komentarze
  • 1. Gosu
    • 2017-04-07 08:29:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeden z ciekawszy obiektów projektowanych przez "nadwornego". Szkoda, bo tor jest techniczny, wymagający dla kierowców i maszyn. Do tego dochodził czynnik pogodowy ...

  • 2. Heytham1
    • 2017-04-07 11:29:23
    • *.centertel.pl

    Jakoś tęsknić specjalnie za wyścigami na tym obiekcie nie będę. Fajnie że powróci do kalendarza Francja i Niemcy. Jestem zdania że wieksza część sezonu powinna rozgrywać się na Europejskich klasycznych torach a nie na arabskich i azjatyckich lotniskach

  • 3. Del_Piero
    • 2017-04-07 15:25:00
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    To jeden z najfajniejszych torów w F1. Zamiast Malezji będzie coraz więcej nudnych tilkodromów jak Rosja, Azerbejdżan, Abu Dhabi. Ech...szkoda.

  • 4. PrezesArQ
    • 2017-04-07 16:39:02
    • *.135.175.46.static.kolnet.eu

    @2.
    Oczywiście fajnie by było jakby powróciła w większości część europejska, takie tory jak Magny Cours, Imola czy choćby Zandvoort ale trzeba zauważyć, że takie podejście kolidowałoby z rozpowszechnianiem F1 na cały świat, a taką politykę od dawna prowadzą włodarze tego sportu. Europa już mocno dominuje w F1, a dokładanie kolejnych stworzyłoby bardziej Mistrzostwa Europy z tego sportu, a na to nie można sobie pozwolić.
    Dlatego wielka szkoda, że znika z kalendarza jeden z nielicznych torów, który jest torem z prawdziwego zdarzenia i to poza Europą. Ciekawy pierwszy sektor z nawrotem w pierwszym zakręcie, szybka druga sekcja, wymagająca dla kierowców i trzecia z genialnym przedostatnim zakrętem, gdzie optymalna linia wyścigowa praktycznie nie istnieje (z racji na zacieśniający się zakręt w który wpada się w dużej prędkości, z którego trzeba dobrze wyjść bo zaraz za nim jest pierwsza z dwóch długich prostych).
    Szkoda, bo to tylko wypromuje kolejne kanciaste tory pokroju Sochi, tory gdzie nie liczy się zbytnio kunszt kierowców a uciecha bogaczy, którzy sobie z kaprysu postawili tor wyścigowy.

    @3.
    Sepang National Circuit to też "Tilkodrom", bo jego architektem też jest "nadworny".

  • 5. DJ SEBQ
    • 2017-04-07 19:58:59
    • *.pop.dtssi.net

    Co do toru w Baku się zgodzę, ale Abu Dhabi czy Rosja, wyścigi na tych obiektach są ciekawe, Malezja jak dla mnie to bardzo ciekawy, szybki i wymagający tor i wielka szkoda że już go nie będzie. No i pogoda nie przewidywalna. Francja.. Szkoda że #JB17 nie ma z nami. ale Groszek w końcu w domu pojeździ :)
    Ale mamy ten sezon który dopiero się zaczął i przed nami GP Chin :)
    Apropo nowych-starych GP to chciał bym zobaczyć wyścig w Australii na Adelaide.

  • 6. Kojo
    • 2017-04-07 21:51:10
    • *.dynamic.chello.pl

    Jeśli chodzi o tory projektowane przez Tilkego, to Sepang jest jednym z moich ulubionych i trochę szkoda, że rozstaje się z F1, na szczęście MotoGP tam zostaje, tyle dobrego. Fajnie, że wraca Francja i Niemcy jeszcze mogłaby wrócić Turcja, bo mimo tego, że to "Tilkodrom" jest bardzo ciekawy technicznie i bywały na nim bardzo emocjonujące wyścigi.

  • 7. St Devote
    • 2017-04-07 22:06:50
    • *.static.korbank.pl

    Takiego nagłego oberwania chmury jak w Malezji, to chyba nigdzie nie ma. Ten element pogodowego zaskoczenia i nieprzewidywalności miał swój urok. Malezja powinna kiedyś wrócić jeszcze..

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo