Rusza trzeci dzień testów pod Barceloną
Pod Barceloną rusza już trzeci dzień testów nowych bolidów F1 i ponownie w składach ekip mają pojawić się nowi zawodnicy.Podobną strategię na trzeci dzień testów przyjęły zespoły Red Bulla, Toro Rosso, Renault oraz Saubera. W bolidzie Force India po raz pierwszy za kierownicą bolidu VJM10 zasiądzie kierowca testowy Alfonso Celis jr.
Do kokpitu FW40 powróci Felipe Massa jednak nie wiadomo kiedy zespół z Grove będzie w stanie rozpocząć dzisiejsze testy, gdyż po wczorajszej przygodzie Lance’a Strolla konieczne było zamówienie nowych części z fabryki.
McLaren, który do tej pory miał poważne problemy z jednostką napędową Hondy w środę będzie testował z Fernando Alonso, a ekipa Haasa rozpocznie pracę z Romainem Grosjeanem, który po dwóch pierwszych dniach testów zmienia Kevina Magnussena.
Nic nie wskazuje na to, aby plany firmy Pirelli dotyczące testowania deszczowego ogumienia miały ulec zmienia. Środa ma ponownie być pięknym dniem w okolicy Barcelony. Podobnie zresztą jak jutrzejszy dzień co zmusi organizatorów do sztucznego nawadniania nawierzchni toru.
komentarze
1. dzeku7777
@kempa007, nastąpiły oficjalne zmiany, m. in. Stroll dziś ma jeździć za Massę, o ile w ogóle uda im się ruszyć z garażu.
2. Iceman007
o.0 Alonso na trzecim miejscu. :D
3. Iceman007
Ale Stroll go już wyprzedził. :/
4. Kalor666
Bottas na zmianę z Vettelem kręcą coraz lepsze czasy. Już bardzo blisko do wczorajszego czasu Kimiego. Ilość okrążeń też prawie taka sama
5. Heytham1
Bottas szaleje 1:19.838
6. Kalor666
Już 1.19.705 na ultra softach
7. radzix
Mercedes pokazał pazur...
8. dlugi24
Ta na ultra miękkiej
9. Stfforek
@długi24
By sprecyzować i by mieć lepszy pogląd:
Na ultra miękkiej zrobił 1.19.705, ale na super miękkiej 19.838, podczas gdy na tylko miękkiej 1:20.107. Więc tak czy siak czasy nawet na miękkiej robią NA TĄ CHWILĘ wrażenie.
10. Blazefuryx
9. Te małe różnice w mieszankach może wynikają z tego, że kierowca i tak jeździ z wciśniętym pedałem gazu w podłogę przy miękkich oponach na większości zakrętów i większa przyczepność wynikająca z super i ultra miękkich opon przyczynia się już w małym stopniu na wzrost tempa.
11. iamweek
Jeśli dzisiejsze wyniki Alonso są istotnie jakimś obrazem potencjału McLarena... Żal to komentować. 3 sekundy w plecy...
12. karolck93
@11, bardzo dużo tracą na prostych, są pod tym względem zdecydowanie najwolniejsi w całej stawce. Pozostaje mieć nadzieję, że mają póki co bardzo mocno skręcony silnik i te 2 (może trochę więcej) sekundy mniej jeszcze zdołają wycisnąć.
13. iamweek
@12 Chciałbym aby tak było, ale po 3 dniach wygląda to bardzo mizernie.
Pozytywnie można oceniać formę Ferrari, ale tu akurat nie wyciągam jakichś daleko idących wniosków.
14. karolck93
Też mocno w to wątpię, ale jak to się mówi, nadzieja umiera ostatnia, tym bardziej, że Fernando to mój ulubiony kierowca w stawce :) Na ten moment nawet Sauber jest szybszy i to z zeszłoroczną konstrukcją silnika Ferrari, a to tym bardziej źle o Hondzie świadczy.
A tak swoją drogą wczoraj Stroll uszkodził bolid na żwirze, dzisiaj rano znowu wylądował na żwirze, a teraz skończył na bandzie. Strasznie dużo psuje, biorąc pod uwagę, że są to tylko testy. Pozostaje mieć jedynie nadzieję, że nie uszkodził bardzo bolidu albo Williams będzie miał części zamienne i wystartują w jutrzejszym treningu.
15. bbrbutch
Fajnie,fajnie,Vettel 2sek lepiej niż PP z zeszłego roku,na dodatek na takim samym rodzaju ogumienia i to przy niższych temp.Nadchodzący sezon napawa optymizmem jak widzę takie czasy okrążeń.
16. Levski
Next week Honda will bring new, improved engine - no vibrations and more power. #F1
17. iamweek
@14 Alonso też jest moim ulubieńcem. Ale niestety nie ma szczęścia w doborze zespołu od dobrych 10 lat...
18. Heytham1
Mamy chyba następcę Maldonado w F1...Stroll 109 okrążen łącznie na testach w tym aż trzy wypadki. Jak tak dalej pójdzie to fabryka Williamsa nie nadąży z produkcją części. No ale tak to jest jak się dziecko zatrudnia
19. Blazefuryx
Vettel właśnie zrobił dwa pełne dystanse wyścigu GP Hiszpanii. Pierwszy dzień to 129 okrążeń, obecnie 132 i jedzie dalej.
Podczas normalnego wyścigu kierowca F1 traci ok. 2-3 kilogramy masy ciała, Vettel w takim razie musiał w ciągu jednego dnia stracić przynajmniej te 4-6 kg po wykonaniu tylu okrążeń, a nie zapominajmy, że w tym roku bolidy są jeszcze bardziej wymagające, więc można mówić o jeszcze większym wysiłku niż zwykle.
Vettel jest niesamowicie dobrze przygotowany fizycznie, że jest w stanie w ciągu dnia zrobić tyle kółek. Jak zwykle, pełen profesjonalizm i perfekcjonizm w jego wydaniu. :)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz