DO
GP Węgier
01.08 - 03.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Belgii
-
Piastri pokonał Norrisa w GP Belgii przy zmiennych warunkach pogodowych
-
Leclerc na podium, Hamilton wybrany kierowcą dnia
-
Piastri zrównał się z Ricciardo w liczbie zwycięstw w F1
-
Albon dowiózł kolejną dobrą lokatę w niedzielę
-
Tsunoda pobił niechlubny rekord Coultharda w Red Bullu
-
Bortoleto z kolejnymi punktami w sezonie
-
Haas przegapił właściwy moment na zjazd do pit-stopu
-
Gasly z jednym punktem w wyścigu
-
Problemy z bolidem pozbawiły Racing Bulls szansy na podwójne punkty
-
Alonso: poprawki nie przyniosły nam spodziewanej poprawy
-
Mercedes bez pozytywnych wniosków po weekendzie w Spa
Ostatnia aktywność
04.02.2016 15:50
0
@4 akurat zakaz tankowania to raczej względy bezpieczeństwa. Zmieniono to po kilku incydentach z zapłonem i urywanymi wężami. A limit paliwa chyba raczej w kategorii szeroko rozumianej ekologii - w sensie rozwijania technologi oszczędniejszego zużycia paliwa.
Przejdź do wpisu System tokenów rozwojowych zostanie zniesiony
03.04.2014 01:01
0
@9 to jest bot, którego wszędzie pełno, banować trzeba...
Przejdź do wpisu Frentzen zna prosty sposób na poprawę F1
27.10.2008 20:25
0
Skoro już teraz kierowcy w szybszych samochodach mają problem aby wyprzedzić wolniejszych to na identycznych silniekach manewry wyprzedzania będą od wiekiego dzwonu. Rozumiem, że każdy chciałby się przekonać, który kierowca, a nie samochów jest najszybszy ale to utopia imho. Każdy jest ciekaw jak radziłby sobie sobie np. robert z hamem w takim samym bolidzie ale takie rzeczy tylko w erze... To będzie smierć tego sportu imo
Przejdź do wpisu Ferrari grozi odejściem
16.06.2008 10:19
0
Na SC :)
Przejdź do wpisu Zespoły chcą zmian w kwalifikacjach
04.06.2008 15:49
0
Przepraszam, miało być: Wg mnie może być to krok będący konsekwencją...
Przejdź do wpisu FIA nakazuje usztywnienie wygiętych skrzydeł
04.06.2008 15:47
0
Wg mnie jest to może być to krok będący konsekwencją ograniczenia używania tuneli aerodynamicznych w badaniach. Efektywne użycie takich elementów wymagałoby bardzo intensywnych i drogich badań aero.
Przejdź do wpisu FIA nakazuje usztywnienie wygiętych skrzydeł