komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2019-07-05 12:44:59
    • *.unknown.vectranet.pl

    Cytując wybitnego poetę, "Ah shit, here we go again".

  • 2. TomPo
    • 2019-07-05 13:37:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak juz kiedys pisalem, nie da sie byc w F1 na pol gwizdka, Lauda uswiadomil Merca to i wyniki przyszly.
    Renault mam wrazenie tam jest, ale nie chcialoby sie za bardzo angazowac.
    McL wydaje sie byc bardziej zdeterminowany.
    No i oczywiscie WIlliams, ktory jest tam tylko po to, by kolejny rok fiskalny skonczyc na plusie, by Claire miala za co waciki kupowac.

  • 3. Kruk
    • 2019-07-05 14:04:09
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Renault nie ma żadnego interesu w F1. Postawili na napęd elektryczny, zbudowali pedalskie ZOE i są zdziwieni,że nie ma popytu na to gówno-już nie wspominam o TWIZY. Nie wiem jak jest w innych krajach,ale Francuzi masowo oddają to badziewie w rozliczenie.
    Wcale nie będę zdziwiony, jak Renault opuści F1.

  • 4. Raptor202
    • 2019-07-05 15:10:52
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    W pierwszej kolejności powinni pozbyć się Cyrila Irritable i na jego miejsce zatrudnić kogoś kompetentnego.

  • 5. belzebub
    • 2019-07-05 15:12:07
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Myślę, że Reno i inne pomniejsze zespoły liczą na 2021 rok, jakby miał wtedy zdarzyć się jakiś cud. Być może, czołówka nieco straci, a reszta zyska ale... czy na tyle, żeby zespoły z poza wielkiej trójki zaczęły z nimi walczyć?
    Czy tylko wysokość max budżetu ma tutaj znaczenie czy inne kwestie? Żeby pokonać Mercedesa nie wystarczy mieć podobny budżet, co pokazuje idealnie Ferrari. Zespół od lat nie jest w stanie pokonać srebrnych strzał. Jest duże prawdopodobieństwo, że nawet z mniejszym budżetem będą konkurencyjni, bo mają bardzo dobre zaplecze nie tylko w obszarze silnikowym, ale również jeśli chodzi o aero. Nawet jeśli w Austrii nieco odstawali formą to i tak są bardzo mocni i idą po kolejnego majstra. Bolączką Reno przez dłuższy czas był z kolei nie tylko aero, ale sam silnik - głównie jego osprzęt. Wydaje się, że większe problemy w tym obszarze mają już chyba za sobą, bo Mclaren z tymi samymi silnikami idzie po 4 miejsce. Reno musi teraz bardziej skupić się w obszarze samego nadwozia. Trochę to kuriozum że zespół fabryczny odstaje od zespołu klienckiego. Ściągnięcie Budkowskiego chyba niewiele dało, choć wcześniej straszono że z taką jego wiedzą Reno może nawet zagrozić pierwszej trójce. A w zasadzie Reno jest mniej więcej na tym samym poziomie. Problem istnieje chyba w tym, że nie potrafią wykorzystać wiedzy Budkowskiego, albo brak im zasobów ludzkich albo problem leży w osobie Abiteboula. Zastanawiam się jak długo będą go trzymać?
    Wracając do 2021 roku, chyba najbardziej prawdopodobne będzie to, że rywalizacja wśród zespołów p9za czołową trójką bardziej się spłaszczy (może za wyjątkiem Williamsa i może nieco zbliżą się do RBR, ale raczej nic więcej się nie wydarzy - choć cuda się zdarzają.

  • 6. Miki42
    • 2019-07-05 15:15:07
    • Blokada
    • *.ap-media.pl

    Jakie to miały być sukcesy w Renault bo mieli mieć niby przewagę bo Budkowski dołączył do nich i to z FIA co on to miał nie wiedzieć a jest jak jest to tylko było głupie pisanie przeciętnych pismaków nic więcej

  • 7. Fanvettel
    • 2019-07-05 16:21:06
    • *.230.122.177

    W przyszłym sezonie chciałbym chociaż jedno podium dla Renault

  • 8. hubos21
    • 2019-07-06 09:44:06
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Mają szczęście, że McL kupuje od nich silniki bo bez RBR nawet by nie wiedzieli co ich silnik jest warty i gdzie znajdują się w jego rozwijaniu, Budkowski mówił przed sezonem, że ze starego bolidu zostało tylko wspomaganie kierownicy więc cała zima na straty

  • 9. Luzak564
    • 2019-07-06 10:22:50
    • *.174.251.116

    @3 poczytaj dane na temat sprzedaży nowych Zoe i Twizy i dopiero napisz coś mądrego, to są pedalskie samochody? wiesz co taka moja dobra rada rozpędź się a ściana sama się znajdzie i zakończy to twoje zas...ne życie

  • 10. mafico
    • 2019-07-06 11:10:28
    • *.dynamic.chello.pl

    I dobrze bo jakby nagle Renia ruszyła z forma to by było " BUDKOWSKI UKRADŁ TECHNOLOGIE 1o1noeneoneo1n!!!

  • 11. kiwiknick
    • 2019-07-06 12:42:55
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @9 w 2017 sprzedano 853 Twizy.
    No i to jest Hetero Macho pojazd!
    Pedalski jest Porsche GT 2 :))

  • 12. Luzak564
    • 2019-07-06 12:56:46
    • *.174.251.116

    @11 renault Zoe 17.038 rejestracji nowych aut tylko we Francji i długo długo nic, czytając to co niektórzy tu piszą to dochodzę do wniosku że w f1 powinny same mercedesy jeździć bo cała reszta to chłam, aha i przede wszystkim to niemiecka motoryzacja a ona jest najlepsza na świecie

  • 13. Kruk
    • 2019-07-06 22:41:04
    • Blokada
    • *.69.226.28

    @Luzak564. Przestań głupio unosić się, niczym uczestnik manifestacji LGBT. Ty masz dane ze sponsorowanych artykułów motoryzacyjnych, a ja jestem naocznym świadkiem wydarzeń, których napisałem.

    Przecież to oczywiste,że oby coś oddać w rozliczenie-trzeba najpierw to kupić i zarejestrować.

  • 14. Luzak564
    • 2019-07-07 09:18:39
    • *.158.202.9

    @13 po jaką cholere kupować coś nowego i za chwilę to oddać? wytłumacz mi to proszę logicznie

  • 15. Kruk
    • 2019-07-07 09:54:47
    • Blokada
    • *.69.226.28

    @14 Dzieje się tak, ponieważ więcej ludzi jest podatnych na reklamy. We Francji jest jeszcze gorzej, bo mają skrzywienie narodowe i są wpatrzeni we francuskie samochody jak w święty obrazek.
    Idzie taki żabojad(-ka) do salonu Renault, kupuje ZOE (reklamowany jest , jak lek na sraczkę) a potem zdziwienie, że:
    -obiecany zasięg takiego auta ma się nijak do rzeczywistości,
    -są problemy z systemem R-LINK,
    -dojeżdża do danej miejscowości, a tam nie działają ładowarki, karta nie chce jej uruchomić albo co najgorsze wszystkie zajęte

    Po takich przygodach, franek ma już dosyć i wraca do salonu, bierze np. Renault Captur Tce albo dci i rączki w kieszeni.
    Pędzi z rodziną nad morze a tam cyk, tankowanko w 3 min.

  • 16. Luzak564
    • 2019-07-07 10:56:43
    • *.158.202.213

    @15 masz rację że każda sroka swój ogonek chwali, francuzi we francuskie, niemcy w niemieckie, japończycy w japońskie a wlosi we włoskie, tylko trochę generalizujesz że,, wszyscy francuzi/ski są podatni na reklamy'' ale ok skoro jesteś tak dobrze poinformowany na temat motoryzacji,, żabojadów'' to ta dyskusja chyba nie ma sensu, ja osobiście jestem przekonany do marki Reno, miałem kilka i nigdy żadnych poważniejszych problemów w przeciwieństwie to aut produkcji niemieckiej i może stąd się bierze niewielki brak obiektywizmu z mojej strony ale dzięki za uświadomienie mnie że to takie,, gówno''

  • 17. Kruk
    • 2019-07-07 12:34:41
    • Blokada
    • *.101.88.117

    @16 No widzisz, jednak da się ze mną normalnie pogadać;) Tym bardziej cieszę się,że nie miałeś problemów z Renią, bo to kolejny przykład powiedzenia: "Każdy sprzęt jest dobry, jak jest w dobrych rękach".
    Natomiast do samochodów elektrycznych prędko nie przekonam się,ale to już jest najmniej istotne.

  • 18. kiwiknick
    • 2019-07-07 16:59:19
    • *.158.92.225

    @17 ale do takiego niemieckiego elektryka to się dasz przekonać
    https://youtu.be/8il5ohB8FYk

  • 19. Luzak564
    • 2019-07-07 18:52:35
    • *.158.203.6

    @17 Z każdym da sie porozmawiać pod warunkiem że będzie to merytoryczna dyskusja a nie szukanie zaczepki

  • 20. Gregorrius
    • 2019-07-08 11:24:09
    • *.68.50.25

    Renault w 2021 może już nie być w F1 lub nie będzie miało własnych silników, jeśli potwierdzi się fuzja Fiat/Chrysler z Renault to nie będzie miało sensu tworzenie dwóch konstrukcji silnika w ramach jednego koncernu i utrzymania 3 zespołów

  • 21. kiwiknick
    • 2019-07-08 17:54:09
    • *.158.114.9

    @20. Przecież odwołali już tą fuzję :)

  • 22. kiwiknick
    • 2019-07-08 17:55:23
    • *.158.114.9

    @20 dobry miesiąc temu.

  • 23. Kruk
    • 2019-07-08 22:19:08
    • Blokada
    • *.101.69.104

    @18 Eeee...taki sam mikser, jak każdy elektryk. Na początku rywalizacji sprzętu AGD (jeżeli do niej dojdzie) może i coś tam zdziała-póżniej FIA przykręci śrubę;)

    Fuzja odwołana, czyli Renault dalej zdane same na siebie?

  • 24. kiwiknick
    • 2019-07-09 12:59:38
    • *.158.114.99

    @23 Francuzi nie chcieli!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo