WYNIKI Barcelona [ 27 lutego 2017 ]
Poz.KierowcaZespółOponyCzasOkr.
1 L.Hamilton MercedesOpony miękkie 1:21.765 73
2 S.Vettel FerrariOpony średnie 1:21.878 129
3 F.Massa WilliamsOpony miękkie 1:22.076 103
4 K.Magnussen HaasOpony miękkie 1:22.894 51
5 D.Ricciardo Red BullOpony miękkie 1:22.926 50
6 V.Bottas MercedesOpony miękkie 1:23.169 79
7 S.Perez Force IndiaOpony miękkie 1:23.709 39
8 C.Sainz Toro RossoOpony średnie 1:24.494 52
9 N.Hulkenberg RenaultOpony średnie 1:24.784 57
10 F.Alonso McLarenOpony miękkie 1:24.852 29
11 M.Ericsson SauberOpony średnie 1:26.841 73

komentarze
  • 7. jmp64f1
    • 2017-02-27 18:24:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wpadka z zespołami podobna do tej z gali Oskarów

  • 8. bbrbutch
    • 2017-02-27 18:24:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ten wylot z płetwy chyba ma coś wspólnego z T-wing.Chyba jeden F wygasza duże skrzydło,a ten jest drugim i wygasza te małe.hmm.

  • 9. SebastianM
    • 2017-02-27 18:26:10
    • *.dsl.brandl-services.com

    ale wtopa na sam początek sezonu a może w padoku doszło do jakiś zmian o których nie wiemy?:)

  • 10. gzr
    • 2017-02-27 18:30:33
    • *.dynamic-ww-12.vectranet.pl

    Można też uaktualnić cały dział KIEROWCY F1 - mocno nieaktualne dane.

  • 11. kempa007
    • 2017-02-27 18:31:31
    • *.180.189.213

    spokojnie, mamy jeszcze w bazie stare relacje kierowcow i zespolow. Zapomnialem je podmienic :(

  • 12. St Devote
    • 2017-02-27 18:43:07
    • *.static.korbank.pl

    Honda tradycyjnie w formie od pierwszego dnia. Biedny Alonso.

  • 13. radzix
    • 2017-02-27 18:47:12
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Czy ktoś jest w stanie zagrozić Mercedesowi?

  • 14. St Devote
    • 2017-02-27 18:51:41
    • *.static.korbank.pl

    @13 Obecnie tylko Hamilton. Jak znowu będzie miał festiwal usterek, to zagrozi Mercedesowi odejściem.

  • 15. lobuzer
    • 2017-02-27 18:54:31
    • *.skynetmedia.pl

    @8 Jest jeszcze koncepcja, że jest to dodatkowy otwór do odprowadzania ciepła z silnika, ale nawet przy takim założeniu powinien mieć związek z tylnym skrzydłem i T-wing. Ciekawe, czy to zostanie na stałe.

    @13 Pewnie. Ferrari :)

  • 16. housepl
    • 2017-02-27 18:58:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14
    Nie odejdzie nigdzie, gdzie wróci do McLarena za Alonso? Bottas spokojnie ogarnie majstra w tym Mercedesie jak będzie miał byle jakiego rywala, a Hamilton ma własnie swoje 5 minut, nigdzie wiecej nie otrzyma jak w Mercedesie jeszcze przez dłuugo.

  • 17. radzix
    • 2017-02-27 19:33:29
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    14@ dobre... Nieoficjalnymi czasami się nie podniecam, ale wygląda na to, że chyba nic w górze stawki się nie zmieni, po cichu liczę na Ferrari może się trochę zbliżą...

  • 18. Jero
    • 2017-02-27 19:40:28
    • *.sanetja.pl

    Rok temu 1:23.731 - Najlepszy czas testów uzyskany na softach. Oczywiście na ultra było sekundę lepiej, ale to i tak sekundę gorzej niż softy w tym roku. Bolidy są mega przyczepne, pytanie jak przeniesie się to na spektakl - oby pozytywnie! :)

  • 19. radzix
    • 2017-02-27 19:49:42
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    18@ stajnie podają, że powinny być około 4-5 sekund szybsze na okrążeniu....Na pewno kosztem prędkości maksymalnej zwiększą się prędkości w łukach i zakrętach.

  • 20. czajan101
    • 2017-02-27 19:49:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Czyli wróciliśmy pod względem tempa do 2010... z tym ze bolidy bedą pełzać po prostych. Szkoda. Co raz mniej szkoda mi Alonso - ma pecha ale z drugiej strony, jego wybór. Ciekawe który z zespołów ukrywa coś mocnego głęboko w rękawie, 100% RBR pokaże rogi, i liczę po cichutku na Renault i Haasa, że pojedzie jak w tamtym roku FI :)

    PS.Ma ktoś namiary na jakąś bazę z czasami sektorów, pojedynczych okrążeń i prędkości dla dzisiejszego dnia testowego?

  • 21. lobuzer
    • 2017-02-27 19:58:48
    • *.skynetmedia.pl

    1. Vettel 280.5
    2. Bottas 276.2
    3. Massa 274.1
    4. Magnussen 274.1
    5. Sainz jr 271.3
    6. Perez 270.6
    Hamiltona nie ma w tym zestawieniu

  • 22. lobuzer
    • 2017-02-27 19:59:50
    • *.skynetmedia.pl

    Hamilton 280.5

  • 23. veterynarz
    • 2017-02-27 20:06:43
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Dziadek z Mercedesa mówił, że na testach nic nie ukrywają. Albo ich Ferrari przegoniło, albo jak zwykle głupoty gada.

  • 24. czajan101
    • 2017-02-27 20:16:28
    • *.dynamic.chello.pl

    @21 Jesli to sa prędkości max to to jest aż przykre.... 250 to byle BMW mozna pocisnąc... w 2016 podczas Kwalifikacji Manor poleciał 341.... Myślałem ze wszystkie te informacje ze kierowcy bedą jeździli z butem w podzłodze są trochę przesadzone, ale wychodzi ze bolidy będą jechały całe okrążenie jednostajnym tempem. Zakręt czy nie będzie bez różnicy

  • 25. hubos21
    • 2017-02-27 20:26:07
    • *.8.182.156

    w testach nie ma sensu żyłować silników bo nic to nie daje, sprawdzają pewnie wiele rzeczy ale wątpię żeby jeździli z pełną mocą, w zeszłym roku też Ferrari w testach było mocniejsze :D

  • 26. Jahar
    • 2017-02-27 20:34:06
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    McLaren jednak w tym sezonie poza ładnym malowaniem nie ma zamiaru chyba zaistnieć w pozytywnym znaczeniu. Słabo wygląda ich przygotowanie do sezonu. Ferrari natomiast zadziwiająco pewne, byłoby miło z ich strony gdyby zaskoczyli Mercedesa czyms ciekawym.

  • 27. Fanvettel
    • 2017-02-27 20:41:51
    • *.230.122.84

    Bardzo dobre te testy w wykonaniu Ferrari.Zobaczymy jak bedzie dalej.

  • 28. goku10sdl
    • 2017-02-27 20:43:47
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    jutro mclaren sie odbije

  • 29. Jam92
    • 2017-02-27 21:01:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mówcie co chcecie, ale malowanie bolidu Renault jest świetne. :)

  • 30. radzix
    • 2017-02-27 21:06:17
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    24@ to wyjedź tym byle BMW na tor i spróbuj poprawić chociażby czas Hamiltona z dzisiaj... jak zwykle zaczynają się narzekania. Dobrze, że próbują coś zmieniać w F1. Bolidy będą sporo szybsze od tych z zeszłego roku, ale i tak źle. Kiedyś mawiano "panem et circenses" (chleba i igrzysk!), ale dzisiaj to zdecydowanie za mało...

  • 31. SebastianM
    • 2017-02-27 22:04:14
    • *.dsl.brandl-services.com

    Spokojnie, dopiero badają się, w tym cyklu testów nie poznamy prawdziwych osiągów. 9, 10 marzec da nam odpowiedź kto, w jakim miejscu się znajduje.

  • 32. czajan101
    • 2017-02-27 22:07:36
    • *.dynamic.chello.pl

    @30 Bolidy beda przyklejone w zakretach a poza nimi predkosci nei bedzie widac aż tak jak w sezonach poprzednich, Znikną niektóre "odjazdy" z zakrętów bo nie będzie czym odjechać i różnica prędkości przy przyspieszaniu będzie mniejsza. Nie będzie tak widocznej prędkości na prostych startowych, czyli wszystkie miejsca gdzie kibice gromadzą się bo jest najciekawiej, Jak tak dalej pójdzie to nawet na Monzy ledwie bujną się do 300.

    A narzekania były są i będą bo zabrali coś, żeby później dać niby to samo ale mniej. łapiesz się na starą sztuczkę zabierzmy duzo oddajmy ochłapy niech sie ludzie cieszą polityka że aż oczy pieką. Na plus wygląd bolidów i techniczny i malowani - na to narzekać nie mogę :)
    I nie mówię o przejechaniu toru szybciej niż bolidem, tylko o max prędkości której nie ma.

  • 33. radzix
    • 2017-02-27 22:57:03
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    32@ A czego tak dużo zabrali skoro i tak było źle? Wcale nie dają tego samego, dają właśnie coś innego. Czy zabrali dużo i oddadzą ochłapy to ja z oceną bym poczekał po kilku wyścigach. Nie wiem czy najciekawsze to jest siedzenie na prostej start meta i patrzenie jak bolidy mkną 300 na godzinę. Bo to się chyba nudzi po 10 przejazdach... Ważniejsza jest chyba walka na torze, taktyka, manewry wyprzedzania. Tak na gorąco po dzisiejszym dniu to chyba najwięcej radości sprawiono narazie kierowcom a czy kibicom to się dopiero okaże.

  • 34. lobuzer
    • 2017-02-27 23:48:34
    • *.skynetmedia.pl

    Spokojnie z tym BMW. Podałem nieuważnie dane ze speed trap. Nie musi być to prędkość maksymalna. Na te dane musimy zaczekać. Niestety nie można edytować postów. Za to średnia prędkość pierwszej 3 oscyluje wokół 202km/h.

  • 35. Vendeur
    • 2017-02-28 16:34:12
    • *.dynamic.chello.pl

    19. radzix - które stajnie tak twierdzą? W Janowie i Janowicach?... Stajnię to masz w domu chyba.

    Poza tym gratuluję w logiki, jeśli wolisz oglądać wyścig, w którym bolidy jadą stałą prędkością i prawie się nie wyprzedzają, zamiast minimalnie wolniejszego tempa (której to różnicy i tak nie zauważysz) za to z widocznymi jego różnicami, to dodawać nic więcej nie musisz.

    Po komentarzach kierowców można się obawiać, czy sezon nie będzie najgorszym w ostatnich latach.

  • 36. Kojo
    • 2017-02-28 23:43:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Czasami na testach nie ma się co sugerować, ilość przejechanych okrążeń może świadczyć o niezawodności bolidów i ich podzespołów. Więcej wniosków można wyciągnąć z długości stintów, użytych opon i czasów na nich uzyskanych.
    Nie powinno martwić, że coś się zepsuje i bolid zatrzyma się na torze, bo właśnie od tego są testy by sprawdzić te nowe konstrukcje i podzespoły. Lepiej, gdy coś się psuje w czasie testów, a nie weekenków wyścigowych.
    @35. Vendeur - Ternin "Stajnie" występuje w F1 praktycznie od początku tej serii wyścigowej. Wzięło się to stąd, że prowadzenie zespołu wyścigowego było strasznie drogie i wydatki były porównywalne z tymi, jakie są związane z prowadzeniem stajni w wyścigach konnych. Zakup konia, jego utrzymanie, pensja stajennego czy dżokeja, to wszystko kosztuje i to niemało, dlatego teamy w F1 są nazywane "Stajniami wyścigowymi".

  • 37. Vendeur
    • 2017-03-01 00:17:51
    • *.dynamic.chello.pl

    36. Kojo - wiem, jak są nazywane, po prostu nie lubię tego określenia, skoro można po ludzku "zespoły".


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo