komentarze
  • 1. TrollMan
    • 2017-01-13 13:20:48
    • *.icpnet.pl

    Wydaje mi się, że strasznie ryzykują. Bernie tak długo doił tę krowę że w zasadzie nic nie zostało, a z pustego to i Salomon nie naleje.

  • 2. St Devote
    • 2017-01-15 04:24:42
    • *.static.korbank.pl

    Ryzyko jest zawsze, a akurat w F1 wcale nic nie zostało wydojone. Bernie z tą swoją rutyną raczej jechał na powielaniu bezpiecznego schematu i teraz jest szansa, że przyjdzie nowe i będą zmiany. Paradoksalnie to mogą być najlepsze lata F1 biznesowo jeśli zrobią użytek z możliwości technologicznych. Świat teraz bardzo się zintegrował informacyjnie i medialnie, a mało jest takich platform reklamowych o globalnym zasięgu, częstotliwości i widowni z górnej półki.

  • 3. TomPo
    • 2017-01-15 22:20:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Im szybciej tym lepiej. I tak o ładnych kilka lat za późno. Oby nie za późno.....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo