komentarze
  • 1. Notomekno
    • 2016-05-03 20:45:56
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Naprawdę szkoda Saubera... Ciekawe czy uda im się wyjść z tego dołka, zaczynam wątpić. Na pewno nie bez pomocy z zewnątrz.

  • 2. MarTum
    • 2016-05-03 20:59:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Obstawiajcie kto wykupi Saubera.

  • 3. KuMaI khan
    • 2016-05-03 21:27:08
    • *.dynamic-ww-3.vectranet.pl

    @2 70% że Ruskie, 20%, że Szejki, 10%, że Chińce.

  • 4. Notomekno
    • 2016-05-03 21:34:03
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @2
    Arabscy szejkowie jeszcze zespołu nie mają. Zrobiło by się ciekawie... :D
    A tak bardziej przyziemnie... Aston Martin, Alfa Romeo? Ostatnio się o nich plotkowało.

  • 5. magic942
    • 2016-05-03 23:22:34
    • *.123.207.135

    Coś się w przepisach zmieniło? Na testach musi być testowy kierowca?

  • 6. magic942
    • 2016-05-03 23:23:47
    • *.123.207.135

    A wgl myślę że Nasr ma odmienne zdanie na temat tego "że nie mają czego testować " ;)

  • 7. St Devote
    • 2016-05-04 00:36:02
    • *.static.korbank.pl

    „2. Nie posiadamy młodego/testowego kierowcy, który spełniałby wymagania.”

    Te "wymagania", to sponsoring nie tylko swojego występu na testach, ale pewnie i wyjazdu całej ekipy. Jak widać nie ma chętnych, żeby wyłożyć takie pieniądze dla tych kilku okrążeń w jednym ze słabszych bolidów w stawce.

  • 8. socjoświr
    • 2016-05-04 09:34:00
    • *.play-internet.pl

    Sauber tonie... Niestety afera z okradaniem kierowców sprawiła że zawodnicy ze sponsorami którzy mogliby testować z ekipom teraz patrzą na nią raczej podejrzliwie. Pieniądze od obecnych zawodników są niewystarczające, co widać gołym okiem. Szanse że tak zadłużony zespół znajdzie nowego właściciela czy chociaż nowego, dużego sponsora tytularnego tez są raczej niewielkie, bo przecież jest Toro Rosso i Force India - oba chętne do nawiązania współpracy, oba z lepszymi wynikami, a młodzieżowa stajnia Rad Bulla jest prócz tego na czysto z finansami. Jednym słowem: przyszłość Saubera widzę raczej w ciemnych barwach....

  • 9. dexter
    • 2016-05-04 12:36:00
    • *.4.67.122

    Oczywistym faktem jest to, ze testy kosztuja. Zaleznie od zespolu jeden dzien testow moze nawet ponad 300.000 Euro kosztowac. Jednak testy sa tylko czescia kosztow. Najwiekszym takim filarem ktory pochlania koszt, to jest sam rozwoj. W pierwszym tygodniu zimowych testow
    Sauber testowal jeszcze ubieglorocznym bolidem. Dopiero w drugiej czesci testow wyjechali nowym bolidem na tor. Jesli teraz nie maja nowych czesci, ani nie maja odpowiedniego kierowcy testowego ktory pasowalby w stary format "Young-Driver-Test" - to po licha maja tam jechac?

    @magic942

    Testy w trakcie sezonu F1 uwazane sa jako taki zastepczy format do „Young-Driver-Tests“ na ktorym mlodzi kierowcy ktorzy jeszcze nie maja zebranego doswiadczenia w bolidzie F1 moga dostac swoja szanse. Zgodnie z dzisiejszymi przepisami podczas czterodniowych sezonowych testow, zespol F1 musi co najmniej w dwoch dniach testow udostepnic takiemu mlodemu zawodnikowi cockpit F1. W ubieglym roku w kadrze zespolu Sauber byl jeszcze Raffaele Marciello z GP2. Ale ten chlopak juz dawno nie jest w akademii Ferrari (o czym nawet tutaj na portalu @kempa007 kiedys informowal). Takze zwiazki z nim zostaly tez przez Sauber zerwane...

    @Notomekno

    "Arabscy szejkowie jeszcze zespołu nie mają"

    Czy aby na pewno? A m.in. McLaren, Ferrari czy nawet Mercedes maja inwestorow skad - z ksiezyca? Prosze poinformowac sie gdzie inwestorzy panstw Bliskiego Wschodu maja swoje pieniadze zainwestowane. Tzn. w ilu zespolach F1 maja swoje udzialy...

    Pieniadze arabskich szejkow w F1 byly juz w latach siedemdziesiatych jak i osiemdziesiatych inwestowane, takze...

    PS.
    W sumie przykro czlowiekowi jest jak tak z boku patrzy na zespol Sauber...
    Ja tylko trzymam kciuki zacisniete aby zespol z Hinwil kogos takiego znalazl (oczywiscie pod warunkiem ze sam zespol szuka inwestora). A w gazetach zawsze sie duzo rzeczy pisze...




Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo