komentarze
  • 1. wro40i4
    • 2015-06-15 15:56:59
    • *.cable.smsnet.pl

    jedno słowo - KONKURENCJA. jej brak to podstawowa bolączka na polu ogumienia.. uwolnić aero, uwolnić gumy, uwolnić zużycie paliwa i będzie F1..

  • 2. Sasilton
    • 2015-06-15 16:03:50
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    I bedą opony na cały wyścig.

  • 3. magic942
    • 2015-06-15 17:13:39
    • *.123.207.135

    Ale jeżeli to zespoły będą sobie indywidualnie dobierać opony to wiadomo, że nikt nie weźmie takich które wytrzymają 5-10 okrążeń tylko takie co wytrzymają pół wyścigu w takim samym tempie.

  • 4. GTR
    • 2015-06-15 17:26:44
    • *.214.5.128

    @3 magic942
    A w czym to przeszkadza? Jeśli nadrobiliby 30s na potężnie wydajnej mieszance, ale degradującej się przez 10 okrążeń względem super wytrzymałej, to mogą zjeżdżać na wymiany ;) Wcale nie jest to złe rozwiązanie dla publiki i obserwowania strategii. Również dla zespołów jest to jakiś wybór.

  • 5. PanPikuś
    • 2015-06-15 19:04:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Czyli wracamy do tego co robił Bridgestone. Za ich czasów też były widoczne dla widzów tylko dwie mieszanki, a tak na prawdę co wyścig dostawali zmodyfikowane gumy pod dany tor.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo