komentarze
  • 1. Voight
    • 2015-06-14 17:31:43
    • *.9.154.181

    Pierwszy był Herbert.

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2015-06-14 17:48:27
    • *.146.78.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    gratulacje dla Hulka to niemal jak bajka - debiut i wygrana

  • 3. Greek
    • 2015-06-14 18:15:19
    • *.dynamic.chello.pl

    No i brawo. Teraz zgarnąć Monako i zwijać manatki za ocean po potrójną koronę :)

  • 4. Greek
    • 2015-06-14 18:21:40
    • *.dynamic.chello.pl

    "Ekipa Polaka miała jednak sporo przygód i ostatecznie rywalizację w swojej klasie zakończyła na 7 pozycji. "
    Istotnie, brzmi to znacznie lepiej niż "na przedostatniej" :D

  • 5. kempa007
    • 2015-06-14 18:40:13
    • *.180.227.42

    ;)

  • 6. sylwek1106
    • 2015-06-14 18:47:25
    • *.dialup.ice.net

    Trochę to poglądałem, no nawet więcej niż trochę, F1 może się uczyć od WEC jazda na limicie 24 godziny. Bez oszczędzania paliwa, opon, silników, hamulców i nie wiem czego jeszcze. Kto nie oglądał to polecam:)

  • 7. Nowicjusz
    • 2015-06-14 18:57:27
    • *.204.251.8

    Hulk bez wygranej w F1, ale za to z wygraną w Le Mans ;)

  • 8. motoxj
    • 2015-06-14 19:24:07
    • *.centertel.pl

    Dajcie Hulkowi Merca to pogoni Lewisa. Kuba na drugim miejscu od końca w swojej klasie i 4 od końca w generalce wśród zespołów które ukończyły. Debiut zaliczył i udało się ukończyć i fajnie. Jakby nie było pożaru to mógłby się zbliżyć w okolice 4 miejsca i byłby blisko pierwszej trzydziestki w klasyfikacji generalnej.

  • 9. rokosowski
    • 2015-06-14 20:15:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 lol ten komentarz to chyba sarkazm

  • 10. frg1pl
    • 2015-06-14 20:49:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Webber znowu drugi ;)

  • 11. Kimi Rajdkoniem
    • 2015-06-14 22:13:02
    • *.dynamic.chello.pl

    @sylwek106: Limit paliwa to 3,46l/okrążenie a pojemność baku 66,7l zatem ograniczenia istnieją.
    Coś jeszcze?

  • 12. Skoczek130
    • 2015-06-14 22:39:27
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @motoxj - szkoda, że to nie On jeździ teraz Mercem. Pokazałby swojemu imiennikowi, jak się jeździ. :))

  • 13. adams_123
    • 2015-06-15 01:13:31
    • *.wegrow.domtel.com.pl

    Hulk zasłużył żeby trzymać puchar, a F1 nie daje mu na to szansy na chwilę obecną. 2 sprawa że jak ktoś wpadnie na pomysł i zrobią z samochodami WEC wyścigi sprinterskie to królowa motorsportu może oddać koronę

  • 14. norbee
    • 2015-06-15 01:44:38
    • *.dynamic-ww-3.vectranet.pl

    Co by nie mówić, to Hulkenberg zasłużył na gratulację i szacunek kibiców. Być może w odróżnieniu od szybkich i krótkich wyścigów w F1 bardziej leżą mu takie długie dystanse, w których trzeba udowodnić wytrzymałość i niebywałą wręcz kondycję? W królowej motorsportu raczej zbytnich szans na sukces niema, więc powinien zastanowić się nad swoją przyszłością. Szkoda byłoby, gdyby odszedł ze stawki kierowców Formuły 1, ale widać że pole manewru w wyścigach samochodowych mu się powiększyło.

  • 15. sylwek1106
    • 2015-06-15 06:14:18
    • *.dialup.ice.net

    @ Kimi Rajdkoniem: Rzeczywiście limity są, trochę zasugerowałem się wypowiedzią ALO. Oglądałem wyścig po norwesku, ciężko było cokolwiek wychwycić oprócz samej jazdy;) Ale uważam, że jednak WEC bardziej sie nadaje jako poligon doświadczalny dla aut drogowych. Poza tym F1 to powinna być F1 i brkakuje mi tego, może niedługo coś zmienią. Jak Mercedes się nie zgodzi na zmiany to chyba sam będzie sobie kibicował za parę sezonów, a może bilety potanieją o 70% się zobaczy...

  • 16. TrollMan
    • 2015-06-15 09:48:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Druga załoga Porsche przegrała tylko i wyłącznie przez Webbera, dopóki nie wsiadł za kierownice jechali na pierwszym miejscu. Dostał stop and go 1min za wyprzedzanie na żółtej fladze, czasy też notował kiepskie w porównaniu z kolegami. W ubiegłym roku było podobnie. Dlaczego oni go tam jeszcze trzymają?

  • 17. rokosowski
    • 2015-06-15 10:02:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @11. Kimi Rajdkoniem
    @15 15. sylwek1106
    Limit paliwa zależy ile energii odzyskuje samochód, dla 2MJ jest 5,07 kg/l, 4MJ 4,94 kg/l, 6MJ 4,81 kg/l, 8MJ 4,76 kg/lap. Przepływ godzinowy dla benzyny wynosi odpowiednio 94,8, 92,4, 90, 89 (kg/h) dla diesla 81, 79, 77, 75,1 (kg/h). Pojemność baku dla benzyny to 68,5l, dla diesla 54,2l. Wartości spalania tyczą się toru w Le Mans i są liczone jako średnia z trzech okrążeń, na innych torach są odpowiedni przeliczane bo jest inna (mniejsza) ilość odzyskiwanej energii. Dodatkowo wartości mogą ulec zmianie nawet w trakcie sezonu jeśli fia lub aco uznają że nie są sprawiedliwe, tak było w zeszłym roku. Bardzo proste i przejrzyste przepisy, nie to co w głupiej F1 gdzie masz 100 kg na wyścig i przepływ max 100 kg/h. W wec ciśnie się na maksa od startu do mety, nieważne że kierowcy odejmują gaz 200 metrów przed punktem hamowania żeby zmieścić się w srednim spalaniu, nieważne że jest limit 12 kompletów opon na wyścig 24h. Większość kibiców zupełnie nie wie o co chodzi w wyścigach długodystansowych, obejrzy jakiś urywek na yt bez zrozumienia i przy okazji powrzuca na głupią f1 bo tak w modzie teraz .

  • 18. Atemi
    • 2015-06-15 12:39:21
    • *.serczer.pl

    Nie ma co porównywać WEC do F1. WEC ma ten plus, że konstruktorzy mają bardziej "wolną" rękę w sprawach konstrukcji aut. Dobrym przykładem jest Nissan GT-R Lm Nismo, który wystartował do Le mans z napędem na przednie koła... Dojechali ostatni, no ale to zawsze coś nowego. :D

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo