iamweek
Ostatnia aktywność
avatar
iamweek

15.12.2021 18:11

0

@13 Oglądałeś cały sezon? Decyzje sędziów z Bahrajnu jak postrzegasz? Komu sprzyjały?

avatar
iamweek

01.05.2021 22:21

0

Tylko 3 komentarze pod artykułem o Vettelu? Gdyby wynik w kwalifikacjach był odwrotny (Vet 17, Str 10) to byłoby z 10 -15 komentarzy.

avatar
iamweek

12.03.2021 14:45

0

@11 Umówmy się, że po trzecim dniu testów napiszesz swoją interpretację testów (co wiadomo na 100%), zrobimy screen i przegadamy pod koniec maja, a potem na koniec sezonu. Wchodzisz w to?

avatar
iamweek

12.03.2021 12:31

0

Macie świadomość, że po tych testach będzie nadal wiadomo, że nic nie wiadomo?

avatar
iamweek

17.12.2020 10:55

0

Poprawność polityczna i marketing Hamiltona mnie bawią... Podzielam jego nadzieje. Gdyby się ziściły to chętnie posłucham komunikatów radiowych z jego bolidu...

avatar
iamweek

13.12.2020 20:42

0

Eleganckie rozstanie z pracodawcą. Niepalenie za sobą żadnych mostów. Aż miło się słucha/czyta Carlosa, Lando i Zaka. Trzymam kciuki za ich konstrukcję na przyszły rok ???? liczę na to, że Daniel poradzić sobie jeszcze lepiej. A jeśli Carlos kiedyś zapragnie wrócić do McLaren'a, to nie widać przeciwwskazań.

avatar
iamweek

30.07.2020 11:29

0

@ 22 Zgadzam się z Tobą. Chyba dla nas obu SMART to tylko "ubranie prostej logiki w słowa". Polskie powiedzenie "Mierz siły na zamiary" pewnie znasz. Chcesz wygrać mistrzostwo? To określ co Ci będzie potrzebne i ile Ci to zajmie. Prezes Ferrari najwyraźniej to zrobił. Stąd dwa lata. Koledzy piszący o gryzieniu trawy powinni się zastanowić jak na ich motywację wpłynąłby nierealistyczny, przesadzony cel, którego nie osiągną w zakładanym czasie i wiedzą to od dawna. @ 23 - Cele SMART, używane z głową, pomagają pracownikom i menadżerom. Dla mnie o tym jest ten ostatni akapit, z którym w pełni się zgadzam. Sam doświadczyłem "PR'u w korpo", które "jest bo tak sądzi" i doświadczyłem "PR'u w korpo", które chce być najlepsze i realnie działa, żeby to zrobić. Miałem szefa, którego korpo-gadki regularnie niszczyłem pytaniem: "W jaki sposób wyjaśnisz zespołowi, że ten cel jest SMART?". Miałem szefową, która SMART rozumiała i rozumie lepiej niż ja. Zgadnij, z kim lepiej mi się pracowało? Kto miał lepsze wyniki? No i kto z tych menadżerów gdzie jest?

avatar
iamweek

30.07.2020 07:33

0

@18 Na jakiej podstawie twierdzisz, że podejście SMART jest hasłem dla milenialsów? Dlaczego uważasz, że cele SMART mogą nie pasować do jakiejś organizacji?

avatar
iamweek

29.07.2020 12:09

0

@ 11, 12 Cele SMART. Albo po polsku - WARTO. Znacie? O co chodzi w takim podejściu?

avatar
iamweek

10.06.2019 14:21

0

Wg mnie nie ma sprawiedliwego sędziowania w f1. Start GP Meksyku 2016. Hamilton ścina zakręt. Brak jakiejkolwiek reakcji sędziów. Natomiast to co zrobił Vettel wczoraj po wyścigu... żenada.

avatar
iamweek

19.12.2018 15:53

0

Nie macie wrażenia, że za kilka-kilkanaście miesięcy ten sam człowiek, o tej samej Hondzie będzie mówi to samo co dziś mówi o Renault? Wg mnie słowa zacytowane w artykule są rzucane na wiatr. O ile samej Hondzie chętnie bym kibicował, to RB i Max strasznie mnie swoim sposobem komunikacji z otoczeniem drażnią...

avatar
iamweek

16.07.2018 11:01

0

@7 Jak dla mnie tor pod procesję.

avatar
iamweek

11.06.2018 09:34

0

@2 Pytałem o cały sezon. W którym wyścigu Fin pokazał pazur? W którym dokonał manewru wyprzedzania na rywalach z RM lub Merca? W zasadzie z góry wiadomo, że Kimi dojedzie albo na pozycji z kwalifikacji, albo na niższej (jak ma jakiegoś RB lub Merca za sobą). Kimi i Sebastian jeżdżą tym samym samochodem... a jedyną szansą na poprawę pozycji przez Kimiego jest jakaś kolizja kierowców z czołówki.

avatar
iamweek

11.06.2018 06:30

0

Ktoś kojarzy ile manewrów wyprzedzania ma na koncie Kimi? Chodzi mi o ten sezon i przedstawicieli Mercedesa lub Redbull. Bo chyba 0. Czas na emeryturę...

avatar
iamweek

08.08.2017 13:08

0

$10 i 12 Patrząc na tabelę konstruktorów i mając na uwadze skuteczność "gwiazd" pokroju Palmera, Strolla, Kvyata i Magnussena, to cud w Hondzie dałby McLarenowi szansę na walkę nawet o 5 miejsce. Williamsa (p5) i McLarena (p9) dzieli zaledwie 30 punktów. Ale jeszcze raz dodam - potrzebny jest cud ;)

avatar
iamweek

27.07.2017 11:55

0

Jak się mnie ludzie pytali rok temu czy planuję zmienić pracę, to oczywiście mówiłem - "nie, nie mam takich planów, świetnie czuję się w zespole". A po kilku tygodniach...

avatar
iamweek

26.07.2017 10:12

0

Patrząc na bolid Renault i postawę Hulka, to jeśli Robert jest w formie, jeśli dostanie szansę i ją wykorzysta, to Renault może nawet powalczyć o 5 miejsce w stawce. Szefowie Renault, przy postawie Palmera, niewiele ryzykują, a naprawdę wiele mogą zyskać. Oczywiście jeśli Robert jest w formie.

avatar
iamweek

17.07.2017 10:19

0

Wg mnie, to gdyby popracowali zespołowo w Kanadzie i Azerbejdżanie to dziś staliby z punktami znacznie lepiej. Może nawet przed RedBull?

Przejdź do wpisu Ocon utrzymał Pereza

avatar
iamweek

09.07.2017 20:48

0

To już kolejna sytuacja, która utwierdza mnie w przekonaniu, że FIA faworyzuje kierowców Mercedesa... Bottas w poprzednim wyścigu dostał prezent od sędziów w postaci dodatkowego kółka SC, aby mógł dogonić stawkę. Poza tym zrujnował kilku kierowcom ich wyścigi w trakcie tego sezonu i walnie przyczynia się do utrudniania Sebowi walki o tytuł... Hamilton nawet się w Baku nie krył z tym, od czego w tym zespole jest Bottas...

avatar
iamweek

03.07.2017 13:08

0

Może to mało realne, ale mam nadzieję, że właśnie trafi do Ferrari albo Merca. Najbardziej by mnie ucieszyło Ferrari. Z drugiej strony - znając jego szczęście to pewnie Renault i Honda nagle błysną formą po przejściu Alonso do innego zespołu...

avatar
iamweek

25.06.2017 17:41

0

Jak dla mnie sędziowanie ewidentnie pod Mercedesa. Na początku SC tak poprowadzony, aby Bottas mógł jeszcze całe kółko nadrobić. Potem Vettel 10 sekund kary, a Hamilton, który dwa razy przetestował hamulce Niemca wyszedł bez szwanku... Przypomina mi się poprzedni sezon, gdzie to Hamilton mógł bezkarnie ciąć zakręty. Dobrze, że chociaż bolid zmusił Hamiltona do pitstopu.

avatar
iamweek

19.06.2017 14:58

0

@1 Nie twierdzę, że się mylisz, ale zastanów się. Czy jakaś normalna firma mówi komukolwiek, że zwolni Iksińskiego i zastąpi go Igrekowskim choćby dzień przed wręczeniem Iksińskiemu wypowiedzenia?

avatar
iamweek

19.06.2017 11:56

0

@4 Biorąc pod uwagę możliwości bolidu to powinni być na 5 miejscu. Dzięki Palmerowi są tu gdzie są (7). Śmiem twierdzić, że Alonso to miałby już Renault'em z raz podium odhaczone. Kubica... pewnie też.

avatar
iamweek

14.06.2017 08:47

0

@5 Biorąc pod uwagę fakt, iż Renault zapowiada małą rewolucję w swojej konstrukcji silnika na 2018, to sprawy mogą nabrać dwojaki obrót: 1. Może być tak, że Alonso trafiłby do mistrzowskiej albo przynajmniej topowej konstrukcji. Wtedy z jego zdolnościami walka o mistrzostwo jest realna. Przecież on w obecnym bolidzie Renault czy Williamsa walczyłby o podia. 2. Może też trafić na scenariusz jaki zalicza obecnie, bowiem Honda w tym sezonie diametralnie zmieniła koncepcję silnika aby "gonić". Jak to się skończyło to wiemy. Znając jego szczęście to najbardziej realna jest opcja nr 2. Poza tym z jego fartem do konstruktorów, to jak pójdzie do Merca czy Ferrari (obie opcje wprawdzie niemal nierealne) to zapewne trafi na dołek formy nowego zespołu ;)

avatar
iamweek

14.06.2017 08:39

0

Szokujące jest to, że jednak mają hamownie ;) Żarcik.

avatar
iamweek

15.04.2017 08:36

0

Hej, mam pytanko ;) O której jest GP? Bo wg zegara i stron zagranicznych o 18, a w programie TV wychodzi na 17. Podpowiedzcie.

avatar
iamweek

07.04.2017 14:18

0

@20 zawist - rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale po to się tworzy procedurę bezpieczeństwa, aby jej przestrzegać. Ja np. kilka razy byłem postawiony przed wyborem "produkować i narażać operatorów na poparzenia od gorących elementów maszyny (lub inne urazy od innych części), czy zatrzymać i naprawiać maszynę i narażać organizację na straty finansowe". Intuicyjnie to wiedziałem zawsze, ale i uczono mnie, że tu jest tylko jeden słuszny wybór. Kasa kasą, maszynę można naprawić, produkcję nadrobić, ale straconego zdrowia nie zwrócisz... Dziwi mnie, że Ty byłbyś gotów szastać czyimś zdrowiem i życiem... dla 1,5 godziny frajdy przed TV... Serio?

avatar
iamweek

29.03.2017 11:36

0

@146 Ok, to spytam inaczej. Załóżmy, że Vettel to rzemieślnik. Jakbyś zatem określił Bottasa, Raikkonena i Hamiltona? Cała czwórka dysponowała podobnym bolidem (nie pytam o resztę stawki, która ma gorsze, dużo gorsze bolidy albo jedzie Hondą).

avatar
iamweek

28.03.2017 16:40

0

@52 dexter Ja patrzę na to trochę inaczej - cóż takiego działo się w tym zespole, że twardy zawodnik, dwukrotny mistrz świata, obrońca tytułu mający bądź co bądź konkurencyjny bolid, po kilku miesiącach ma ochotę spierniczać jak najszybciej, gdziekolwiek i posuwa się do takich, a nie innych zagrywek? Jakieś pomysły?

avatar
iamweek

28.03.2017 11:49

0

@139. Ferrante A czy masz ciut więcej argumentów na potwierdzenie, iż Vettel to rzemieślnik? Przytoczyłeś w sumie jeden, a jak wiadomo jedna jaskółka wiosny nie czyni.

avatar
iamweek

24.03.2017 14:30

0

@3 No właśnie jestem w głębokim szoku, że mają tak dobry (jak na oczekiwania) wynik.

avatar
iamweek

23.03.2017 16:29

0

@6 Dokładnie. Reguły są zmieniane dynamicznie i dochodzi do sytuacji w których ktoś na początku sezonu dostaje karę, a potem inny kierowca (za to samo) takowej nie otrzymuje. W GP Meksyku np. to był już totalny chaos jeśli chodzi o sędziowanie. Najpierw Hamilton, który ratuje się cięciem zakrętu i nic z tego nie wynika, potem cały cyrk między RBR i Vettelem....

avatar
iamweek

23.03.2017 11:46

0

A i tak wiadomo, że jak Hamilton tnie zakręt - jest wszystko OK :)

avatar
iamweek

22.03.2017 14:44

0

Seba jest gwiazdą radiową :)

avatar
iamweek

22.03.2017 14:43

0

@ 23 Ja do informacji, iż Honda zdecydowała się na duże ryzyko przy budowie nowego silnika, to nawet wierzyłem w walkę o 4 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Po tym newsie zredukowałem oczekiwania do utrzymania 6 miejsca. Obecnie - po testach - 9 uznam za OK wynik ;) 8 za mega sukces :)

avatar
iamweek

05.03.2017 13:19

0

Honda i McLaren nie mają dobrej passy od wielu lat. Sukces Brown GP można przypisać podwójnemu dyfuzorowi, ale nie wiemy jak ten projekt by przebiegł z silnikiem Hondy. Jeśli zaś chodzi o wizerunek w F1 to co było dla Hondy gorsze? To że wyszła w ten a nie inny sposób... czy to, że zdecydowała się wrócić? Z moich zawodowych doświadczeń wiem, że japońce to zarozumialcy, ale bardzo pracowici, konsekwentni i szukający przyczyn źródłowych. Czy w tym wypadku coś im to da? Sezon pokaże.

avatar
iamweek

01.03.2017 16:43

0

@14 Alonso też jest moim ulubieńcem. Ale niestety nie ma szczęścia w doborze zespołu od dobrych 10 lat...

avatar
iamweek

01.03.2017 16:19

0

@12 Chciałbym aby tak było, ale po 3 dniach wygląda to bardzo mizernie. Pozytywnie można oceniać formę Ferrari, ale tu akurat nie wyciągam jakichś daleko idących wniosków.

avatar
iamweek

01.03.2017 16:09

0

Jeśli dzisiejsze wyniki Alonso są istotnie jakimś obrazem potencjału McLarena... Żal to komentować. 3 sekundy w plecy...

avatar
iamweek

28.02.2017 15:05

0

Niesamowicie mi szkoda Alonso... Miałem cichą nadzieję, że McLaren zrobi kolejny krok naprzód... może nawet dwa kroki... Na ten moment wygląda to jednak fatalnie...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu