komentarze
  • 1. zuchu80
    • 2016-03-19 08:48:08
    • *.19.119.194.pronet.alfanet24.pl

    I niech tak się stanie. I to jak najszybciej.

  • 2. Jahar
    • 2016-03-19 08:48:31
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Marchione w wywiadach mówił że Ferrari nie popiera zmian w formacie kwalifikacji. Nazwał go zaprzeczeniem F1 i powiedział, iż jest głupi. Teraz wszyscy wiedzą dlaczego. Wcześniej bolidy ścigał y się już po czasie segmentu Q a teraz kończą walkę 4 minuty przed zakończeniem rywalizacji w każdej części czasówki.

  • 3. Greek
    • 2016-03-19 08:56:10
    • *.gemini.net.pl

    Wyglądało to gorzej niż można się było spodziewać.
    W zasadzie jak odgórne wykonanie zatwierdzonego wyroku...
    Może by tak pójść o krok dalej - zamiast robić kwalifikacje, zorganizować spotkanie zespołów. Omówiliby sobie układ sił, ustalili kto jest mocniejszy od kogo, porozdzielaliby miejsca startowe między sobą, zgodnie z rozkładem sił i byłoby szybciej, wygodniej, bez niepotrzebnej zabawy. W dodatku bardziej EKO, i oszczędzono by silniki!

    A na serio to jedynym słusznym systemem jest ONE LAP. Szkoda tylko, że Ferrari by to zawetowało :(

  • 4. ErykW
    • 2016-03-19 08:56:19
    • *.dynamic.chello.pl

    Kwalifikacje mogły zostać takie jakie były w 2015. W Q1 walczyły by ze sobą MTR, Haas, Renault i Sauber a czołowe teamy mogłyby sobie pozwolić na przejazd na twardszych mieszankach (co przyczyniłoby się do dalszej walki w Q2 i Q3). Środek stawki bardzo się zacieśnia co samo z siebie powodowałoby dużą walkę na torze w Q2. No a w Q3 dzięki zaoszczędzonym oponom Merc z Ferrarką mogłyby spokojnie walczyć do końca przez te 14 minut.

    Jeżeli zostałby taki format, to nie wyobrażam sobie kwali na SPA. Tam walka kończyłaby się już po 5 minutach.

    Pan Horner dobrze prawi, za wszelką cenę trzeba wrócić do starego systemu.

  • 5. Sasilton
    • 2016-03-19 09:15:36
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Przeprosić powinien Jean Todt.

  • 6. saint77
    • 2016-03-19 10:43:11
    • *.centertel.pl

    Q faktycznie do bani, ale co tak naprawde przeszkodziło Vettelowi i Kimiemu w wykonaniu jeszcze jednego okrążenia skoro zostało im ponad 5 minut czasu?

  • 7. Ksys
    • 2016-03-19 10:56:04
    • *.centertel.pl

    Chyba brak opon przeszkodził w dalszym kręceniu kółek, dzisiaj Alonso narzekał, że skończyli opony i mogli tylko patrzeć na rywalizację z garażu. dla przypomnienia, na tych oponach robi się kółko wyjazdowe , szybkie mierzone, i koniec, brakuje osiągów opon by na tym samym komplecie wykręcać lepsze czasy. mogliby pomyśleć nad wprowadzeniem dodatkowego kompletu opon na Q3, nawet jeśli nie można by go użyć w wyścigu(zostaje komplet z najlepszego czasu, drugi zabiera pirelli) to by może pozwoliło na kręcenie większej ilości kółek. dzisiaj wyjechali na pomiarowe, i nie mieli po co wyjeżdżać drugi raz, bo nie mieli na czym:)
    pozdrawiam

  • 8. TomPo
    • 2016-03-20 01:15:46
    • *.dynamic.chello.pl

    Pit powinien być na przeciwległej prostej a nie że wyjazd na 1 kółko oznacza wyjazd na 3 - dla mnie do bani. Albo punkt pomiaru (wirtualna meta) ustawiona gdzieś na torze w połowie okrążenia, wtedy nawet nie trzeba torów przebudowywać.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo