komentarze
  • 1. Kalor666
    • 2015-10-08 11:19:54
    • *.40.248.105.threembb.co.uk

    Droga wolna Panie Dietrich. Świat f1 jakoś to przeżyje / oprócz Berniego :)/

  • 2. wariat133
    • 2015-10-08 13:44:35
    • *.centertel.pl

    Panie coulthard powiem krótko ref bull juz dawno nie sprzedaje swoich napoii tylko oddzielna firma. Red bull zajmuje die tylko reklamą swojej wody sodowej przez propagowanie extremalnych sportów oraz kinematografią. Więc bycie w f 1 to dla nich wazna sprawa. W sumie maj za swoje, brak pokory a dokladnie pycha poprzedza upadek. Chcieli wydmać wszystkich, a tu zonk. Niech lepiej biorą przykład z Williamsa.

  • 3. dexter
    • 2015-10-08 14:01:24
    • *.4.36.142

    Raczej odwrotnie. Dietrich Mateschitz z pewnoscia przezyje bez F1, ale F1 juz nie tak bardzo.

    Gdyby faktycznie RBR sie wycofal to 3 bolid moglby zostac wprowadzony, ale z pewnoscia nie na poczatku sezonu 2015. Czas produkcji nowych czesci oraz calego upgradu bedzie zbyt krotki. Planowanie bolidu F1 trzeba sobie wyobrazic jak ukladanke klockow. Caly harmonogram jest scisle zaplanowany i nie oferuje miejsca na opoznienia, a tutaj mowa jest o 3 nieplanowanym bolidzie. To nie jest takie proste aby tak na szybko chassis czy skrzynie do bolidu F1 wyprodukowac. Zdziwilbym sie i to mocno gdyby w Australii na gridze stal 3 bolid.

  • 4. Duke_
    • 2015-10-08 14:48:36
    • *.customers.d1-online.com

    Dexter masz rację ale załóżmy że w bolidzie Hamiltona w jakiś dziwny sposób rozwala się podczas jazdy silnik który za sobą ciągnie skrzynię biegów. Kierowca traci kontrolę nad bolidem i rozwala go w drobny mak. Wszystko rozwalone łącznie z podłogą. Ile Mercedesowi zajmie poskladanie praktycznie nowego bolidu aby zdążyć na następny wyścig za 2 tygodnie? Dlatego myślę że topowe zespoły jak Mercedes, Ferrari, może nawet Williams byłyby w stanie postawić 3 bolid już na pierwszy wyścig sezonu. Jeśli się mylę popraw mnie.

  • 5. St Devote
    • 2015-10-08 14:58:14
    • *.static.korbank.pl

    Tu raczej chodzi o organizację obsługi trzeciego bolidu a nie jego fizyczne poskładanie. Trzeba rozwiązać kwestie logistyczne, obsługę mechaników itd.
    Mateschnitz nie potrafi przegrywać. Zamiast poukładać sprawy z Renault, będzie teraz jeździł na specyfikacji B silnika konkurencji. Nie mają większych szans na odwrócenie trendu, więc odejście ich kapitału jest bardzo prawdopodobne.

  • 6. Eucliwood
    • 2015-10-08 15:04:25
    • *.icpnet.pl

    napoii aha :)

  • 7. andy_chow
    • 2015-10-08 15:29:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Pachnie fochem nie dacie mi silnika to zabieram swoje zabawki.Nie będę płakał

  • 8. magic942
    • 2015-10-08 17:31:11
    • *.123.207.135

    Pitu pitu pitu a płakać bedą wszscy jak odejdzie RBR tylko tu dzieci z gimbazy mają za małąwyobraźnie żeby to ogarnąc co oznacz to dla sportu.

  • 9. sliwa007
    • 2015-10-08 18:41:10
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    8. magic942
    Parę lat temu wycofały się trzy wielkie teamy, czyli Honda, BMW i Toyota. Dosłownie chwilę później również Renault, wielu znawców wróżyło katastrofę i rozpad F1... jak widać dalej oglądamy wyścigi a mocnych i znanych marek mamy pod dostatkiem.
    Honda już wróciła, doszedł Mercedes, dojdzie Renault.
    Rozumiem, że utrata ulubionego zespołu w stawce może boleć i prowadzić do frustracji ale zapewniam Cię, że F1 przetrwa ten potencjalny rozbrat i za rok dwa Red Bull będzie tylko wspomnieniem.
    Zresztą, już wchodzi Hass (mają potencjał by w najbliższych latach być na poziomie TR) a infrastruktura i potencjał ludzki jakim dysponuje główny zespół Mateschitza zapewne ściągnie do stawki kolejnego wielkiego gracza z branży motoryzacyjnej

    Jak dla mnie mogą pakować klocki i odchodzić,

  • 10. Jabba1979
    • 2015-10-08 20:19:12
    • *.146.0.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    9. sliwa007@ zapomniałeś dodać, że za Honde nastał Brown (dzisiejszy Merc), za BMW Sauber i tylko Toyota posprzątała zabawki - chociaż jego tunel aero wykorzystują w F1 do dzisiaj

  • 11. TomPo
    • 2015-10-08 21:41:07
    • *.dynamic.chello.pl

    Dać im silniki Ferrari i ALO posadzić za kółkiem :)

  • 12. jareks88
    • 2015-10-08 21:45:59
    • *.choszczno.vectranet.pl

    Takie pitu pitu gadanie niech sobie RB idzie - przyjdą następne zespoły. To jest takie bez.... gadanie A ciekaw jestem skąd mają przyjść i gdzie będą pracować te nowe zespoły jak RB nie sprzeda całego zaplecza (a może sobie na to pozwolić przez rok, dwa a może i więcej). Nowe zespoły będą chyba konstruować bolidy w garażu.

  • 13. tommek7
    • 2015-10-09 09:06:41
    • *.146.135.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    3ci bolid co wy za głupoty gadacie. I co w sytuacji gdy jeden zespół dominuje? Całe podium dla jednego zespołu. Myślicie, że to by się podobało kibicom jakby np całe podium było zajęte przez kierowców Mercedesa?

  • 14. Skoczek130
    • 2015-10-09 09:36:59
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Do czego to doszło, by klient nie mógł dostać silnika. ;) Ciekaw jestem, jak sie tow wszystko rozstrzygnie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo