ErykW
Ostatnia aktywność
avatar
ErykW

22.10.2017 00:32

0

@1, @6, gdyby nie to samo Ferrari, przez pierwszą połowę sezonu dalej moglibyście obstawiać w ciemno Hamiltona w kwalach i w wyścigu na P1. Patrząc na to gdzie Ferrari było w '16 a gdzie jest teraz to włożyli niesamowity wysiłek aby znaleźć się w tym miejscu gdzie są, a kwestia niskiej niezawodności przy takiej chęci gonienia silników Mercedesa musiała wyjść na światło dzienne w trakcie sezonu prędzej czy później. Z tej pozycji, w której teraz się znajdują jest o wiele łatwiej przegonić Merca w '18 za co gorąco trzymam kciuki.

avatar
ErykW

22.10.2017 00:15

0

Niesamowity wysiłek ze strony Vettela w Q3. Zrobił wszystko aby ograniczyć straty i wyszło mu to idealnie. Oby tylko jutro nie odbił mu się czkawką brak długich przejazdów podczas treningów.

avatar
ErykW

13.10.2017 15:51

0

@5 dobrze zdaję sobie z tego sprawę, ale skoro według Massy to nic nie daje to po co się za to w ogóle zabierać?

avatar
ErykW

13.10.2017 15:44

0

Czy na początku sezonu Massa nie twierdził, że zasadniczo oprócz większych przeciążeń te bolidy w prowadzeniu niczym się nie różnią od poprzedniej "generacji"? A poza tym skoro jest taka ogromna przepaść to czemu Lawrence Stroll kupił synowi dokładnie ten sam bolid z którego korzystają teraz w Williamsie na testach?

avatar
ErykW

08.10.2017 09:40

0

@6 mówisz, Że uśmiecha się będąc regularnie dublowanym? Hmm...

avatar
ErykW

08.10.2017 09:18

0

"Uważam, że osiągnęliśmy znacznie więcej niż ludzie spodziewali się po nas." Definitywnie Seb, nikt nie spodziewał się, że z przewagi nad Lewisem 2 miesiące temu doprowadzicie do sytuacji w której w następnym wyścigu Mercedes może się cieszyć z kolejnego mistrza wśród kierowców.

avatar
ErykW

08.10.2017 08:52

0

W Ferrari chyba za bardzo przyjazna atmosfera nastała. Osiedli na laurach z początku sezonu i nikt nie potrafi dołożyć w tej wielkiej maszynie łyżki dziegciu aby dać kopa do działania. Zmiany są potrzebne, na wczoraj!

avatar
ErykW

07.10.2017 14:25

0

Jedno słowo ciśnie się na usta... NARESZCIE!

avatar
ErykW

05.10.2017 15:40

0

@12 przecież normalną sytuacją jest wyprzedzanie na okrążeniu zjazdowym, niech przykładem będzie kierowca który wygrywa i macha do fanów i mija go niemal cała stawka. Nie wiem na jakiej podstawie można stwierdzić tutaj jednoznacznie winę Vettela. Obaj nie zachowali ostrożności, obaj są winni. A Ci co twierdzą, że wyprzedzanie po przekroczeniu lini mety to jakaś wyjątkowa sytuacja chyba oglądają wyścigi od wczoraj.

avatar
ErykW

05.10.2017 12:22

0

Stroll nie robi ruchu kierownicą co nie znaczy, że nie zmieniał kierunku jazdy, po prostu nie robił tego gwałtownie. Wina jest po obu stonach według mnie, bo i Vettel zbliżał sie do wewnętrznej toru i Stroll się od niej oddalał co ostatecznie doprowadziło do tej kuriozalnej kolizji.

avatar
ErykW

03.10.2017 17:21

0

@3 w piątki zespoły zawsze mogą używać starszych skrzyń aby jak najmniej zużywać te obecne używane podczas wyścigu, także nie jest to żadna niespotykana praktyka.

avatar
ErykW

29.09.2017 10:59

0

To Ferrari w tym sezonie często znajdowało w Soboty 0,5 sekundy przez zmiany w setupie. Nawet jeżeli teraz trafili od razu z ustawieniami i nic nie zmienią to przy odkręconych osiągach silnika mogą być jeszcze szybsi o te dwie dziesiąte. Mercedes musi się szybko pozbierać bo 1,5 sekundy to dużo i nawet najbardziej odblokowany silnik nie da im jutro pierwszego rzędu.

avatar
ErykW

25.09.2017 15:40

0

@6 te założenia o których mówisz przejmuje powoli Formuła E. Bo co jeszcze mogą osiągnąć obecne silniki hybrydowe F1. Jedynie coraz większą moc płynącą z silników elektrycznych co mija się z celem przy coraz szybszym rozwoju Formuły E. Motoryzacja idzie w kierunku elektyfikacji przez co Formuła 1 powinna pozostać ostoją gdzie najważniejsze będą widowisko, emocje i odbiór audio-wizualny samochodów.

avatar
ErykW

21.09.2017 19:13

0

@3 Być może zrozumieli w Sauberze, że z lepszymi wynikami mogą przyciągnąć większych sponsorów albo Ferrari wyciąga do nich "pomocną" dłoń.

avatar
ErykW

21.09.2017 18:19

0

@1 Fred w Sauberze najwidoczniej ma dużo do powiedzenia, i jak widać zdaje sobie sprawę, że z Ericssomem dużo nie osiągnie.

avatar
ErykW

17.09.2017 14:58

0

To, że Vettel zawinił zamykając drogę młodzikowi nie ulega wątpliwości. Jedyna rzecz na usprawiedliwienie to to, że mógł faktycznie nie przewidzieć, że z lewej strony Maxa będzie Kimi. Lewis wygrał najprawdopodobniej tytuł w tym momencie.

avatar
ErykW

16.09.2017 09:18

0

I dobrze, przynajmniej płetwy jakoś wyróżniły obecną generację bolidów na tle poprzednich i według mnie nadały im takiej większej agresywności. Poza tym, jak widać na przykładzie Toro Rosso czy Mercedesa płetwa może wyglądać nawet więcej niż przyzwoicie.

avatar
ErykW

14.09.2017 12:07

0

Niby wszystko się zgadza w słowach Laudy, ale gdyby nie te ograniczenia w ilości silników to obecną sprawność silnika Mercedes uzyskałby dopiero pod koniec ery tych silników czyli w 2020 albo i wcale. Także coś za coś. Myślę, że rozwiązaniem mogłaby być pula 5 tak jak w zeszłym roku i na tym zaprzestać aż do czasu nowych przepisów, bo jednak odblokowywanie całkowicie puli wystrzeliłoby koszty ponownie w górę.

avatar
ErykW

09.09.2017 19:25

0

Bardzo dobre info. Sainz w Renault jeszcze zostanie mistrzem świata, choć pojawia się pytanie czy czasem ta cała umowa wiązana między Toro Rosso, Hondą, Renault i McLaren nie powoduje, że Carlos nie pozostanie dalej związany z RedBullem jako opcja zapasowa na 2018.

avatar
ErykW

02.09.2017 18:15

0

@14, @23, być może i tak jest ale Hamilton z przodu i tak nie jest najlepszą opcją dla Vettela, zwłaszcza kiedy startuje z pozycji 6...

avatar
ErykW

02.09.2017 17:57

0

Ferrari porażka na całej linii. Nie wiem gdzie byli, co sobie myśleli, ale Hamilton jutro przejmie pałeczkę w generalce i zapewne już do końca sezonu się to nie zmieni. Szkoda. Mieliście szanse...

avatar
ErykW

15.07.2017 22:40

0

Według niemieckiego Auto Bilda Sainz ma zostać wykupiony przez Renault jeszcze w tym sezonie do czasu wyścigu na Węgrzech. Ciekawe co w takiej sytuacji będzie z Kubicą...

avatar
ErykW

15.07.2017 13:28

0

@2 gdzie ja napisałem, że cokolwiek chcę? Ja tylko stwierdzam, że droga do wyjścia Mercedesa z F1 dalej stoi otworem.

avatar
ErykW

15.07.2017 12:39

0

Ale ta informacja dalej niczego nie potwierdza. Mercedes ma umowę z FOM do 2020, jeżeli Mercedes podpisał umowę z Petronasem na 3 lata od teraz to ta umowa skończy się... w 2020 roku. Wszystko zostaje tak jak było.

avatar
ErykW

13.07.2017 18:45

0

Już abstrahując od prywatnych upodobań i kibicowaniu, widać po Lewisie, że chłop przeżywa teraz ciężki okres. Wszystkie zapytania przez team-radio w ostatnim wyścigu, niepewność w głosie, facet na prawdę przeżywa teraz trudne chwile. Widać to było zwłaszcza na ostatnich konferencjach gdzie w sumie siedział z opuszczoną głową i nie widać było w nim tej pewności siebie co w zeszłym roku. Co do imprezy w Londynie to oglądając na żywo byłem zszokowany gdy czytali jego nazwisko i z placu rozległo się buczenie, ale chyba nie ma się co dziwić gdy był jedynym nieobecnym.

avatar
ErykW

09.07.2017 19:36

0

FIA w komunikacie jasno napisała, że Bottas ruszył zanim jeszcze światła zgasły. Jakby nie patrzeć jest to falstart, a to że reakcja Bottasa zmieściła się w granicach błędu akceptowalnego w ramach regulaminu to już inna sprawa. Ostatecznie dobrze się stało, że Valtteri nie dostał kary, widać konsekwencje sędziów, że gdy nie ma potrzeby to nie mieszają się do walki na torze. Co do Eleven i "panów" komentatorów to akurat ich notoryczne powtarzanie o falstarcie było chyba najmniejszym problemem dzisiejszej relacji.

avatar
ErykW

08.07.2017 15:13

0

Gratulacje dla Bottasa, zrobił co do niego należało. Skleił idealne okrążenie, w pełni zasłużone PP. Szkoda tylko, że jutro odda pozycje Lewisowi bez walki :/

avatar
ErykW

08.07.2017 12:49

0

Czy ktoś może wywalić Kapice z Eleven? Myślę, że w obliczu ostatnich dywagacji na temat Kubicy to nawet Borowczyk byłby skłonny zasiąść w tej stacji za mikrofonem a byłby po stokroć lepszy od "pana" Filipa, ten gościu się nie nadaje i nie dziwie się hejtom ze strony Sokoła w jego stronę.

avatar
ErykW

26.06.2017 12:48

0

Hamilton najpierw stwierdził, że dorośli mężczyźni zamiast wyżywać się na torze to powinni normalnie porozmawiać poza nim. Lecz gdy przyszło co do czego i Vettel wyciąga rękę to ten zakrywa się urażoną dumą? To już chyba bardziej potrafię przeżyć wybuchowość Seby niż takie gwiazdorzenie Lewisa.

avatar
ErykW

24.06.2017 16:47

0

@7 nie mówię o Eleven a o relację samego FOM. Skaczące czasy, złe podpisy, nakładające się nazwiska. Wątpię aby to była wina Eleven, bo to nie oni są odpowiedzialni za grafiki wyświetlane na transmisji.

avatar
ErykW

24.06.2017 16:30

0

Jeżeli relacja ma wyglądać tak jak dzisiaj, to stacje telewizyjne mogą wcale nie pokazywać kwalifikacji. Kierowcy jadą, nie wiadomo kto na jakiej jest pozycji. Żenada jednym słowem. Ogólnie czasówka bardzo słaba, nie wiem czym komentatorzy w Eleven się tak podniecali, bo gdyby nie przygoda Riccardo z bandą to można było zasnąć dzisiaj. Mercedes powoli jak feniks z popiołów powstaje i zaczyna oddalać się od Ferrari na kilometry. Oby to była tylko zadyszka czerwonych. Max dzisiaj wyciskał siódme poty z bolidu, ma chłopak talent. Na plus jeszcze Stroll, może jeszcze jakiś przeciętniak na miarę Massy z niego wyrośnie.

avatar
ErykW

22.06.2017 10:23

0

Mogą faworyzować Ericcsona a i tak nic to nie zmieni. Wehrlein ma protekcje Mercedesa i oni już wiedzą jak pociągnąć jego karierę. A jeżeli Marcus będzie dostawał mocne baty to Pacalowi to jeszcze bardziej pomoże w budowaniu wizerunku. Choć i tak wydaje się, że tymi dwoma punktami udowodnił dużo.

avatar
ErykW

21.06.2017 22:46

0

@4 z kasą z Chin jest o tyle dobrze, że nie przestaje płynąć. Także mogą sobie pozwolić na zatrudnienie ciut lepszych kierowców aniżeli pay-driver'ów :)

avatar
ErykW

19.06.2017 09:52

0

@kempa, czy możliwe jest aby na stronie głównej przy dużych nagłówkach (tych ze zdjęciami) też znajdowały się liczniki komentarzy?

avatar
ErykW

11.06.2017 22:37

0

34. Oczywiście. Ferrari by zaryzykowało i odcieło moc Raikkonenowi na tyle aby ten skończył ledwo przed Hulkiem (3sek). Przypominam to, że Kimi zjechał pierwszy, mógł cisnąć ile wlezie a Vettel i tak go potem dogonił a w ostateczności przez awarię wyprzedził go. A Vettel też nie jechał na "czysto" bo jechał z uszkodzoną podłogą

avatar
ErykW

10.06.2017 20:30

0

Zapowiada się ciekawy wyścig. Hamilton pokazał klasę, ale Seb mu jutro nie odpuści tak łatwo. Będą mieli chłopy zabawę. Massa też zadziwiająco wysoko, a Hulk tylko udowodnił, że Renault ma przyzwoity bolid. Jutrzejsze TOP 3 HAM, VET, RAI.

avatar
ErykW

27.05.2017 15:20

0

Brawo Kimi, brawo Bottas! Jutro jeżeli wszystko pójdzie dobrze P1 i P2 dla Ferrari. Forza!

avatar
ErykW

14.05.2017 16:12

0

Czy już nikt nie pamięta tego jak Mercedes skopał strategię Hamiltona? Wyścig rządzi się swoimi prawami, jak nie zaryzykujesz to nie wygrasz. Tym razem to Mercedes wyszedł obronną ręką. Trzeba się cieszyć, że walka jest równa w pierwszej czwórce. Brawo dla Hamiltona, brawo dla Seby, widać, że oboje dają z siebie 110%. Na wielki plus także Wehrlein. Widać, że chlop ma talent.

avatar
ErykW

04.05.2017 13:00

0

@1 dla nich żadna różnica czy dojadą ostatni czy nie dojadą wcale, a faktycznie w dalszej prespektywie to może im się opłacić.

avatar
ErykW

28.04.2017 17:50

0

UltraSoft, tak samo jak VET i RAI ;)

avatar
ErykW

07.04.2017 11:41

0

No pewnie, najlepiej pozbyć się wszystkich regulaminów i zasad. Hulaj dusza, piekła nie ma. Rozwali się kierowca, olać go. Wiedział na co się pisze, niech zdycha. -.- W F1 skończyła się mentalnośc dziecka i teraz myśli się przed a nie po fakcie, no ale jak widać inni nie potrafią tego zrozumieć.

avatar
ErykW

07.04.2017 11:18

0

@14 Dam Ci przykład. Odbywa się trening. Któryś z kierowców traci kontrolę na prostej startowej i rozbija bolid, traci przytomność i wybucha pożar. Kierowcę udaje się wydostać z bolidu ale z licznymi popażeniami. Szybki transport do szpitala jest konieczny. Helikopter startuje, zbliża się do szpitala w Szanghaju ale nie może wylądować bo warunki nie pozwalają. Helikopter leci do innego miasta lecz kierowca podczas lotu w wyniku odniesionych obrażeń umiera. Kto jest winny i kto zostanie zlinczowany za to?

avatar
ErykW

25.03.2017 09:02

0

@43 no może i tak być. Co dalej nie zmienia faktu, że jednostka Mercedesa dalej wydaje się być tą najlepszą ze stawki. Na pewno cieszy fakt, że chociaż na początku sezonu możemy liczyć na rywalizację, oby nie było powtórki z zeszłego roku.

avatar
ErykW

25.03.2017 08:54

0

@37 Chodzi mi o to, że Mercedes dysponuje większą mocą silnika na kwale i gdyby nie to, że muszą oszczędzać jednostkę aby wytrzymała 5 wyścigów to przez cały jeden wyścig jechali by z pełną mocą, a na kolejny wyścig, nowa jednostka i hulaj dusza piekła nie ma. Oczywiście to tylko moje przypuszczenia i mogę się mylić

avatar
ErykW

25.03.2017 08:43

0

Co do kwali to faktycznie Ferrari mogło się zrównać konstrukcyjnie z Mercedesem. Jedyną różnicą jest silnik i tryb kwalifikacyjny u Mercedesa. Gdyby nie ograniczenie jednego silnika na 5 wyścigów to Mercedes jechałby z pełną mocą cały wyścig i dalej by dominował.

avatar
ErykW

25.03.2017 08:38

0

Jak to jest w końcu jutro ze zmianą czasu? Wyścig o 7 czy 8?

avatar
ErykW

23.03.2017 07:51

0

Przepraszam za takie pytanie nie związane z tematem ale czy ktoś się orientuje gdzie będzie lepsza jakość transmisji, player.pl czy pakiet bezpośrednio wykupiony u Eleven? W zeszłym roku na playerze idealnie nie było.

avatar
ErykW

16.03.2017 19:30

0

Według mnie to co się dzieje teraz z Hondą to nie jest tylko i wyłącznie wina Hondy jakby absurdalnie to nie brzmiało. Gdyby nie filozofia McLarena z jak największym ściskaniem silnika tzw. "size 0" i życzeniowe myślenie, że silnik na wyłączność da im majstra to może w tym momencie Honda byłaby w innym miejscu niż się znajduje. W zeszłym roku Honda spokojnie mogła się dogadać z Toro Rosso a w tym z Sauberem ale nie, weto McLarena i koniec.

avatar
ErykW

14.03.2017 14:09

0

W tę kolorstykę idealnie wpisuje się Johnnie Walker jako sponsor :P

avatar
ErykW

10.03.2017 19:12

0

@12 ale należy do tych czasów dodać, że w 2016 Mercedes najmiększą mieszankę jaką używał to Soft, a w tym roku Ferrari na mieszankach o jeden poziom wolniejszych kręci podobne czasy do Merca na szybszych. Ale oczywiście zgadzam się ze stwierdzeniem, że Australia dopiero pokaże prawdziwe tempo Merców.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu