komentarze
  • 1. potas
    • 2007-07-08 17:02:13
    • *.cable-modem.tkk.net.pl

    Z wypowiedzi Hamiltona wynika że po tej przygodzie w picie doszło do jakiegoś uszkodzenia bolidu i dlatego brakowało szybkości. Być może i tak było . Nie mnie to oceniać . Faktem jest że Lewis zawiódł. Fernando był blisko Ferrari natomiast Lewis swoje kółka kręcił wyraźnie wolniej. Cuż następny wyścig w Niemczech. ;P

  • 2. bea17
    • 2007-07-08 17:16:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Padoba mi się ta wypowiedz , na nikogo nie zwala, sam bije się w pierś, myślę że przegrała dziś psychika Hamiltona , a nie woniejszy (nagle) bolid .

  • 3. Supek
    • 2007-07-08 18:29:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Luis dzis przegral z samym soba, nie wytrzymal presji po wywaczeniu PP...siedziala mu na bolidzie cala Anglia i to bylo widac...tylu bledow w jedym wyscigu jeszcze nigdy nie popelnil...gdyby Massa nie zadlawil samochodu przed startem, nie byloby nawet podium..z drugiej strony nie jestem sklonny do snucia teorii spiskowych..ale po tym zamieszaniu z dokumentami Ferrari i rzekomym wykorzystywaniem tego przez MC jedna rzecz mnie zastanawia. Moze ktos podzieli moje spostrzezenie lub zaprzeczy ...ale poczatek sezonu Ferrari zdecydowanie najszybsze..potem nagly skok osiagow McLarena...i rownie nagle od GP Francji Ferrari znowu najszybsze. Jak dla mnie MC wcale nie jest taki krysztalowy, na moje amatorskie oko...czuja pismo nosem juz przedz GP Francji wycofali sie z pewnych udoskonalen samochodu i wrocili do formy z poczatku sezonu...jakos nie chce mi sie wierzyc ze Ferrari w ciagu dwoch tygodni od Indianapolis zrobilo taki postep, ze ponownie wyprzedzili McLaren'y... kazdy zespol ma swoj program rozwoju i swoje programy zmiany i udoskonalen pewnych elementow...dostajac w prezencie dokumenty z gotowymi wynikami prac zespolu ktory podszedl do zmian w inny sposob i to zespolu wiodacego mozna z tego wytworzyc piorunujaca mieszanke..co chyba widzielismy w kilku ostatnich wyscigach...ciekaw jestem jak sie to wszystko skonczy..Czy znowu z duzej chmury bedzie maly deszcz..czy jednak beda odbierac punkty..szkoda by mi tylko bylo Luisa i Fernando..bo moze rzeczywiscie nie byli niczego swiadomi...a moze wbrew moim przypuszczeniom McLaren zagral jednak fair i to udowodni...osobiscie jednak w takim biznesie jak F1 napewno malo jest sentymentow i kazdy wykorzystuje najmniejsze potkniecia i chwyta sie wszelakich okazji...hm...a co wy sadzicie ?

  • 4. Jaro dnb
    • 2007-07-08 18:33:32
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    przeciez on jest zadowolony!podium to dobry wynik i kolejne 6 oczek do dorobku.byl wolniejszy bo sporo odskoczyl mu Kimi i Alonso,ale od poczatku wyscigu a nie po 1 tankowaniu.Raikkonen przeciez probowal go pare razy wyprzedzic i jechal caly czas za jego plecami.takze "slabszy wyscig"Hamiltona.przeciez to debiutant i 9 podiow w 9 startach;naewt pewnie nie marzyl o tym przed sezonem!

  • 5. Jaro dnb
    • 2007-07-08 18:41:24
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Supek!Ferrari i Mclaren maja prawie rownorzedne bolidy.w zeszlym roku bylo tak samo,tyle ze mclaren mial problem z niezawodnoscia Mercedesa;defekt prawie w kazdym wyscigu.poprawili niezawodnosc,Renault zostalo z tylu i dlatego walcza w czolowce.nie sadze zeby szpiegowali w Ferrari.Todt mowil po Indianapolis ze maja klopoty z Aerodynamika Scuderii.przed Francja rozwiazali ten probl;em i sa efekty.jednak Nuerbring to calkiem inny tor i zobaczymy jak tam Ferrari pojedzie!!

  • 6. Jaro dnb
    • 2007-07-08 18:43:44
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    mozliwe ze kazdy zespol ma siatke wywiadowcza i probuja sie dowiedziec o planach rywali;jednak takie informacje moga byc nieprawdziwe.My napewno sie o tym nie dowiemy bo kazdy bedzie sie wypieral i sprawa ucichnie!

  • 7. paw_ko
    • 2007-07-08 19:23:09
    • *.rtr.bait.pl

    moim zdaniem jakies tam setki stron dokumentacji nie mialy wplywu na to, co sie dzialo na torach, to raczej awaria tunelu aero i "bialy proszek" w baku spowodowaly kilka slabszych wyscigow ferrari, a teraz wszystko wrocilo poprostu do normy. jaki uzytek mozna zrobic z dokumentacji, kiedy ma sie juz skonstruowany pojazd? i jak w ogole mozna karac za posiadanie cudzej dokumentacji? chyba kopiowanie konstrukcji nie byloby w porzadku, ale samo posiadanie dokumentow? jesli slabo jej chronili, to ich strata. a praca kazdego inzyniera polega na analizowaniu istniejacych rozwiazan i wyciaganiu wnioskow na ich podstawie, to jest wpajane kazdemu studentowi od pierwszego roku, do ostatniego.

  • 8. Ajek
    • 2007-07-08 20:01:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Levis moim zdaniem pojechał najsłabiej ze wszystkich GP. Popełnił wiele błędów i nie był za szybki, gdyby nie błąd Filippe na starcie byłby 4-ty. Chyba nie wytrzymał presji, ale moim zdaniem sam się nakręcił (lub wszyscy wokół niego)., i to było błędem podstawowym. Powinno mu to dać do myślenia, bo w końcu jest debiutantem, i chyba wmówiono mu za dużo, a on w to uwierzył.

  • 9. witek70
    • 2007-07-08 20:55:05
    • *.elektrosat.pl

    Ja to co sie stało, że bolid był wolniejszy po 1 picie. Zatankowali mu przez jego błąd więcej paliwa, bo mechanikcy nie mogli na czas wyłączyć dopływu. Wszyscy popełniali błędy , przyszedł czas na anglika. Takie życie :)

  • 10. pipiaro
    • 2007-07-08 21:14:18
    • *.wide-net.pl

    Kiedy Hamilton się cieszy nie można tego nie zauważyć,teraz na pewno się nie cieszył,wręcz przeciwnie był zły aż kipiał w środku.Po kim jak po kim ale po nim to widać od razu.Już wcześniej mówił że dla niego ten wyścig się liczy najbardziej i chce tu wygrać,nie wyszło , szkoda ,ale do szczęścia było mu daleko.

  • 11. hot dog
    • 2007-07-08 22:30:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem Hmilton dominowal wtedy kiedy dominowal maclaren a dokladnie wtedy kiedy scuderi mieli problemy...W chwili obecnej Fera jest najszybsze w F1 a co za tym idzie Hamilton nie przyzwyczajony do takiej roli jest po prostu slabszy bo o ile wytulmaczeniem jest wolniejszy wyscig od ferrari to jak wytulmaczyc miejsce za Alonso ...w jeden sposob jest mniej pewny niz prez ostatnie kilka wyscigow wskutek powrotu formy Czerwonych BRAWO KIMI ...

  • 12. Colin86
    • 2007-07-08 23:52:11
    • *.c9.msk.pl

    A takie pytanko czy wogóle Hamilton kogoś wyprzedził w tym sezonie (nie licząc Kubicy)??? Oczywiście nie licząc strategii teamu w pit stopie. Po prostu podczas walki bolid w bolid??

  • 13. walerus
    • 2007-07-09 08:52:23
    • *.klingspor.pl

    zgadza się nie wytrzymał presji - i uważam iż słabszym bolidem będzie totalnym przeciętniakiem - jak jużktoś napisał jest najlepszy tylko w najlepszym bolidzie- tak to jest cieńszy i popełnia błędy nie nadaje się na fightera.....

  • 14. hot dog
    • 2007-07-09 09:05:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zgadzam sie Walerus po tym co widze to ten facet nie potrafi przegrywac a przeciez 3 miejsce jest rewelacyjnym wynikiem zwlaszcza dla debiutanta ale ...nie. On juz poczul sie jak mistrz mam nadz ze Kimi lub Fernando sprowadza go na ziemie .

  • 15. Pietrzej
    • 2007-07-09 09:32:43
    • *.beyond.pl

    A mnie najbardziej rozbawiła sytuacja w której nasz murzynek nerwowo zaczął rozglądać się po lusterkach. Kimmi go po prostu zniszczył. Dzieciak nerwowo nie wytrzymał i w sumie to Kimmi mógł sobie za nim jechać jeszcze i z 20 okrążeń uśmiechając się do siebie, bo młody prędzej czy później wypadł by z toru albo stracił pozycję.

  • 16. walerus
    • 2007-07-09 12:21:21
    • *.klingspor.pl

    trzeba przyznać że Hamil pęka... zobaczymy czy ta rysa się pogłębi w następnych wyścigach - chyba dopiero teraz doszło do niego co on wogóle robi i że to jest nieracjonalne - więc musi odzyskać miejsce w szeregu ale nie jest to na pewno miejsce nr 1.

  • 17. kuchar
    • 2007-07-09 18:48:27
    • *.as.kn.pl

    Moim zdaniem wyszło szydłoz z worka. Hamil dobry jest to fakt ale co z jego psychiką , przecież widomo ze oprócz umiejętności to podstawa!! Kubica górą jestem pod ogromnym wrazeniem jak dawał radę Masie, pokazał wielki kunszt rzemieślnika!!!!!! BRAWO

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo