komentarze
  • 1. jaros69
    • 2008-02-01 13:11:08
    • *.chello.pl

    no to będzie XXI wiek. Ciekawe czy zmiany w sezonie 2009 r nie będą okazją dla Toyoty , w końcu to lider hybryd

  • 2. wychyl
    • 2008-02-01 13:34:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No Toyota bedzie mogla tam bardzo duzo pokazac :)

  • 3. Vwirus
    • 2008-02-01 14:18:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak tak dalej pójdzie to już nie usłyszymy porządnego odgłosu silnika. zresztą jak to będzie wyglądać nie dość że sporo samochodów to hybrydy to jeszcze bolidy...

  • 4. quick B
    • 2008-02-01 14:25:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W dobie kryzysu energetycznego trzeba się z tym liczyć. Będe tęsknił za dudniącymi garami bolidów na szczęście to dopiero za rok

  • 5. pz0
    • 2008-02-01 14:49:24
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Honda dostanie skrzydeł

  • 6. quick B
    • 2008-02-01 14:59:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak sobie Red bulla walnie to dostanie skrzydeł

  • 7. renault f1
    • 2008-02-01 15:02:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    całkiem całkiem !!

  • 8. Cahir
    • 2008-02-01 15:13:06
    • *.centertel.pl

    Co wy piszcie? Przecież silniki zostaną takie jakie są (ewentualnie z jakimiś niewielkimi zmianami). System KERS ma polegać na tym, że dodatkowy silnik elektryczny będzie dostarczał chwilowej jednorazowej mocy. Silnik ten będzie zasilany z akumulatorów ładowanych podczas hamowania. Podstawowy silnik zostaje bez zmian. Tak samo jak jego odgłos.

  • 9. sydemon
    • 2008-02-01 15:15:09
    • *.tarnow.mm.pl

    z tego co pamietam to kiedys ustalono ze przez kilka lat (nie pamietam ile) nie mozna dokonywac znaczacych zmian w silnikach czy cos podobnego

  • 10. pedreira
    • 2008-02-01 15:45:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ale nie ma nic o silnikach clektrycznych... chyba

  • 11. pz0
    • 2008-02-01 15:46:12
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    10 lat

  • 12. f one
    • 2008-02-01 16:12:20
    • *.183.134.129

    widzieliście nowy nos BMW??

  • 13. pz0
    • 2008-02-01 16:15:52
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    nie, ale ze zdjęć na f1today wydaje mi się że taki sam jak na poprzednich testach, ten z jeleniem

  • 14. f one
    • 2008-02-01 16:24:10
    • *.183.134.129

    widze go poraz pierwszy raczej w walencj byl byl bez jelenia

  • 15. walerus
    • 2008-02-01 16:24:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    good luck BMW good luck...

  • 16. f one
    • 2008-02-01 16:30:34
    • *.183.134.129

    sorki pz0 masz racje

  • 17. wrona12
    • 2008-02-01 17:17:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    „Ciekawie jest widzieć, jak specjaliści od napędów hybrydowych pukają już do naszych drzwi. Zdają sobie sprawę z tego, że w Formule 1 inżynierowie rozwijają technologie zdecydowanie szybciej."- hybrydy już jeżdżą od dawna po ulicach, więc gada na wyrost, bo tutaj f1 jest z tyłu za furami cywilnymi. Ko do czyich drzwi puka w takim razie? Pozdrowka.

  • 18. jpek2
    • 2008-02-01 17:48:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @cahir ma racje, lecz jest to juz jakiś początek nowej ery - zapewne moje dzieci, lub dzieci moich dzieci będą juz oglądać wyścigi f1 z odgłaosami przypominającymi odkurzacze zelmera. No cóż...

  • 19. ForsetMcL
    • 2008-02-01 18:33:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przypuszczam ze to bedzie jeszcze za twojego zycia

  • 20. GMK
    • 2008-02-02 08:54:31
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    Trochę się chyba mylicie. Przecież tu chodzi tylko o odzyskiwanie mocy podczas hamowania bolidu (i późniejsze jej wykorzystanie), a nie o zmiane bolidów w hybrydy, które bądź co bądź działają troche inaczej. A co do samego systemu KERS to w samochodach ulicznych jedynie BMW posiada obecnie (wiem z autopsji) podobnie funkcjonujacy system, o ile nie taki sam. Wiec jak juz ktos ma miec przewage przy wdrazaniu KERS, to wlasnie BMW.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo