WYNIKI Barcelona [ 08 marca 2018 ]
Poz.KierowcaZespółOponyCzasOkr.
1 S.Vettel FerrariOpony hiper-miękkie 1:17.182 188
2 K.Magnussen HaasOpony super-miękkie 1:18.360 153
3 P.Gasly Toro RossoOpony hiper-miękkie 1:18.363 169
4 N.Hulkenberg RenaultOpony hiper-miękkie 1:18.675 79
5 C.Sainz RenaultOpony hiper-miękkie 1:18.725 69
6 S.Vandoorne McLarenOpony hiper-miękkie 1:18.855 151
7 M.Ericsson SauberOpony hiper-miękkie 1:19.244 148
8 L.Hamilton MercedesOpony średnie 1:19.296 84
9 V.Bottas MercedesOpony średnie 1:19.532 97
10 R.Kubica WilliamsOpony super-miękkie 1:19.629 73
11 S.Perez Force IndiaOpony hiper-miękkie 1:19.634 159
12 M.Verstappen Red BullOpony miękkie 1:19.842 187
13 L.Stroll WilliamsOpony ultra-miękkie 1:20.262 67
komentarze
  • 1. KTP
    • 2018-03-08 18:32:56
    • *.91-236-4-133.climaxnet.pl

    Ciekawe że pozwolili Kubicy pojechać tak szybko... Przecież Lans TroLL jest szybszy :)

  • 2. XandrasPL
    • 2018-03-08 18:33:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ferrarka dziś się chyba odkręciła na całego a Mercedes odpowiedział genialnymi czasami na mediumach szybsze były niż czasy Ferrarki na softach wczoraj, wiem wiem to tylko testy

  • 3. KmK.pl
    • 2018-03-08 18:38:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    liczba pokonanych okrążeń przez dany zespół:

    Mercedes 838
    Ferrari 771
    Renault 750
    Sauber 710
    Red Bull 691
    Williams 687
    Toro Rosso 665
    Force India 548
    Haas 513
    McLaren 505

    stan po VII dniu testów

  • 4. michal39533
    • 2018-03-08 18:42:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Honda podobno wymienia silnik przed każdym dniem ;p

  • 5. sliwa007
    • 2018-03-08 18:50:13
    • *.centertel.pl

    Pierwsze co można zauważyć, to gigantyczna poprawa niezawodności Hondy i spora Renault. Widać, że Honda w końcu dostała to co chciała - więcej przestrzeni pod pokrywą silnika.
    Czasów nie ma co komentować, wiemy mniej więcej tyle ile wiedzieliśmy miesiąc temu, czyli, że w czubie będą te ekipy, które były w zeszłym sezonie.
    Dziwi mnie natomiast, że Williams pozwolił Kubicy kręcić tak dobre kółka. Przed tymi testami sądziłem, że będą się starali sterować tempem swoich zawodników, tak by nie wkładać kija w mrowisko.

  • 6. roj
    • 2018-03-08 18:51:24
    • *.81.188.226

    *ja wiem, że to tylko testy i nie wiemy kto jakie programy, jakie poprawki, jakie pakiety..

    ale:

    Póki co Williams strasznie wolny.. Patrząc na to, że Verstapen w RB na pewno jest szybszy a Force India z dużym prawdopodobieństwem będzie szybszym bolidem to Williams właściwie dwa najgorsze wyniki (bolidu).
    Na razie jak tak patrzę to obstawiałbym, że Williams będzie walczył z Sauberem o przedostatnie miejsce. Ew. Haas jeśli złapie zadyszkę.
    Renault, FI, Toro Rosso i McLaren raczej będą poza ich zasięgiem. Czołówka to wiadomo, inna liga.

  • 7. husaria
    • 2018-03-08 18:53:52
    • *.opera-mini.net

    No, no, no ! Ach to Ferrari !
    Ale wynik Toro Rosso jest ciekawszy :) Czyżby faktycznie Japońce pokazali na co ich stać ???
    Robi się ciekawie. Dawać tą Australię, co będziemy czekać 2 tygodni, jeszcze ktoś wymyśli jakąś petardę, he he he !

  • 8. marcelo9205
    • 2018-03-08 18:58:51
    • *.play-internet.pl

    Nie wydaje mi się, żeby Honda wymieniała silnik po każdym dniu. To jak oni mają niby sprawdzić niezawodność przed sezonem? Bardziej jest podjerzane to, że nie widać po Toro roso braków mocy silnika. Gdzie się podziało te legenarne "No Power" od Fernando.

  • 9. jaromlody
    • 2018-03-08 19:42:19
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    @5

    Williams robił wszystko by Robert nie pokazał to co potrafi. Jako jedyny wyjechał na pierwsze okrążenia z oponami intermediaty choć tor był suchy, potem długo jeździł na oponach soft, zlitowali się nad Robertem i dali mu SuperSoft pokonał na nich kilka kółek i znów wrócił na soft. Stroll swoje najlepsze okrążenie zrobił na oponach soft sporo jeździł na SuperSoft oraz na UltraSoft ale nie potrafił poprawić swojego czasu.

    Co do całych tych testów to już można stwierdzić które zespoły będą grać główne skrzypce. Niestety tak jak Paddy Lowe powiedział podczas prezentacji bolidu "wygląda na szybki" może wyglądać na szybki ale niestety taki nie jest. Myślę, że Williams w tym sezonie będzie okupować końcówkę stawki chyba, że mają jakiegoś asa w rękawie. Jeśli nie mają to nawet gdyby Robert za kierownicą siedział wątpię by mógł tak słabym bolidem walczyć o punkty.

    Cieszy mnie za to że Toro Rosso tak dobrze sobie radzi z silnikami Hondy choć nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca.

  • 10. RoyalFlesh F1
    • 2018-03-08 20:00:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. jaromlody
    ,,Williams robił wszystko by Robert nie pokazał to co potrafi" CZY TY JESTEŚ CHORY NA UMYŚLE?

  • 11. sliwa007
    • 2018-03-08 20:09:04
    • *.centertel.pl

    9. jaromlody
    Nie mogę się z Tobą zgodzić. Jakby chcieli maskować tempo Kubicy to by mu dali 100kg paliwa i testuj sobie ile chcesz. Po czasach okrążeń widać, że podeszli do tematu w miarę profesjonalnie i skupili się na swojej pracy a nie ma PR-owych zagrywkach. Widać, że robili swój program, a to że Kubica jeździł głównie na softach nie jest czymś dziwnym. To nie pokaz umiejętności zawodników tylko przygotowania do sezonu.

  • 12. murzynu
    • 2018-03-08 20:22:45
    • *.csisp.info

    Oj Williams wygląda strasznie cienko jeszcze z Rk to jakieś punkciki w zasięgu ale cieniutkie te Williams y

  • 13. Rick
    • 2018-03-08 21:17:48
    • *.centertel.pl

    To jest zaskakujące ze zarówno Stroll jak i Sirotkin jak na razie nie pokazali żadnych dobrych czasów na trzech najbardziej miękkich mieszankach opon.
    Wygląda na to, że nie robili szybkich kółek wcale, bo nie chce mi sie wierzyć żeby aż tak odstawali od reszty.
    W tym tygodniu wyglądają tak jakbh byli wolniejsi od wszystkich pozostałych ekip...

  • 14. Inszy
    • 2018-03-08 21:41:51
    • *.choszczno.vectranet.pl

    Williams mógł ciągle testować pod kątem przejazdów z większym obciążeniem paliwem, więc nie ma pewności czy na pewno jest tak słaby.
    Ciekawie też wygląda prędkość na prostej, gdzie Kubica był szybszy od Strolla o 11,5 km/h. Albo Lance nie potrafił dobrze wyjść z ostatniego zakrętu, albo jeździli na mocno różniących się ustawieniach.

  • 15. Fanvettel
    • 2018-03-08 21:57:36
    • *.230.122.84

    Vettel zmiażdżył !
    Czyżby szykuje sie dominacja Ferrari ?? A raczej Vettela ??

  • 16. Airjersey
    • 2018-03-08 22:37:45
    • *.satfilm.com.pl

    @15 gdyby jeździł tylko na Hyperach a Mercedesy na Superhardach to może wtedy :D

  • 17. michalde
    • 2018-03-09 00:01:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Moim zdaniem, wyniki testów (wczorajszego i dzisiejszego) pokazują, jak szybki może być bolid w zależności od doboru mieszanki. Jeden rodzaj ogumienia pasuje dla jednego samochodu, ale w przypadku drugiego już się nie sprawdza. Na to wychodzi, że Pirelli prawdopodobnie zamierza urozmaicić wyścigi tak, aby w walce liczyło się więcej teamów aniżeli miało to miejsce w ostatnich latach i opony mają być ku temu kartą przetargową.

    Mercedesy dobrały średnie opony i znalazły się nieco dalej w klasyfikacji, inna sprawa, że Hamilton i Bottas wzięci do wspólnego worka wykonali mniej kółek od Vettela, który przejechał dystans ponad trzech wyścigów. O ilości paliwa na pokładach nie mamy pojęcia, zatem trudno wróżyć z fusów. Rekord toru Vettel za pewne ustanowił na resztkach w baku, więc sprawa jest jasna. Red Bull zaskakująco słabiutko wypadł na miękkich oponach, mimo że wczoraj sprawił miłą niespodziankę, korzystając z hiper - miękkich. Jak widać u progu nowego sezonu stoi wiele niewiadomych. Trudno powiedzieć, jak na razie kto wygra GP Australii i ilu zwycięzców będziemy mieć w pierwszych pięciu wyścigach. Suma sumarum, wszystko wychodzi na to, że Mercedes, Ferrari i Red Bull będą trzema równorzędnymi zespołami w sezonie 2018.

    Co do formy Williamsa, to na różnych rodzajach opon kierowcy osiągają mniej więcej podobne rezultaty, jeżeli chodzi o klasyfikację. Na poszczególnych testach znaleźli się dopiero za Haasem, Toro Rosso i Renault, a to raczej nie wróży nic dobrego, bo na dobrą sprawę pozostają raczej na ogonie stawki. Być może posiadają asa w rękawie, ale to pewnie zobaczymy na dniach albo zasadniczo w Melbourne. Robert jak zawsze objeżdża swoich zespołowych kolegów, ale ma mimo wszystko bolid, który na tę porę nie jest stricte konkurencyjny, zatem ciężko nastawiać się na lepsze osiągi. Różnie może być, ale Williams rekordu toru nie póki co nie robi, zatem nie ma co liczyć na walkę o szóstkę w tym momencie. Z innej strony medalu wydaje mi się, że też trudno będzie im dowozić punkty. No ale pożyjemy, zobaczymy.

  • 18. Alboviem
    • 2018-03-09 00:25:40
    • *.static.tpgi.com.au

    ciagle slychac gadanie zeby nie patrzec na czasy zawodnikow, ze to tylko testy I ze przeciez nie wiadomo kto z jakimi ustawieniami, paliwem I programem jedzie. Jakos jednak dziwnym trafem zawsze na koniec testow w czolowce widac te same geby ktore potem przoduja w wyscigach. Zaden zespol majac tylko pare dni testow nie pozwoli sobie na sztuczne spowalnianie swych bolidow zeby zmylic innych, bo sam by nie wiedzial na jakim jest poziomie, a wyliczenie, uwzglednienie tych roznic I czynnikow w ulamkach sekund jest po prostu nie do zrobienia. Koncowe wyniki tych testow beda zatem dosyc miarodajne, co nie znaczy ze w sezonie ktos nie zaskoczy.

  • 19. Mariusz_Ce
    • 2018-03-09 00:32:37
    • *.play-internet.pl

    Cisza nagle w temacie McLaren'a? Jak jutro Ferdek pyknie podobny dystans to będzie dawno nie odkryta, głucha jaskinia. Oby...

  • 20. Smyczek
    • 2018-03-09 02:06:24
    • *.play-internet.pl

    Coś marnie Williams... Cóż, Robert poćwiczy z nimi przez 2018 i w 2019 widzę go w Ferrarce :)

  • 21. Krystian_AFC
    • 2018-03-09 07:31:42
    • *.25.116.125.vegawlan.pl

    Czemu Kimi Raikkonen w ogóle nie testuje? Ferrari to jest one-man team nawet w testach?

  • 22. Heniek007
    • 2018-03-09 08:22:15
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @ Dokładnie tak. Vettel dominuje F1 jak nie kontrolą trakcji to narzekaniem (aż inżynier wyścigowy prosił go ,żeby po prostu jechał dalej:)) albo przeklinaniem. Teraz wiemy dlaczego zastrzegł sobie,żeby kierowcą nr 2 był Kimi,który postawił na kasę. Ferrari jest to na rękę, bo postawili się w roli mocnego rywala zespołu dominującego-wygrywać nie muszą bo kasa i tak taka sama. Juz widzę frustracje Vettela jak w trakcie sezonu Ferrari przerwie rozwoj bolidu.

  • 23. Heniek007
    • 2018-03-09 08:22:51
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @15

  • 24. Jen
    • 2018-03-09 08:26:37
    • *.179.231.3.static.3s.pl

    @21
    Testuje. Zmieniają się z Vettelem co drugi dzień. Wyjątkowo wczoraj rano zastąpił go Sebastian bo Kimi nie czuł się dobrze. Przejął bolid po przerwie obiadowej. Wczoraj zgodnie z planem był dzień testów dla Vettela.

  • 25. Jen
    • 2018-03-09 08:28:28
    • *.179.231.3.static.3s.pl

    Edit.
    Wyjątkowo w środę rano Sebastian zastąpił Kimiego

  • 26. BlahBlah
    • 2018-03-10 18:16:57
    • *.icpnet.pl

    @15 idź spać trollu

  • 27. Janusz f1
    • 2018-03-11 20:31:50
    • *.centertel.pl

    @22 Vettel to dominował w F1 przez 4 lata i tak razem z bolidem ale oprócz Alonso nie przypomina mi się kierowca który wygrał mistrzostwa w niedominującym bolidzie. Widać że jeteś fanem Hamiltona który od początku jego kariery był faworyzowany. A taki cwaniak z niego i celebryta co własną toaletę musi mieć i teraz nie żartuję bo wypowiadała się o nim jego była. A szczególne wkurza mnię to że mówią że Hamilton przerósł takiego Sennę. A co ma powiedzieć Kubica jak się scigali obaj od F3 i Robert zawsze miał gorszy bolid a i tak albo wygrywał albo był bardzo blisko niego. A nawet chwilowo jeździli w tym samym zespole, cały czas był faworyzowany Lewis i co - Robert zdecydowanie był przed nim - Brytyjczyk ledwo sobie radził a Polak był w kwalach 1 a w wyscigu 2. A w tym roku wygrał bo Vettel 3 razy nie dojechał, w 2008 bo wyniki singapuru były ustawione a 2014-15 bo i faworyzacja i najleprzy i bezkonkurencyjny bolid, że Rosberg był zawsze v-ce mistrzem, a Webber za czasów Vettela nie był.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo