komentarze
  • 1. ferrus
    • 2018-05-08 11:46:28
    • *.play-internet.pl

    Chyba jednak RB postawi na Hondę.

  • 2. ds1976
    • 2018-05-08 12:51:31
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    To są pozatorowe sposoby osłabienia przeciwnika :-) Stosowane od zawsze.

  • 3. GTR
    • 2018-05-08 13:17:55
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No to robimy zakłady. Pewnie RB za chwilę zadzwoni do Taga Heuer'a czy dadzą radę zrobić 1.6T z trybów do zegarków.

  • 4. Heytham1
    • 2018-05-08 13:25:11
    • *.play-internet.pl

    Ja jestem pewny że RBR zmieni silniki na Honde. To jedyny sposób na to aby powalczyć o mistrzostwo. Może nie odrazu w przyszłym roku ale za dwa? Czemu nie. Honda już teraz zrobiła duży krok do przodu po rozstaniu z McLarenem. Myślę że z roku na rok podczas współpracy z RBR będą zaliczać tylko poprawę swoich osiągów.

  • 5. GTR
    • 2018-05-08 13:38:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Czy ma to sens, żeby wiązać się z Hondą na 2 lata, gdy na horyzoncie Aston Martin z Cosworthem coś knują? Nie sądzę... Zostaną z Renault.

  • 6. sliwa007
    • 2018-05-08 15:00:41
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    5. GTR
    W tej erze silników wygrywać już nie będą (tytuły) więc dobrze jest zgarnąć przynajmniej trochę kasy od Hondy. A ten horyzont na którym widzisz Astona, to jest bardzo bardzo daleko. Wiele się jeszcze musi zmienić by ten scenariusz się spełnił a nawet wtedy dobrze by było mieć inne opcje pod ręką bo dla mnie Aston Martin czy Cosworth to nie są gwaranci sukcesu.
    V6 zostaje, turbo też, jakiś moduł elektryczny również. Bez względu na to jak bardzo uproszczą technologię obecni producenci silników i tak będą o krok do przodu przed nowymi.

  • 7. hill
    • 2018-05-08 15:02:58
    • *.ssp.dialog.net.pl

    ja nie rozumiem o co RBR ma pretensje do RENO przecież zdobyli z nimi 4 mistrzostwa indywidualnie.oczywiśćie mieli kilka awarii silnika ale dużo punktów stracili przez głupawe zagrywki swoich zawodników.a w szczegulnośći KVIATA i VERSTAPENA

  • 8. FanVerstappen
    • 2018-05-08 15:59:01
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7 Tak myśląc możemy pytać się McLarena czemu mieli pretensje do Hondy.
    Uważam że to nie Renault powinno tu stawiać warunki, w końcu klient nasz pan... Ale co się dziwić, to jest Formuła 1.

  • 9. GTR
    • 2018-05-08 16:04:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6 sliwa007
    Nic dziś co czarne nie jest czarne ani białe co jest białe.
    K. Wejścia Silników GTR, rozdział 2., werset 13.

    @7 hill
    Poniekąd zgoda. Wszyscy doskonale widzą, że ujadanie i psioczenie to nie jest dobry pomysł. Czego idealnym przykładem był roszczeniowy McLaren i chłopiec do bicia Honda. Gdyby RB umiejętnie współpracował z Renault - mogłoby dziś być jeszcze bardziej gorąco w tabeli.

  • 10. hubos21
    • 2018-05-08 17:19:02
    • *.8.182.156

    RRB nie ma szans na żadne tytuły z Reno, klient nie będzie dostawał takie samego silnika mimo, że przepisy tego wymagają a FIA nie jest w stanie tego kontrolować do końca, Aston współpracuje z RBR poza F1 i na pewno wiedzą najlepiej co i jak, puszku budżet mają to mogliby się dorzucić do projektu silnika

  • 11. Heytham1
    • 2018-05-08 18:15:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale mają pod nosem gotowy silnik który mogą dostać od zaraz i żaden inny zespół tej jednostki nie dostanie. Po co więc inwestować w coś tworzonego od zera z Astonem czy innym producentem...jak można pracować z Hondą.

  • 12. tojajan
    • 2018-05-10 21:58:20
    • *.play-internet.pl

    Pierwsze wytłuszczone zdanie: chodzi o rok 2019. 2018 mamy teraz. Przemysławie popraw to. Pozdrawiam.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo