komentarze
  • 1. mario 88
    • 2019-04-08 21:40:31
    • *.146.32.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ferrari ma paliwo o zapachu czerwonych grejpfrutów , Red Bull pachnie Red Bullem , tylko Williams nie pachnie Martini. Co za czasy.

  • 2. Berger
    • 2019-04-08 21:49:05
    • *.centertel.pl

    Było by grubo gdyby Williams jeździł na Vervie.... to nie takie proste ogarnąć paliwo do F1... ma bardzo duży wpływ na osiągi więc kto wie jaki Power wymyślił Shell.

  • 3. lucasdriver22
    • 2019-04-08 22:12:10
    • *.play-internet.pl

    @2
    Williams jeździ na Petronasie, gdyż silniki Mercedesa są do niego dostosowane.

  • 4. Kruk
    • 2019-04-08 22:22:59
    • Blokada
    • *.w86-237.abo.wanadoo.fr

    Ech...Panowie z RBR-do roboty! Nagle zapomnieliście jak robi się przekręty w F1?

  • 5. XandiOfficial
    • 2019-04-09 01:06:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ale wiadomo, że oni skupiają się tylko na sobie tylko tak okazyjnie dają wywiady co mają rywale.
    Od zawsze w tym sporcie jedni ściągali od drugich. Od RedBulla koncepcja tylnej podłogi zawsze była brana od innych w czasach ich dominacji. Merc wymyślił aerodynamiczne cacko z tylnego skrzydła, które było efektywne i cyk nagle podobne pojawiły się u konkurencji. O tym jak RedBull sklonował panele boczne od Ferrari w 2017 już nie wspomnę. Ferrari może chciało udoskonalić coś czego nie mogą skopiować tak sobie.
    Shell i Ferrari to już klasyka. Williams coś mruczał w 2015 roku, że paliwo będzie miało wpływ na osiągi w nowych silnikach. Skubańce.

    Tylko dlaczego znów nagłówek jest taki prowokacyjny?

    Byli najszybsi na prostych bo byli i tyle. Za czasów dominacji Merca gdy ich silniki przodowały to ForceIndia z Williamsem regularnie byli najszybsi na prostych a dawało im to tyle co nic. Znaczy wtedy dawało bo taka była specyfika tamtych konstrukcji 65%silnik, 35%nadwozie a teraz problemy. Rok temu Ferrari w 2 części sezonu stawiało na wyścig i też byli widocznie szybsi na prostych. Przegrywali kwale, które mogli przegrać i bez tych konkretnych ustawień ale byli mocniejsi na wyścig. Chociaż zdarzały się debile piszące, że jak zaczynały się zakręty to kierowcy Ferrari zaczynali tracić.

    Jak RBR albo Merc mają problemy to niech tam jak za swoich czasów kombinują coś. Jak zwykle Bernie pokrył RedBulla, że wszystko legit mają bez podstępów a i FIA nagle zapomniała o przepisie zakazu testowania bolidem, którego używa się w sezonie przez Mercedesa. Cyrk F1.

  • 6. Luzak564
    • 2019-04-09 07:28:38
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @5 jakoś tak chaotycznie to napisałeś ????

  • 7. TomPo
    • 2019-04-09 11:34:33
    • *.dynamic.chello.pl

    To nie grejpfuty, to sok z gumijagod :)

  • 8. Sylwomir
    • 2019-04-09 12:23:26
    • *.146.229.58.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ekipa Ferrari powinna teraz w padoku pić sok grejpfrutowy w przeźroczystych kubkach z logiem Shell V POWER :D

  • 9. jogi2
    • 2019-04-09 13:27:01
    • *.centertel.pl

    Czyżby ostatnio nawet wtryskiwacz nie dał rady pod tym agresywnem paliwem ?

  • 10. ferrus
    • 2019-04-09 16:17:57
    • *.play-internet.pl

    I co z te jak i tak przegrają mistrzostwa z mercem.

  • 11. iceneon
    • 2019-04-09 17:42:52
    • Blokada
    • *.public.telering.at

    @6. Luzak564
    Nic nowego, ten gość nie potrafi po polsku. Jego wypowiedzi wyglądają jak by były pisane w innym języku, tłumaczone w translatorze i wrzucane tutaj. Lepiej go ignorować i nie marnować czasu na czytanie tego czegoś.

  • 12. hubos21
    • 2019-04-09 21:17:26
    • *.8.182.156

    @10
    Dzięki za cynk, nie będę marnował czasu na dalsze oglądanie sezonu

  • 13. Marcin 1977
    • 2019-04-10 22:33:53
    • *.adsl.inetia.pl

    Brawo mozna nozna sok greefrutowy..formula jest cudowna a czasem banalna ..Forza Ferrari...paliwo. ale diabel tkwi w szczegółach

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo