komentarze
  • 1. dexter
    • 2016-11-26 08:51:03
    • *.dyn.telefonica.de

    Za pierwszym razem producent Pirelli potwierdzil ze powod nie lezal po stronie opony.

    Jest kilka mozliwosci

    a) zawsze mozliwe jest ze jakies ostre czesci carbonowe, cos z karoserii albo kraweznik moze spowodowac uszkodzenie opony. W Abu Dhabi szczegolnie w srodkowym pasazu (zakret 12 -14) krawezniki sa relatywnie wazne, poniewaz tutaj mozna duzo czasu nadrobic.

    b) podobnie uszkodzona opona byla w tym roku tematem w F1. Normalnie (to tylko takie gdybanie, bo bez dokladnych danych czlowiek nie moze nic ocenic), ale zwykle taka usterka nie bedzie spowodowana tym ze zawieszenie gdzies w ktoryms miejcu bedzie ocierac albo kawalek jakiejs oslony czy plyty tylnego skrzydla przebije opone. Zwykle takie uszkodzenie spowodowane moze byc zlym chlodzeniem hamulcow = rozgrzaniem felgi. W dzisiejszych czasach uklad hamlcowy wykorzystywany jest do tego aby uzyskac odpowiednia temperature opony. Sek w tym, ze w sytuacji gdy cos pojdzie nie tak to szybko mozna opone doslownie „ugotowac“ i takim sposobem uszkodzic. Taka jest teoria. Jesli teoria sie nie potwierdzi, to wtedy Jo Bauer jako Delegat Techniczny FIA bedzie musial przyjrzec sie dokladniej co w bolidzie Toro Rosso zostalo ewentualnie zmienione, przebudowane czy naprawione.

  • 2. dexter
    • 2016-11-26 09:25:38
    • *.dyn.telefonica.de

    A propos Kwiata. - sluchajac radia mozna bylo w glosie zawodnika wyczuc jak serce krotko zsunelo mu sie do spodni... Dobrze ze nigdzie nie uderzyl.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo