DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
27.09.2015 12:22
0
Niedługo będą gimnazjalistów za kierownice tych "bolidów" wpuszczać. Co to w ogóle ma być? Zero ambicji i godzenie się z "nieuniknionym"i. Tak jak napisał @amol w komentarzu 33. Jeden Hamilton to za mało żeby była walka na torze. Często można pośmiać się z Maldonado, ale on chociaż czasami zaryzykuje. Jak widać w dzisiejszej F1 to trzeba jeździć jakby nie było na torze przeciwników. Kiedyś słyszałem, że po co 22 zawodników biega za jedną piłką. Lepiej każdemu dać po piłce i niech sobie kopią. Tak mi się właśnie teraz kojarzy z F1. Każdemu dać tor i niech sobie po nim jeździ. Niewielką byśmy różnicę zauważyli.
Przejdź do wpisu Hamilton sięga po swoje 41. zwycięstwo w F1
02.04.2015 11:43
0
Kontrpropozycja :D Po każdym kółeczku modelki ubrane tylko w stringi ogłaszają kto prowadzi i jaki numer okrążenia jak ring girls na walkach :D
Przejdź do wpisu Bernie dostrzega szansę w mistrzostwach F1 dla kobiet?
24.03.2015 16:38
0
Tytuł to niezły dowcip :D
Przejdź do wpisu Alonso nie może doczekać się powrotu za kierownicę MP4-30
21.03.2015 09:12
0
@4 "Mamy najlepszy zespół..." odnosi się do grupy ludzi, ekipy. Nie do silnika czy konstrukcji bolidu ;). @5 Zgadzam się. Poza tym gdyby to była tego rodzaju usterka nie musieliby przeprowadzać żadnego "dochodzenia" bo od tego mają masę czujników żeby wiedzieć co się dzieje.
Przejdź do wpisu Red Bull zdiagnozował problemy Kwiata z GP Australii
20.03.2015 17:31
0
To w ogóle ma jakieś znaczenie? Nie sądzę.
Przejdź do wpisu Mercedes w Melbourne udawał, czy nie udawał?
18.03.2015 16:24
0
@14 Tylko potwierdzasz moją opinię o głupocie i/lub braku wiedzy. Musisz sobie zdać sprawę, że silnik w F1 to nie jest jednostka jak w zwykłym samochodzie. Jest również oprogramowanie, a tzw. silnik jest tylko jedną ze składowych układu napędowego tego cacka, które widzisz na torze. Williams ma to samo "pod maską"... hmm... ty tak twierdzisz, ale ile w tym prawdy to nawet w Williamsie tego nie mogą być pewni.
Przejdź do wpisu Red Bull nie zyskuje poparcia w kwestii zmiany przepisów
18.03.2015 12:39
0
Porównywanie dominacji Red Bulla i Mercedesa to głupota w czystej postaci. Głupota bo mówiąc tak, albo mało wiecie albo mało myślicie. RBR dominował bo szukał luk w przepisach i je wykorzystywał. Stosowali triki dzięki temu, że regulamin nie był dostosowany na tyle żeby wykluczyć "nieuczciwą pomysłowość". Inne zespoły nie akceptowały tego typu praktyk i z tego względu prosiły o zmiany w regulaminie (tak oczywiście też dlatego, że nie mogły konkurować z RBR). W tym momencie Mercedes jest na czele dzięki temu, że wykonali świetny silnik jak i współpracującą z nim konstrukcję bolidu. Także ciągnięcie tego tematu w moim mniemaniu nie ma najmniejszego sensu. Red Bull powinien wziąć się do roboty, a jak się nie podoba to reklamować swój obrzydliwy, "zdrowy" napój gdzie indziej.
Przejdź do wpisu Red Bull nie zyskuje poparcia w kwestii zmiany przepisów
17.03.2015 16:27
0
Widać, że ambitna ekipa...
Przejdź do wpisu Manor wierzy, że w Malezji uda mu się wyjechać z garażu
15.03.2015 22:07
0
Jeśli chcą równości to niech wprowadzą identyczne bolidy dla każdego :D Innej drogi nie ma. F1 już od dobrych kilku lat jest sportem nudnym, bez większych niespodzianek czy emocji. Zawsze jest zespół lub grupa kilku zespołów, które dominują dosyć znacząco. Najbardziej mnie śmieszą dyskusje o tym, który kierowca jest lepszy itp. ;) Alonso? Hamilton? Vettel? Najlepszy zawsze będzie bolid i teraz jest nim właśnie Mercedes. Może za rok czy dwa to McLaren wyskoczy nagle na prowadzenie bo tego nie jesteśmy w stanie do końca przewidzieć. Płacze RBR są zrozumiałe, ale mogą w tym momencie wywołać tylko uśmiech politowania.
Przejdź do wpisu Horner wzywa do wyrównania osiągów silników F1
14.03.2015 14:27
0
@7 Już to widzę.
Przejdź do wpisu Williams jutro potwierdzi start Bottasa w GP Australii
12.03.2015 14:08
0
Widać, że stawiają na ochronę środowiska naturalnego.
Przejdź do wpisu W Bahrajnie powstaje lodowe miasteczko
12.03.2015 14:07
0
Profesjonalizm, najwyższe standardy, dopracowane detale...
Przejdź do wpisu Kierowcy popierają działania Giedo van der Garde
11.03.2015 18:56
0
Wszystkie wyścigi F1 powinny być o godzinie 22:00. Ewentualnie w porze wieczorynki żeby dzieci usypiać :D Procesja jedzie i dojedzie :D
Przejdź do wpisu Williams wierzy, że może zyskać przewagę dzięki paliwu
08.03.2015 11:24
0
Bardzo interesujący tekst...
Przejdź do wpisu Button zastanawiał się nad wzięciem udziału w Olimpiadzie
07.03.2015 20:08
0
@4 :D
Przejdź do wpisu Red Bull przed Grand Prix Australii
07.03.2015 13:32
0
Osobiście mam dość relacji F1 w polsacie. Zientarski podniecający się co pięć minut jaki to wspaniały badziew mają do rozdania w audiotele :D Sztuczne wywoływanie emocji. Zapraszanie "gwiazd" do studia albo tym bardziej tak zwanych "wschodzących gwiazd". Mówiąc dokładniej chłopców, którzy gdzieś tam się w jakiejś serii ścigają z komentarzami Zientara, że Ferrari to może być dla nich niezły zespół w przyszłości. Dyskusje podczas wyścigu kto tam w garażu Hamiltona siedzi i jak się jaki aktor nazywa (bo przecież tak ciężko nam rozpoznać Rowana Atkinsona albo Toma Cruise'a). Na dodatek nie mają zielonego pojęcia co się na torze dzieje i nieraz takie bzdury nam wmawiają, że się w głowie nie mieści.
Przejdź do wpisu GP Australii zagwarantowało sobie inaugurację sezonu
06.03.2015 10:58
0
Dla mnie to niepoważne i zastanawia mnie tylko jak Ecclestone może się zgadzać na udział tego typu zespołów w mistrzostwach... Zazwyczaj jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę :)
Przejdź do wpisu Bolid Manora zaliczył testy zderzeniowe FIA
05.03.2015 21:00
0
To raczej przemyślany ruch ze strony Vettela. Osobiście nie darzę go sympatią, ale nie sądzę żeby była to przypadkowa decyzja albo taka pod wpływem chwili. Wiadomo było, że w RBR zajdą niekorzystne zmiany jeśli chodzi o ekipę (mniejsze zaangażowanie Newey'a). Dodatkowo słabość jednostki napędowej w porównaniu z Mercedesem pewnie też odegrała jakąś rolę. Poza tym tak z przymrużeniem oka można powiedzieć, że kierowca wyścigowy woli jeździć ze znaczkiem znanej marki aut sportowych niż napoju o właściwościach pobudzających :D
Przejdź do wpisu Vettel: rozmawiałem z Ferrari już w 2008 roku
05.03.2015 13:11
0
Jaka przyjaźń?! Tak się niby zachowują przyjaciele?! Rzucanie takimi mocnymi określeniami może mieć miejsce tylko w świecie ludzi obłudnych. Koledzy z jednego zespołu, ale na pewno nic więcej, a jeśli już to bardziej w stronę rywali niż jakiejkolwiek mocniejszej pozytywnej relacji.
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa rozpoczynają psychologiczną rozgrywkę
05.03.2015 13:05
0
Nie rozmawiali, ale już są "przyjacioły" :D Kłamstwo to pierwsze czego używają w F1. Tak jakby teraz Hamilton zaczął się przytulać z Alonso po wyścigu, serdecznie sobie wzajemnie gratulując. ;)
Przejdź do wpisu Ericsson i Nasr puszczają stare zatargi w niepamięć
04.03.2015 21:23
0
Jestem bardzo podekscytowany, że będziemy jeździć na końcu stawki przeszkadzając poważnym ekipom walczącym na torze :D Bądźmy poważni. Takie zespoły nie powinny mieć miejsca w F1. To ma być elita finansowo i sportowo silna na tyle żeby nie było aż takiej przepaści pomiędzy pierwszym i ostatnim zespołem. Dla mnie to robienie sobie jaj z tej serii ;) Może uznacie, że nie mam racji, ale wolałbym żeby jeździło po torze sześć zespołów mających po trzech kierowców niż jakieś sztuczne twory będące jedynie statystami w wyścigach.
Przejdź do wpisu Manor jedzie do Australii
04.03.2015 11:51
0
Tekst w zasadzie nie wnosi nic nowego. Poza tym jest dość chaotyczny i z błędami jakby pisany na kolanie ;).
Przejdź do wpisu Williams: Ferrari nie pokazało prawdziwego tempa
03.03.2015 17:21
0
Słaby czas tego zawodnika. Zbyt nerwowo się zachowuje podczas jazdy. Mówiłeś, że jak się nazywa? Ahaa.... trzeba było od tego zacząć! Bierzemy go :D
Przejdź do wpisu Syn Schumachera oficjalnie dołącza do stawki Formuły 4
03.03.2015 17:13
0
@4 oglądałem kilka wyścigów niższych serii nawet w zeszłym sezonie ;) Masz rację co do tego, że nie kalkulują i przynajmniej na próby wyprzedzania można częściej popatrzeć jak i na kraksy :D Chodzi mi tylko o to, że wielu dziennikarzy podnieca się za bardzo zaistnieniem w takiej serii jakiegoś Polaka. Od razu wybiegają w przyszłość widząc go w zespole Ferrari w F1 i zapraszają do studia albo zadają pytania w stylu McLaren czy RedBull byłby twoim wymarzonym zespołem? :D Może udają tym samym idiotę albo naprawdę myślą, że będziemy mieli drugiego Kubicę w ciągu dziesięciolecia co dla mnie jest rzeczą niewiarygodną.
Przejdź do wpisu Artur Janosz również dołącza do stawki GP3
03.03.2015 13:36
0
Raczej rozsądna decyzja. W bolidach F1 nie ma miejsca na najmniejsze błędy, a te mogłyby widocznie mieć miejsce. Z drugiej strony odnoszę wrażenie, że bolid musi być słaby na początku sezonu bo inaczej Fernando by mocno walczył o fotel w pierwszym wyścigu :).
Przejdź do wpisu Fernando Alonso nie weźmie udziału w GP Australii
03.03.2015 13:32
0
Po co to śledzić? ;) to przecież tak jakby jakiś Polak trafił do zespołu z piłkarskiej League One :D
Przejdź do wpisu Artur Janosz również dołącza do stawki GP3
02.03.2015 20:17
0
Jeszcze powinni wprowadzić max dwie modelki rocznie zgłoszone jako "stałe partnerki" ;) Jak dla mnie kask powinien być w barwach zespołu i kropka. ;)
Przejdź do wpisu FIA wprowadza przepis zakazujący zmian w barwach kasków
26.02.2015 23:28
0
Miki42 feministka? Może napiszesz co takiego nieprawdziwego napisałem co? :D Trudne dni to chyba ty właśnie przeżywasz, że tak jadem plujesz bez konkretnych argumentów.
Przejdź do wpisu Carmen Jorda zostaje kierowcą rozwojowym Lotusa
26.02.2015 16:52
0
Kto widział przygotowania do sezonu F1 ten zdaje sobie sprawę dlaczego kobieta w F1 jako kierowca numer jeden lub dwa to nie jest dobry pomysł. Ograniczenia psychofizyczne odgrywają tutaj sporą rolę. Wiem, że wygląda to na seksizm, ale gdyby kobiety rzeczywiście mogły na równi rywalizować z mężczyznami w tym sporcie to pół stawki byłoby nimi zapełnione. W końcu facet nawet przy tym samym wzroście będzie ważył więcej niż przedstawicielka płci pięknej. Dodatkowo dochodzą kilka dni w miesiącu "trudne dni" i już mogą sprawić dodatkowe problemy.
Przejdź do wpisu Carmen Jorda zostaje kierowcą rozwojowym Lotusa
26.02.2015 15:49
0
Japończycy nie pozwolą na hańbę i jestem przekonany, że już po kilku wyścigach McLaren znajdzie się wśród ekip walczących tuż za plecami Mercedesa. To nie jest zespół z niskiej półki i przy obecnej technologii wcale nie muszą wszystkiego testować na torze.
Przejdź do wpisu McLaren znowu kończy testy przed czasem
22.02.2015 17:48
0
Testy zazwyczaj nie mówią wiele. Często ekipy o których było cicho podczas testów, na początku sezonu były w ścisłej czołówce. Tak samo teorie "znafcóf", którzy twierdzą że zespół McLarena w połączeniu z Hondą stworzył bubel, który nie nadaje się do jazdy mogą doświadczyć zdziwienia w pierwszych tygodniach wyścigowych. Tak naprawdę to można wyciągnąć tylko jeden wniosek zarówno po testach jak i po "zmianach w regulaminie" czyli Mercedes dalej jest mocny i daleko przed resztą stawki. Zespoły, które walczą z niezawodnością wykrywają błędy w swoich konstrukcjach podczas testowania sprzętu więc raczej bym na waszym miejscu nie sprzedawał domu żeby postawić u bukmachera, że żaden z bolidów McLarena nie ukończy wyścigu w Australii ;).
Przejdź do wpisu Alonso przetransportowany do szpitala po wypadku
17.02.2015 12:50
0
Waga kierowcy zawsze będzie w pewny sensie decydować o jego wynikach. Zwłaszcza w sporcie w którym tak wiele zależy od najmniejszych nawet części sekundy. Nie ma możliwości wpływu na ten stan rzeczy tak samo jak np. w przypadku wspomnianych już w komentarzach dżokejach, którzy im lżejsi tym lepsi. Co z tego, że bolid będzie mógł więcej ważyć albo być szerszy? Przecież nadal lżejszy kierowca będzie mógł wykorzystać dodatkowe kilogramy do minimalnej ustalonej wagi bolidu dla własnej korzyści żeby wyważyć bolid czy obniżyć środek ciężkości auta. Zmiany jakie według mnie mogłyby przynieść pozytywne rezultaty to przede wszystkim zmniejszenie ograniczeń dla konstruktorów. W tym momencie jest tak małe pole do popisu w kwestii aerodynamiki czy projektowania podwozia, że praktycznie żadne nowe, rewolucyjne pomysły nie mogą być wprowadzane. Emocje wprowadzały takie sensacje w F1 jak choćby konstrukcja zespołu Brawn GP, który rozłożył na łopatki resztę ekip dzięki wymyśleniu czegoś nowego, niekonwencjonalnego. Jak słabsze ekipy mają dogonić potentatów kiedy obecnie zdecydowanie najważniejszą rolę odgrywa silnik, który wymaga ogromnych nakładów finansowych żeby był konkurencyjny?
Przejdź do wpisu Jutro ważne głosowanie Komisji F1
13.02.2015 12:05
0
Z ich wypowiedzi wynika, że testy to pic na wodę tak naprawdę. Skoro konstrukcja ma jej przejść tylko raz to znaczy, że mogą z innym nosem podejść do testów i potem zmienić go na mniej bezpieczny?
Przejdź do wpisu Red Bull sugeruje możliwość zmiany konstrukcji nosa
23.03.2010 16:48
0
atomic on po prostu myśli realnie ;) My jednak możemy i powinniśmy wierzyć w naszego rodaka mimo wszystko :D
Przejdź do wpisu Alonso: W Melbourne wracamy do punktu wyjścia
23.03.2010 16:43
0
Cztery zespoły i ośmiu kierowców. Czyli Ferrari, RedBull, Mclaren, Mercedes i ich kierowcy. Jak widać naszego Roberta i jego zespół Fernando nie traktuje poważnie...
Przejdź do wpisu Alonso: W Melbourne wracamy do punktu wyjścia
22.08.2009 19:47
0
Jak myślicie czy są szanse na zwycięstwo Buttona w tym wyścigu???
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów
22.08.2009 16:30
0
Wiecie jaka była waga bolidów???
Przejdź do wpisu McLaren zdominował sesję kwalifikacyjną
29.07.2009 10:17
0
Nie spodziewałem się, że te doniesienia okażą się prawdą, ale jednak. Chciałbym żeby Robert przeszedł do dobrego zespołu i pewnie tak się stanie. Może wreszcie zacznie walczyć o mistrzostwo...
Przejdź do wpisu BMW Sauber wycofuje się z Formuły 1
29.07.2009 10:15
0
ŁOŁ!!!
Przejdź do wpisu BMW Sauber wycofuje się z Formuły 1
03.04.2009 09:33
0
Heidfeld chyba się kończy. Miejmy nadzieję, że zespół nie będzie mu bardzo pomagał kosztem Roberta tak jak to miało miejsce w tamtym sezonie.
Przejdź do wpisu Williams i Brawn GP znowu dyktują tempo na treningach
03.04.2009 09:32
0
No no dzieje się :P McLaren może w końcu zostać w tym dołku jeśli dalej będą kombinować zamiast skupić się na polepszeniu bolidu i walce o dołączenie do stawki najlepszych bo teraz na pewno w niej nie są.
Przejdź do wpisu McLaren zawiesił dyrektora sportowego
03.04.2009 09:28
0
Teraz są hitem więc reklama za taką kasę pewnie im się opłaci, ale już niedługo wszystko wróci do "normy" i Brawn może stracić sponsorów.
Przejdź do wpisu Nowa umowa Virgin - Brawn GP?
02.04.2009 13:14
0
Bardzo dobrze. Satysfakcjonujące są wiadomości potwierdzające sprawiedliwość i potępiające chamskie zachowanie Hamiltona. :p
Przejdź do wpisu Trulli zadowolony z decyzji FIA
02.04.2009 08:18
0
@ No zobaczymy ;) Miejmy nadzieję, że będziemy mieli dużo pozytywnych emocji związanych z Robertem.
Przejdź do wpisu GP Malezji - będą problemy z miękkimi oponami?
01.04.2009 13:48
0
Ha Ha :)
Przejdź do wpisu
01.04.2009 11:35
0
@motyl1604 Bardzo trafna wypowiedź :) zgadzam się w pełni.
Przejdź do wpisu GP Malezji - będą problemy z miękkimi oponami?
01.04.2009 11:33
0
Widzę, że Fernando znów wypowiada się ze smutkiem o rywalizacji. Czyżby przestał wierzyć w siebie i TEAM Renault???
Przejdź do wpisu Alonso: dyfuzory mogą przesądzić o losie mistrzostw
01.04.2009 11:29
0
W sumie też wstawałem o 4 rano żeby oglądać Kubicę ;) prawdziwi kibice nie patrzą na zegarek tylko zwlekają się z łoża z uśmiechem, że nareszcie można popatrzeć na zmagania swoich ulubieńców. :D
Przejdź do wpisu Rosberg uważa, że wieczorne GP są niebezpieczne
01.04.2009 11:20
0
Kojo jak na początku nie będzie padać to mogą ruszyć na twardych lepszych oponach a np. na 18 okrążeniu zacznie się straszna ulewa to zmienią na deszczowe. Potem tor wyschnie i zmienią na twarde bo są lepsze, anie muszą wcale używać miękkiej mieszanki. :)
Przejdź do wpisu GP Malezji - będą problemy z miękkimi oponami?
01.04.2009 08:39
0
bizi jeśli będzie padać to wszystko może się zdarzyć. Ale jeśli nie to masz rację.
Przejdź do wpisu GP Malezji - będą problemy z miękkimi oponami?