komentarze
  • 1. HiTec
    • 2016-08-10 11:58:37
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Hm ciekawe, zobaczymy ile wart jest Pascal

  • 2. Halu13
    • 2016-08-10 13:08:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Manorze prawdopodobnie przyszły skład Mercedesa.

  • 3. Mat5
    • 2016-08-10 13:31:07
    • *.146.187.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Manor stał się takim Toro Rosso dla Mercedesa. Teraz Wehrlein będzie miał trudniejsze zadanie, bo Haryanto mimo wszystko nie był dla niego nie wiadomo jakim rywalem. Ocon jest jednym z talentów Mercedesa i teraz ma szansę pokazać na co go stać. Jak dla mnie taki skład będzie również za rok

  • 4. St Devote
    • 2016-08-10 13:36:50
    • *.static.korbank.pl

    Ciekawe ile Mercedes sypnał kasy lub innych korzyści, żeby obsadzili Okonia. Wychodzi na to, że nie aż tak wiele potrzeba było, żeby Indonezyjczyk zadebiutował, bo nie spodziewam się jakichś wielkich kontraktów ze strony jego sponsorów.

  • 5. belzebub
    • 2016-08-10 14:10:56
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Pomimo tego, że sam Haryanto od początku sezonu zrobił postępy, to jednak pomimo pary wygranych qwali z Pascalem jednak w wyścigu mu dość znacznie ustępował. Dla zespołu, nawet takiego jak Manor, żeby dwóch kierowców reprezentowało podobne osiągi.

  • 6. belzebub
    • 2016-08-10 14:16:20
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Powinno być: "Dla zespołu, nawet takiego jak Manor, dużo korzystniejszym rozwiązaniem jest żeby dwóch kierowców reprezentowało mniej więcej podobne osiągi."

  • 7. veterynarz
    • 2016-08-10 17:13:06
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    To kto będzie zostawał Kierowcą Dnia??

  • 8. Mat5
    • 2016-08-10 17:55:32
    • *.146.5.140.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @veterynarz, Verstappen. W końcu już 4 razy był wybrany

  • 9. Gosu
    • 2016-08-10 18:31:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ocon powinien być lepszy od Indonezyjczyka. Zobaczymy jak wypadnie na tle Pascala. W DTM okupuje tyły i kiepsko sobie radzi.

  • 10. masosz
    • 2016-08-10 19:00:47
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Dalej pozostaje rezerwowym kierowcą Renault?

  • 11. Fanvettel
    • 2016-08-10 21:32:22
    • *.230.122.82

    Szkoda że Rossi odmówił. Ale powiedział że Manor a także inny zespół w F1 jest nim zainteresowany więc jest nadzieją że pojawi się w stawce F1 w sezonie 2017.

  • 12. Michael Schumi
    • 2016-08-10 22:18:18
    • *.ip.euro.net.pl

    Skoro to człowiek Mercedesa to powinien coś tam jeździć. Nie śledziłem jego poczynań w niższych seriach, ale chętnie zaobserwuję, jak będzie się spisywać razem z Pascalem.

  • 13. ds1976
    • 2016-08-10 23:57:41
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Ocon zdobył tytuł w Formule 3 w sezonie kiedy jeździł tam Max Versteppen (który był 3 w klasyfikacji generalnej). Problem w tym, że Ocon był mocny w qualach (dysponował też świetnie przygotowanym bolidem Prema Powerteam). Kiedy startował z PP robił to dobrze i ciężko było mu wydrzeć zwycięstwo. Z kolei kiedy przyszło mu ruszyć do wyścigu z dalszych pozycji odrabianie strat szło mu topornie. W całym sezonie chyba dosłownie jeden raz wyprzedził Verstappena. Max z kolei wygrywał pojedynki z Oconem wielokrotnie (nie zdobył tytułu przez dość sporą ilość awarii, kilka całkiem niezłych dzwonów oraz kar za wymianę silnika i przesunięcie na koniec stawki). Generalnie Mercedes pokpił sprawę angażując Ocona a nie Verstappena. Red Bull był na tyle przytomny, że przystał na ofertę Josa no i mają przyszłego mistrza świata (w niezbyt odległym czasie). Dodatkowo Newey znów bardziej zaangażował się w F1, Renault poprawiło silnik. Klocki wracają na swoje miejsce. I choć nie cierpię ekipy RBR to Verstappena wręcz przeciwnie. A Ocon? Może po 2 sezonach w Manor wcisną go jako kierowcę nr 2 do Renault, ale do Mercedesa nie dostanie się.

  • 14. ds1976
    • 2016-08-11 00:06:07
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Zapomniałem dodać, że Ocon to znacznie lepsza opcja dla Manora niż przeciętny Haryanto. Teraz czas na odstrzelenie Gutierreza (ale czy sponsorzy Ferrari na to pozwolą?), Ericssona (tutaj jeszcze trudniej jeżeli jego sponsorzy przejęli Saubera), Massę (pora na dobranoc), Kvyata (równie dobrze a rzcej z lepszym może w Toro Rosso jeździć Buemi, który na to nie przystanie). Podobnie ostatni gwizdek dla Palmera, Nasra i Magnussena. Tylko gdyby ich wszystkich wywalić to kto będzie jeździł? Vandoorne już nie powinien czekać, Buemi ze względu na wyniki zasługuje na powrót do F1 - np jako 2 kierowca Renault, albo ponownie Toro Rosso. Innie kierowcy GP2, GP3, Formula V8, czy Formula 3 jeszcze poziomem nie dorastają do F1. To byłaby nadal wymiana na zasadzie "stryjek siekierkę na kijek".

  • 15. RMFG SV KS 2001
    • 2016-08-11 17:45:14
    • *.183.179.207.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Te zmiany kierowców w trakcie sezonu są trochę niedoje***e ;)

  • 16. ds1976
    • 2016-08-11 21:46:31
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Dlaczego? Jeżeli kierowca jest łajzą to po co ma zabierać miejsce? Inna bajka, że rotacje i zmiany nie są podyktowane za bardzo umiejętnościami lub ich brakiem tylko uiszczoną bądź nie opłatą za starty...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo