komentarze
  • 1. f1chilek
    • 2015-03-19 10:31:52
    • *.158.218.150.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jak czytam Fina to sie niedobrze robi . Niech najpierw sobie poradzi z Vettelem , bo za jakis czas bedzie dostawc razy tak samo jak jak od Alonso
    Jeszcze pare wyscigow i Ferrari bedzie tam gdzie bylo ostatnio . A wiec nie tylko za Mercem ale rowniez za Williamsem i McLarenem . Niewiadoma jest Red Bull który wykonal najgorsza robote tej zimy

  • 2. Sasilton
    • 2015-03-19 10:36:41
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    To chyba oczywiste że nie jechali na 100%. Skręcili obu kierowcom silniki do tego samego poziomu i się ścigały. Co za różnica dla nich czy silnik będzie na 100%, czy na 90%, jak i tak będą znacznie z przodu. W dodatku jeszcze bardziej ludzie by się zniechęcili jak by 3 na mecie był zdublowany.

  • 3. Jacko
    • 2015-03-19 11:40:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Podejrzewam, że bardziej chodzi tu o oszczędzanie silników, skoro są teraz tylko cztery na sezon. Po co je katować na 100%, skoro 30 sekund przewagi spokojnie wystarcza do kontrolowania wyścigu.

  • 4. nonam3k
    • 2015-03-19 12:01:14
    • *.216.217.178.ip4.netico.pl

    patrząc na wyniki spalania mercedesa nie chce mi się wierzyć ze silniki były skręcone...

  • 5. Luzman7
    • 2015-03-19 12:45:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nonam3k
    Spalanie nie jest ściśle skorelowane z wydajnością bo efektywność modułu napędowego nie zależy jedynie od dawki paliwa. Jest wiele innych czynników (ciśnienie doładowania, skorygowane mapowanie wtrysków , etc.) i wiele innych trików o których nie mamy pojęcia.

  • 6. sliwa007
    • 2015-03-19 13:02:24
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tempo kwalifikacyjne i wyścigowe to zawsze dwa różne światy, dlatego nie można na podstawie czasów z kwalifikacji wyciągać wniosków czy 30s na mecie w Melbourne to dużo czy mało.

    Osobiście uważam, że Mercedes znając swoją wartość na torze skupił się przede wszystkim na dowiezieniu dubletu do mety przy w miarę bezpiecznej przewadze i minimalnym zużyciu układu napędowego.
    Walki pomiędzy Hamiltonem i Rosbergiem nie było, trzymali bezpieczny 2-3sekundowy dystans praktycznie przez cały wyścig, co w przypadku tych dwóch kierowców praktycznie się nie zdarzało. Pisałem to już kiedyś i napiszę ponownie - ktoś w Mercedesie chciał rozpocząć sezon w bezpieczny sposób, zamrażając pozycję swoich kierowców po starcie oraz jadąc takim tempem aby zrobić sporą przewagę a jednocześnie zaoszczędzić układ napędowy.
    Kolizja lub awaria silnika w pierwszym wyścigu jest zawsze frustrująca i wprowadza niepotrzebne emocje w zespole, podeszli do tematu profesjonalnie i teraz liderują w obydwu klasyfikacjach...

    4. nonam3k
    popraw mnie jeśli się mylę, bo nie miałem okazji w całości oglądać wyścigu i nie widziałem tych wyników, ale czy przypadkiem zużycie paliwa przez kierowców nie jest podawane w % wartości początkowej? W takim wypadku nie wiadomo czy Hamilton miał 100kg paliwa i jechał na maksa czy miał 90kg i jechał w trybie ekonomicznym bo w obu przypadkach podawana wartość w % nic nie mówi.

  • 7. wheelman
    • 2015-03-19 16:43:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 nie przypatrzyłem się jak to wyglądało w Australii, ale w zeszłym sezonie była wartość w kg. http://ww w.codepro ject.co m/KB/dotnet/771862/F1-8-small.png

  • 8. jogi2
    • 2015-03-19 19:31:13
    • *.piekary.net

    @1
    Już sobie poradził w kwalifikacjach ale na starcie w pierwszym zakręcie zmiótł go bezpardonowo idąc na pałę

  • 9. viggen
    • 2015-03-19 20:00:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @1 Za to Ty masz pojęcie o F1, że czytać się Twoich wypocin nie da. Skąd masz taki drogi abonament? :D Rodziców net T-Mobile zabrałeś podczas ich nieuwagi :D?

  • 10. Skoczek130
    • 2015-03-19 22:39:39
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Możliwości na pewno są i te 30 sekund to nie wszystko. Podobno Rosberg mówił, że mogliby nawet zdublować stawkę, gdyby cisnęli. I wcale bym się nie zdziwił. ;)

  • 11. Piotr89Sand
    • 2015-03-20 17:31:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To w ogóle ma jakieś znaczenie? Nie sądzę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo