komentarze
  • 1. roj
    • 2017-02-24 17:10:26
    • *.11.235.124

    Świetnie się zapowiada... Abstrahując od awaryjności gonią Merca z 2016 (patrząc na sceptycyzm wypowiedzi pewnie gonią spec z początku sezonu 16 a nie końca bo to też pewna subtelna różnica). Czyli czarny las...

  • 2. bo77as
    • 2017-02-24 17:11:58
    • *.protonet.pl

    Nie zmienia to faktu, że cały czas są 3 kroki z tyłu za mercem, szkoda. Honda miała tyle czasu a ich silnik z początku był chyba gorszy nawet od Renault.

  • 3. go!!!
    • 2017-02-24 17:16:27
    • *.141.198.235

    Czyli w 2018 roku może będą mieć osiągi Merca z 2017.... hmmm... Zapowiada się dramat - bolid nie dość że brzydki to jeszcze powolny...

  • 4. EryQ
    • 2017-02-24 17:21:02
    • *.opera-mini.net

    Tia... I czym tu się chwalić skoro Ferrari i Renault już pod koniec zeszłego sezonu miało zbliżoną moc do "skręconego" i tak silnika Merca. Jeśli aero będą mieć skopane jak w poprzednich kilku sezonach to będzie dalej to samo co było czyli ogon stawki. Dodać do tego jeszcze niezawodność nowej hybrydy i jest bardzo czarny scenariusz na kolejne dwa sezony. Mariaż McL i Hondy od początku był niewypałem i nie widzę nadziei na najbliższą przyszłość by to się mogło zmienić.

  • 5. Levski
    • 2017-02-24 17:26:20
    • .

    Jecyna nadzieja chyba pozostaje w Ferrari, chyba ze RBR dowali niesamowite aero dzieki ktoremu beda nadrabiac braki mocy...

  • 6. Mariusz_Ce
    • 2017-02-24 17:31:37
    • *.gdansk.vectranet.pl

    A ja bym tam ich nie jechał. Robią swoje, sami , bez kupowania rozwiązań i chwała im za to. W zeszłym roku też tu każdy walił po nich jak po ostatniej dziw#e a jak okazało się, że postęp widać gołym okiem to "oooo cacy cacy , jeszcze nie to ale szacun!!"

  • 7. EryQ
    • 2017-02-24 17:44:57
    • *.opera-mini.net

    @6 Jaki Ty widzisz postęp? Pojedyńcze wybryki jakim było skończenie wyścigu w końcówce top 10? I to ze względu na szczęście jakim było nie ukończenie przed nimi niektórych GP lepszych bolidów oraz posiadanie nietuzinkowego Alonso i Buttona? To jest postęp wg. Ciebie? Jedyny postęp jaki zaliczyli w drugim sezonie to mniejsza awaryjność hybrydy niż w pierwszym roku po ponownym mariażu z Hondą. Cały czas są jak wyżej napisał @2 trzy kroki do tyłu. Nikt zresztą po nich nie jedzie ale stwierdza fakty. Będzi powtórka z rozrywki i GP2 ENGINE!!!

  • 8. Iceman007
    • 2017-02-24 18:34:39
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7 This is embarrassing, very embarrassing. GP2 engine GP2 AARGH!

  • 9. St Devote
    • 2017-02-24 20:42:44
    • *.static.korbank.pl

    Nowy bolid McHondy jest tak brzydki, że nie ma wyjścia i musi być bardzo szybki. To jak z inteligencją u brzydkich kobiet.

  • 10. belzebub
    • 2017-02-24 21:45:20
    • *.centertel.pl

    Zaraz, zaraz czy to nie w tym sezonie mieli walczyć o majstra? ;) Zacznijmy od tego, że wg zapowiedzi z zeszłego sezonu, na ten miała być przygotowana całkowicie nowa jednostka. Czyli istnieje ryzyko, że na samym początku mogą być problemy z awaryjnością, bo przecież nie wszystko można sprawdzić w fabryce na hamowni. Jeśli już dziś mówią, że mocą mogą dorównać do mocy silnika Mercedesa z zeszłego sezonu, to jak oni chcą do pierwszego wyścigu nadrobić różnicę? Bo, to że Merc będzie miał mocniejszy silnik, to raczej wiadome, niewiadomą pozostaje o ile. Jeśli tak będzie, to Mclaren będzie znów walczyć w okolicach 10 miejsca, no może max 6 w zależności od toru. Ale to już kiedyś pisałem, oni muszą robić przynajmniej dwa kroki więcej niż Mercedes, o ile chcą z nimi się kiedyś zrównać. I teraz pytanie zasadnicze, czy Alonso chce w ten sposób zakończyć karierę, czy po sezonie jeśli Mclaren dalej będzie tyle tracić starać się o miejsce w Mercedesie? Przynajmniej ci są solidni w swoich obietnicach.

  • 11. Marcin Korbanek
    • 2017-02-24 21:49:22
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Honda to jedna wielka kupa...Szkoda Alfonso że do Mercedesa nie przeszedł.

  • 12. jankes15
    • 2017-02-24 22:59:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Levski sęk w tym że zajebiste aero przy słabym silniku będzie gorsze dla bolidy bo będzie go spowalniać,

  • 13. Blazefuryx
    • 2017-02-25 01:42:48
    • *.dynamic.chello.pl

    12. To tak niestety nie działa. Gdyby tak było, to gorsze zespoły miałyby bagatelizować cały rozwój aerodynamiki bolidu? Ująłeś pewną zasadę, ale tak ją wyolbrzymiłeś i uogólniłeś, że straciła cały sens.

  • 14. Quar
    • 2017-02-25 11:40:17
    • *.ssp.dialog.net.pl

    9. Twoja teoria o inteligencji brzydkich dziewczyn jest negatywnie weryfikowana przez życie. patrz posłanki Grodzka i Pawłowicz :)
    Realny kształt aero będzie dopiero na pierwszym wyścigu. teraz się jeszcze bawią w chowanego.

  • 15. michal39533
    • 2017-02-25 11:40:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @12
    na prostych będzie tracił ale w zakrętach będzie zyskiwał wyjdzie na 0

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo