komentarze
  • 1. balober
    • 2016-08-12 15:04:01
    • *.59.57.122

    Wadaje mi się że tylko opony szerokością będą podobne

  • 2. waterball
    • 2016-08-12 20:45:00
    • *.dynamic.chello.pl

    Gdyby tak jeszcze wprowadzili "starą" aerodynamikę umożliwiającą schowanie się w cieniu wyprzedanego bolidu i atak w odpowiednim momencie! To były wyścigi! I to bez tysiąca "wspomagaczy" dla wyprzedzającego. Ale się rozmarzyłem ...

  • 3. carrera996
    • 2016-08-12 22:18:56
    • *.ists.pl

    Wraz ze wzrostem docisku i przyczepności opon powinni także uwolnić moc bolidów - 1 silnik na 2 weekendy wyścigowe, brak limitu przepływu paliwa oraz zwiększenie jego maksymalnej ilości na wyścig o dodatkowe 20 kg. Chciałbym to zobaczyć!!!

  • 4. grzesiek1870
    • 2016-08-12 23:01:37
    • *.146.54.211

    @3 i wtedy byłoby to :3 Niestety w dobie ekoterroryzmu tego nie zobaczymy.

  • 5. Vendeur
    • 2016-08-12 23:29:50
    • *.dynamic.chello.pl

    Eco niewiele ma do tego, chodzi o koszty. Nie wszystkie ekipy stać na szastanie częściami, silnikami etc.

  • 6. gzr
    • 2016-08-13 08:05:03
    • *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

    Na paliwo to ich raczej stać.

  • 7. ee_cracov
    • 2016-08-13 09:41:24
    • *.play-internet.pl

    a mi się marzy powrót tankowania ;-)

  • 8. Sasilton
    • 2016-08-13 10:29:30
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Będą wyglądać jak wyścigówki którymi jarałem się jak miałem kilka lat.

  • 9. rokosowski
    • 2016-08-14 12:08:38
    • *.static.sitel.net.pl

    "powracać do swoich korzeni" czyli w tym rozumowaniu do beznadziejnej nudy w niedzielę, no ale za to będzie 3 sekundy szybciej wow

  • 10. RAI-FAN
    • 2016-08-22 22:49:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Myślę raczej że prędkości maksymalne nie będą wiele mniejsze może 5-10 km/h na początku sezonu, pod koniec może 5 może nic. Mam nadzieję na lepszy wygląd bo nie moge już patrzeć na te nudne bolidy ery V6 turbo hybrid. :-)

  • 11. Root
    • 2016-08-24 23:15:51
    • *.61.41.139

    "Szacuję, że czasy okrążeń spadną o 3 do 4 sekund na Hungaroringu.”
    Ale po co? Co nam, kibicom z tego przyjdzie? Ano... krótszy o kilka minut wyścig i nic więcej. Na jednym okrążeniu nie zobaczy się różnicy kilku sekund, ale wyścig, który skończy się o dobre kilka minut wcześniej, to już tak.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo