Palmer będzie stawiał drinki swoim mechanikom
W zespole Renault po pierwszych piątkowych treningach panują mieszane nastroje. Nico Hulkenberg tradycyjnie spisuje się bez zarzutów, podczas gdy walczący o swoje być albo nie być w Formule 1 Jolyon Palmer po raz kolejny rozbija swój bolid."Dzisiaj musieliśmy szukać przyczepności, ale to jedna z cech zwykłych piątkowych sesji treningowych. Bolid wydaje się całkiem przyzwoity a to był zwykły piątek, po którym musimy przejrzeć dane i znaleźć najlepszy balans i ustawienia na jutro."
Jolyon Palmer, P10, P16
"To nie było zakończenie dnia jakiego byśmy sobie życzyli, ale w pierwszym treningu było nieźle. Rozpoczęcie weekendu od wstrzelenia się do czołowej dziesiątki było pozytywne, mimo iż uszkodziłem przednie skrzydło i podłogę po wyjechaniu szeroko na nowy krawężnik. Mój bolid od początku drugiego treningu nie zachowywał się dobrze, a to przyczyniło się do tego iż uderzyłem w bandę. Przed jutrzejszym dniem musimy znaleźć odpowiednie ustawienia, gdyż wiemy że bolid posiada potencjał. Moja strona garażu ma trochę roboty, tak więc po zakończeniu weekendu na wszystkich będą czekały zimne drinki z podziękowaniem za tę pracę."
komentarze
1. RB2017
I Kubicy XD
2. KolczastyKaktus
Dobrze by było aby Palmer też pił po weekendzie a nie przed na odwagę...
3. TomPo
No to sie chlop juz calkiem spalil... nie zycze mu zle ale.... ;)
4. Miki42
I Kubicy rozwala bolid
5. JOLYOFF
TWO CUP ONE PALMER
6. toddlockwood
@5 :D
Palmer stawia drinki na pożegnanie :D
7. _Pawlo14_
"Piję by zapomnieć"
8. toddlockwood
Coś czuję że on spektakularnie odejdzie z f1 :D Śmiesznie by było jakby ten głupek na pierwszym zakręcie wjechał we wszystkich jak w kręgle i wyeliminował tak z 6-7 bolidów :D
9. pryk
@8 - dlaczego głupek? To, że mu nie idzie w F1 nie świadczy, że jest głupkiem. Po prostu nie ma talentu do tego sportu, za to być może sprawdziłby się w innej dyscyplinie.
10. dexter
Komicznie wygladal ten drugi wypadek Palmera.
Ostatni zakret na torze Hungaroring nie jest taki szybki, odleglosc z toru do bariery tez jest dosc duza. Normalnie kierowca nie jest taki szybki aby mogl posunac auto az pod bariere bezpieczenstwa. Z perspektywy cockpitu wygladalo to bardzo dziwne, kierowca skreca kierownica a auto jedzie prosto. To nie jest normalne aby kierowca w fazie skretu dostal tendencyjna nadsterownosc, raczej byla to bardzo nieprzewidywalna sytuacja co auto w tym momencie zrobilo.
Palmer skrecil i nagle stracil tyl ale jednoczesnie nie byl za szybki? W ogole tak jak wyzej napisalem to miejsce (ostatni zakret) nie jest typowym miejscem aby kierowca wyjezdzajac poza tor mogl uderzyc w opony. W tym miejscu predkosc wynosi 160 km/h. Wszystko wykladalo tak jakby zblokowalo tyl samochodu. A taka rzecz w F1 moze miec troche do czynienia z elektronicznym ukladem hamowania. Hamowanie w bolidzie F1 (specjanie jesli chodzi o tylna os) oznacza rekuperacje energii. A to oznacza, ze generator takze hamuje, a wszystko jest elektronicznie sterowane. Bylo juz wiele takich przypadkow gdzie hamulec komicznie zadzialal mimo ze kierowca wszystko dobrze zrobil. W takiej sytuacji latwo moze dojsc do takiej sytuacji ze kierowca wykreci nawet niezlego baka.
No, ale to tylko przypuszczenia. Zespol Renault bedzie musial przeanalizowac cala sytuacje.
PS Jesli chodzi o komentarze to ja jeszcze obserwuje co tutaj na portalu sie dzieje. Ale przyznam, ze moja granica jest juz bardzo cienka.
11. frg1pl
@10
Twój ostatni akapit, post scriptum. Nie warto. Lepiej otwórz okno i popatrz na świat.
Pozdrawiam.
12. AlonsoFun
@9 - Np. w hokeja. Tam nikt nawet nie zwróci uwagi że grzmotnie w bande :D
13. pablo26
zawsze można iść do kategorii lmp1 w le mans i zostać legendą tego wyścigu
14. sintesi
@10 - dexter.... pisz... jesteś jednym z kilku, których komentarze czytam z zainteresowaniem i przyjemnością... :) Pozdrawiam
15. dexter
@frg1pl
To znaczy, ze na portalu o tematyce sportow motorowych (gdzie rozni ludzie zagladaja) trzeba taki smietnik jak na Onecie robic i jeszcze taka sytuacje tolerowac czy nawet wspierac? Jak mozna wpis uzytkownika @toddlockwood inaczej odebrac?
Sorry, entuzjasci sportu motorowego, ale ja na taka dziecinade jestem juz chyba za stary...
Moze faktycznie masz racje, trzeba reka machnac i zostawic w spokoju...
Pozdr.
16. murzynu
Dexter ja Twoich komentarzy wypatruje i czytam dużo chętniej niż 99% artykułów tutaj czy z sokolimokiem.com. Zakładaj stronkę dexterracing.com i wszystko. Bo pomimo tego że oglądam f1 od przynajmniej czasów Hilla, Hakkinena to Twoje opisy są po prostu lepsze niż to co się czyta na co dzień. Pozdrawiam
17. 6q47
@dexter
Witaj.
Nie zrażaj się takimi wpisami. One były, są i będą...
Lubisz przyrodę? Zawracasz uwagę na chwasty pod nogami czy podziwiasz piękno Matki Ziemi jako całość?
:))
No i o to chodzi - ja też podziwiam całość!
PS. Dziękuję @kempa za pracę jaką wykonujesz :))
@dexter jesteś fanem sportów motorowych na tak wysokim poziomie, że właściwie jesteś niemal rodzynkiem wśród tu piszących. To jest zaszczyt być Tu i zarazem mieć możliwość czytania twoich analiz, podpowiedzi, przypomnień.
Nie poddawaj się - masz wiernych fanów... czy to mało? :))
Pozdrawiam.
18. dexter
@sintesi, murzynu, 6q47
Mega pozytywny feedback! Jestem zaskoczony ze komus sie podoba :-) Dziekuje.
6q47,
hehe. No z pewnoscia sa sexowniejsze rzeczy na swiecie niz chwasty pod nogami ;-) Milo ze znowu tutaj zajrzales.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz