komentarze
  • 1. Grzesiu10
    • 2016-02-04 09:51:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To sprawi, że zespoły fabryczne będą całkowicie poza zasięgiem prywatnych, jeżeli nadal będzie utrzymana polityka pozwalania na wprowadzanie do obiegu różnych specyfikacji silnika.

  • 2. stasek44
    • 2016-02-04 10:08:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie bedzie juz co rozwijac :P

  • 3. Jahar
    • 2016-02-04 11:22:57
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    I tak zespoły z własnym silnikiem zawsze były poza zasięgiem reszty więc jak dla mnie taki problem to nie problem. Swoją drogą oszczędzanie w F1 wygląda ciekawie... Być może za to doczekamy się 1000 KM a to już robi wrażenie.

  • 4. seba1b
    • 2016-02-04 13:41:55
    • *.netcity.pl

    Tak ostatnio srają się w F1 o oszczędzanie, że pozakazywali tankowania, w celu cięcia kosztów, ponakładali limity paliwa w celu cięcia kosztów, a wprowadzili nowe silniki za 500mln :D Takie cięcia tylko w F1 :D

  • 5. orto
    • 2016-02-04 13:46:21
    • *.play-internet.pl

    @4. Słusznie mówisz! :-)

  • 6. MarTum
    • 2016-02-04 15:41:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Silnik za 500 mln to inwestycja dla Mercedesa bo będzie z tej wiedzy i technologii, która kosztowała 500 mln korzystał w przyszłości nie tylko w F1.

  • 7. WormBoy
    • 2016-02-04 15:50:16
    • *.bolimow.net

    @4
    akurat zakaz tankowania to raczej względy bezpieczeństwa. Zmieniono to po kilku incydentach z zapłonem i urywanymi wężami. A limit paliwa chyba raczej w kategorii szeroko rozumianej ekologii - w sensie rozwijania technologi oszczędniejszego zużycia paliwa.

  • 8. seba1b
    • 2016-02-04 17:00:17
    • *.netcity.pl

    Tylko wszędzie gdzie pierdzielą jak potłuczeni o cięciu kosztów to wymieniają tankowanie ( nawet ostatnio argumentowali odrzucenie powrotu tankowania kosztami z tym związanymi), z niepojętymi dla mnie limitami np. na paliwo czy opony to samo. Wszędzie pierdzielą o oszczędnościach, a jednocześnie wprowadzają nowe silniki za ~500mln. Co z tego że Merol tyle wydał, jak jednocześnie do tego zmuszeni zostali pozostali producenci. Może i Ci producenci wiele z tego wyniosą do seryjnych aut, ale już takie klienckie zespoły muszą o ładnych (chyba) kilka milionów dać więcej za same jednostki. To jest ta oszczędność? Hipokryzją śmierdzi tu na kilometr!

  • 9. seba1b
    • 2016-02-04 17:03:50
    • *.netcity.pl

    Mercedes oficjalnie chyba podał te 500mln, które wydał na ten silnik. 500mln nie ma, silników w sumie jeszcze nie dopieścili do granic możliwości, a tu już chcą kolejne silniki pchać do F1 :) Innymi seriami się nie interesuje ale nie wydaje mi się żeby gdzieś jeszcze taki cyrk się odbywał jak tutaj!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo