komentarze
  • 1. fanFelipeMassa3
    • 2015-10-24 12:53:09
    • *.ip.euro.net.pl

    Chciałbym powrotu tych silników. Bo to już głupie to jest jak za dużo zespołów korzysta z Mercedesa i Ferrari. Moim zdaniem powinny być takie przepisy że maksymalnie trzy albo ewentualnie cztery zespoły mogą korzystać z jednej firmy która dostarcza silnik czy Renault, Honda, Mercedes albo Ferrari.

  • 2. CzarnyKret22
    • 2015-10-24 13:10:27
    • *.promax.media.pl

    Od początku byłem przeciwny V6 jak Horner powiedział są one bardzo zaawansowane technologicznie to jest przyszłość wyścigów ale F1 to królowa sportów i ona nie powinna testować silników które dopiero weszły. Chodzi mi o to że te silniki powinny się pojawić najpierw w niższych seriach i dopiero jakby się dobrze sprawdziły do f1. No niestety stało się inaczej i mamy jak jest. V10 to by było najlepsze rozwiązanie miło się słucha tego dźwięku i aero podobne do 2008 rok

  • 3. maras78
    • 2015-10-24 13:21:41
    • *.serv-net.pl

    Wywalić durne ograniczenie przepływu paliwa i będą ziały ogniem ;)

  • 4. magic942
    • 2015-10-24 14:12:47
    • *.123.207.135

    @1 Taki przepis już jest d dawna max 4 zespoły na jednego producenta.

  • 5. Aciej
    • 2015-10-24 14:44:30
    • *.dynamic.chello.pl

    Tak dalej iść przeciwko producentom samochodów. To po zamianach na V8 z Mercedesa, Renault, Hondy, Ferrari zostanie tylko jeden fabryczny zespół czyli ferrari. A do spółki z nim będą jeździć Red Bull a może jeszcze McDonald, Pepsi czy Coca Cola.

    Jeśli chcemy nowoczesnej formuły musimy pozwolić producentom na rozwój a nie cofać się do tyłu. A tak to formuła będzie zaściankiem przeszłości, gdzie jeździ się silnikami z ery lat 90'ątych.

  • 6. czuczo
    • 2015-10-24 14:47:01
    • *.galileusz.pl

    To nie koncerny samochodowe mają władze i wpływ na F1 tylko durne przepisy, ograniczenia i ekologia. Po co komu odzyskiwanie energii i oszczędzanie paliwa? Przy v8 a najlepiej v10 F1 nie będzie potrzebowała reklamy, żeby przyciągnąć kibiców.

  • 7. silvestre1
    • 2015-10-24 19:22:41
    • *.dynamic.chello.pl

    F1 to widowisko i takim powinno pozostać. Jest mi obojętne, czy pędzi to V8, czy V coś, czy aerodynamika jest zgodna, czy nie. Ci kierowcy mają ścigać się ze sobą a nie z technologią pseudo ekologów. Wyścig do pierwszego zakrętu a potem procesja, to problem dla organizatorów, tv, sponsorów i producentów takiego "show". F1 trzeba koniecznie przywrócić miano sportu, a kosmos zostawić specom od kosmosu.


    P.S.@5Aciej. Stań przed ścianą i cofnij do przodu. Powodzenia.

  • 8. sliwa007
    • 2015-10-24 20:24:39
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    2. CzarnyKret22 pomyśl chwilę nad dwiema sprawami, nad kosztami obecnych silników oraz nad budżetami zespołów w niższych seriach wyścigowych, a potem zastanów się nad tym co napisałeś, to F1 jest królową sportów motorowych i to w F1 ma być wszystko najszybsze, najdroższe, najlepsze itd.

    5. Aciej
    100% racji, trzeba patrzeć w przód a nie ciągle wspominać jakie to V8 były cudowne, owszem były ale to już przeszłość,

    6. czuczo
    To znajdź poważnego producenta samochodów który będzie chciał wyłożyć pieniądze na budowanie silników V10...
    Obecne silniki są odzwierciedleniem tego co robi się modne w cywilnych autach. Turbiny, hybrydy, downsizing, odzyskiwanie energii, ekologia itd to słowa klucze w budowaniu samochodów przyszłości a F1 to pole testowe dla producentów, którzy mogą przenieść pewne rozwiązania z bolidów F1 do aut drogowych. To był jeden z powodów powrotu Mercedesa czy Hondy do F1.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo