komentarze
  • 1. nolte_
    • 2017-11-23 15:59:10
    • *.centertel.pl

    Jeszcze nie wsiadł, już się asekuruje.

  • 2. Sykez263
    • 2017-11-23 16:34:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sierotkin myśli, że wygryzie Roberta?

  • 3. ahaed
    • 2017-11-23 16:53:56
    • *.access.telenet.be

    Jak włoży w zespół więcej kasy, to opcja wydaje się możliwa ;(

  • 4. orto
    • 2017-11-23 17:16:30
    • *.play-internet.pl

    Jeszcze nie wsiadł do bolidu ale da z siebie wszystko i może być spokojny o rezultat. To takie proste :-) Nie wpadłbym na to!

  • 5. saint77
    • 2017-11-23 18:10:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie bardzo rozumiem, ale od kiedy niższa temperatura toru wpływa na korzystniejsze czasy okrążeń?
    Chyba raczej odwrotnie?

  • 6. nolte_
    • 2017-11-23 18:25:23
    • *.ists.pl

    Sirotkin nie będzie raczej naszym kolegą:)

  • 7. PrezesArQ
    • 2017-11-23 18:32:05
    • *.135.175.46.static.kolnet.eu

    @5 saint77
    Tu zachodzi pewna rozbieżność.
    Jeśli chodzi o opony to teoretycznie większa temperatura zapewnia lepsze osiągi ale większe zużycie. Z kolei jeśli chodzi o silniki - chłodniejsze powietrze jest bardziej "wydajne" bo mniej rozprężone.

  • 8. darek0361
    • 2017-11-23 19:07:57
    • *.gdansk.vectranet.pl

    RK już był porównywany z Sirotkinem w Renówce,chyba nieźle zapłacono za testy w Williamsie

  • 9. Kalor666
    • 2017-11-23 20:54:24
    • *.29.165.93.threembb.co.uk

    Stara się być testowym. Na nic więcej nie ma szans w tym momencie.
    Nie ma takich pieniędzy dla których dwaj panowie S&S byliby głównymi kierowcami.

  • 10. Berger
    • 2017-11-23 21:13:04
    • *.dynamic.chello.pl

    Oby tylko nie zaparkował gdzieś na bandzie bo wtedy lipa z drugiego dnia dla Roberta

  • 11. szad
    • 2017-11-23 21:45:02
    • *.centertel.pl

    7. PrezesArQ
    1. Prawda zimniejsze powietrze jest gęstsze - więcej mocy silnika.
    2. To co napisałeś jest prawdą, ale chyba przy tych oponach to nie jest to zupełnie liniowe. Przy wysokich temperaturach ciężko pewnie jest utrzymać je w dobrym oknie(zwłaszcza bardziej miękkie gumy), które jest bardzo wąskie. Teoretycznie mieszanka powinna być bardziej miękka z wyższą temperaturą i zapewnić więcej przyczepności, ale wykorzystanie tych opon w tych warunkach jest pewnie trudne. Przynajmniej tak to zawsze sobie tłumaczyłem, ale faktem jest, że przy naprawdę wysokich temperaturach czasy zawsze były gorsze.

  • 12. marekko
    • 2017-11-24 06:00:16
    • *.toya.net.pl

    Obrodziło Ruskimi mistrzami kierownicy, szkoda że oni we wszystkim idą na ilość a nie na jakość.

  • 13. nolte_
    • 2017-11-24 09:15:48
    • *.242.62.93

    Może nie do końca w temacie:
    Prawie każdy przejaw optymizmu w sprawie powrotu Roberta określany jest jako dmuchanie balonika. Na tym forum też jest kilku takich speców, którzy pod pozorem racjonalnego podejścia jadą po RK jak po łysej kobyle (inwalida itp.). Zastanawiam się, na czym polega ten ból dupy.
    Nie chcę stawiać pomnika Robertowi za życia, ale jest to postać, która stanowi wartość dodaną dla kraju i zasługuje na szacunek.
    Według mojej opinii przecenia się natomiast ponad miarę dwa elementy: ekspansję rosyjskiego kapitału w F1 oraz niesamowite możliwości tzw. młodych, zdolnych, perspektywicznych kierowców (Wehrlein).
    Tyle.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo