komentarze
  • 1. kamilozw86
    • 2017-08-31 13:54:29
    • *.dsl.in-addr.zen.co.uk

    Dlaczego chcą usunąć DRS. Ten system nie jest taki zły. Może i pomaga wyprzedzić,ale jeśli wyprzedzany kierowca ma tempo to i on w następnej strefie DRS może odzyskać swoją pozycję. Jeśli jest za wolny to trudno. Przy obecnej aerodynamice ciężko będzie wyprzedzać na prostej.
    A tak w ogóle witam wszystkich. Od dwóch lat śledzę ten portal, ale jakoś nie mogłem zebrać się do zarejestrowania. Pozdrawiam.

  • 2. B_O_N_K
    • 2017-08-31 13:56:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bez DRS to w ogóle nie będzie wyprzedzania. A kary za wymianę podzespołów należałoby nakładać na zespół, odejmując punkty w klasyfikacji konstruktorów, a nie na kierowcę. W mojej skromnej opinii rzecz jasna.

  • 3. mentos11
    • 2017-08-31 14:30:17
    • *.opera-mini.net

    Z karami za wymianę silnika to jest sprawa oczywista że trzeba to zmienić, pytanie jak będą karać zespół za te wymiany, chyba minusowaniem punktów zespołu?
    Natomiast co do wyprzedzania bez DRS to jest to jak najbardziej możliwe, wystarczy zmienić przepisy techniczne i pozwolić tworzyć podłogę z efektem przyziemienia lub podciśnieniową podłogę i wyprzedzanie będzie możliwe dzięki podążaniu blisko w cieniu aerodynamicznym za wyprzedzanym bolidem? Ale taka podloga to zmiana całej koncepcji budowy bolidu więc tak szybko nie wejdzie w życie.

  • 4. Spargus
    • 2017-08-31 14:34:48
    • *.toya.net.pl

    @2 szanuję Twoją skromną opinię, ale z DRS to też ciężko nazwać wyprzedzaniem - w mojej skromnej opinii :P
    Natomiast odejmowanie punktów konstruktorom spodobało mi się. Tylko że McLaren miałby teraz tyle punktów co Mercedes, z tym, że na minusie, także to też by wyglądało komicznie. Chyba że spadałyby do zera. Ale wtedy też w pewnym momencie traciłoby to sens, tak jak aktualne przesunięcia o pierdyliard pozycji na starcie

  • 5. KolczastyKaktus
    • 2017-08-31 16:15:54
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Kary za psucie się sprzętu są ok bo formuła 1 to sport zespołowy a nie indywidualny. To kierowcy są pracownikami koncernów a nie odwrotnie. Zlikwidowanie DRS to jest idea, która powinna już dawno temu sportowi towarzyszyć. Byłoby to dobre dla wszystkich.

  • 6. hubertus
    • 2017-08-31 21:26:49
    • *.net.tylda.net

    zamiast przesunięcia na starcie o ileś pozycji dawać zespołowi dokładnie tyle punków karnych odejmowanych od już zebranych punktów. Mistrz jest mistrzem bo jest najlepszy wśród kierowców - a ponieważ idzie kasa dla zespołu za miejscem w stawce to ujemne punkty wymuszą bezawaryjność. Ja bym jeszcze odejmował punkty zespołowi, który z powodów technicznych nie dowiózł bolidu do mety (kraksa oczywiście nie byłaby w tym przypadku ujęta) oraz oprócz kar finansowych odejmował punkty gdy np opona odleci gdy jest niedokręcona itp. Błędy zespołu miałyby konsekwencje dla zespołu. Błędy kierowcy dla kierowcy.

  • 7. czuczo
    • 2017-08-31 21:30:51
    • *.ssh.gliwice.pl

    Niech zwiększą dostępną liczbę podzespołów na sezon, niech zespoły mogą częściej testować, tym samym popracują nad niezawodnością, Ale utrata punktów w klasyfikacji to już przesada. I jak zweryfikować czy uszkodzenie dajmy na to skrzyni powstało w wyniku jej eksploatacji, konstrukcji, czy może w wyniku kolizji na torze? Nie rozumiem takich pomysłów.

  • 8. FoTi
    • 2017-09-01 00:04:17
    • *.devices.net.pl

    Usunięcie DRS obecnie jest pomysłem dość abstrakcyjnym. Tylko, że Brawn mówi o tym, że wraz z odejściem DRS, miałyby pojawić się samochody, które aerodynamicznie są zdolne do tego, aby jechać bardzo blisko siebie i utrzymywać się w zakrętach koło w koło. Wtedy DRS byłby zbędny moim zdaniem. Akurat większość pomysłów Rossa ma sens i na pewno jego zmiany wpłyną pozytywnie na sport ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo