 2021-05-22 09:19:47
    • *.adsl.inetia.pl

    Totalna głupota . Ekipy powinny się zbuntować przeciwko takim zmianie w trakcie sezonu . Szkoda że DAS nie został zakazany w trakcie sezonu tylko od następnego roku.......

  • 5. SnapGP
    • 2021-05-22 11:11:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro jeden zespół mógł korzystać z DAS przez cały sezon to dlaczego połowa ekip nie może korzystać z tych skrzydeł do końca roku? Tym bardziej, że zrobienie takiego skrzydła dla pozostałych będzie nieporównywalnie tańsze niż zrobienie DAS (sam RBR uznał że to zbyt drogi interes żeby służył tylko pół sezonu). FIA co chwilę się kompromituje zmieniając zasady w trakcie gry. Czy to z tymi zakrętami czy skrzydłami. Hamilton pół wyścigu ścinał zakręt - ok, ale drugie pół już nie można... żenada

  • 6. sliwa007
    • 2021-05-22 13:10:26
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Skrzydło ma być sztywne a ugina się do tego stopnia, że kamery telewizyjne potrafią to wychwycić. FIA musiała zareagować. To nie jest zmiana przepisów tylko ulepszenie systemu kontroli.
    Większość ekip jeszcze rok temu walczyła o to, by limity budżetowe były jak najniższe a teraz płaczą, bo trzeba zmienić skrzydło "za grosze" i wyczerpią sobie limit? Horner niech się lepiej skupi na swoich zawodnikach, bo jak mu się zaczną rozbijać po torach (obaj mają to w genach) to nie będzie ich stać na części zamienne i trzeba będzie wzorem Williamsa taśmą klejącą naprawiać.

  • 7. Ocato
    • 2021-05-24 07:53:01
    • *.15.217.200

    @4 i 5

    DAS nie był zakazany, więc nie mogli go zakazać w trakcie sezonu.

    Ruchome elementy aerodynamiczne są kategorycznie zakazane, więc mogą uszczelnić metodę wychwytywania tego nawet z dnia na dzień.

    Analogicznie, jak masz przepis nie pozwalający na zużycie paliwa przekraczające 160 l/h, ale wiedząc jak on działa, zdołasz oszukać czujnik, by nie wykrył że jest ono większe, to silnik nadal jest nielegalny, po prostu udało się to ukryć.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo