komentarze
  • 1. Greek
    • 2015-01-14 17:00:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja proponuję taką interpretację: każdy z 5ciu dostępnych silników musi być homologowany, więc jak jeden szlag trafi to montujemy nowy, nawet w innej specyfikacji, bo homologujemy od nowa :)

  • 2. R4F1
    • 2015-01-14 17:39:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Honda mogła "budować" a nie "zmieniać" swój silnik dowolnie przez ostatnie 12 miesięcy, tak jak Mercedes, Renault czy Ferrari, którzy również mieli bardzo dużo czasu od ogłoszenia zmiany V8 na V6 do homologacji ich jednostek w 2014 roku. Gdyby spojrzeć na tą sprawę z innej perspektywy to pozostała trójka miała 3 lata na opracowanie swoich silników, bo FIA przecież zatwierdziła V6 turbo już w 2011 roku, do tego dochodzą jeszcze dane z testów i pełnego sezonu. Nie ma mowy o uprzywilejowanej sytuacji Hondy nawet jeśli FIA zezwoli na te zmiany w 32 tokenach.
    Jedynym argumentem przeciw Hondzie jest to, że mogli zrobić swój silnik w budowie podobny do Mercedesa, ale to jest już zupełnie inny temat, który nie powinien mieć tutaj znaczenia.

  • 3. industrialmare
    • 2015-01-14 18:15:02
    • Blokada
    • *.174.135.216

    Usunięty

  • 4. MakGregor
    • 2015-01-14 18:21:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja proponuje takie rozwiązanie. Honda teraz daje silnik do homologacji a potem może go rozwijać tak jak inne zespoły do swojej drugiej homologacji po usprawnieniu silnika.

  • 5. PiotrasLc
    • 2015-01-14 18:46:35
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    To będzie krótka historia Hondy w F1 zwłaszcza gdy powrócą V8 ..........A powrócą .......

  • 6. EryQ
    • 2015-01-14 20:32:47
    • *.ghost.net.pl

    To się zaczyna robić żałosne do bólu.... Jak Renault i Ferrari dostawali po dup.e od AMG w zeszłym sezonie to Honda powinna się uczyć na błędach. Albo mydlenie oczu przed 2015 albo kompromitacja na całej linii...

  • 7. fanFelipeMassa3
    • 2015-01-14 20:57:13
    • *.ip.euro.net.pl

    To nie sprawiedliwe że Renault, Ferrari i Mercedes mogą rozwijać silniki a Honda nie. Fakt, nikt nie mógł rozwijać silniki w 2014 ale jest już 2015, i przepisy powinny dotyczyć każdego na 2015. No równie dobrze może być taka sytuacja: w 2015 Cosworth ogłosił powrót do F1 dostarcząc silniki dla Caterham na 2016. Przychodzi sezon 2016 i co? Nie mogą rozwijać. Jaka sprawiedliwość?

  • 8. 6q47
    • 2015-01-14 21:34:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Temat skomplikowany przez różnorakie układy... i to raczej nie damsko męskie.
    6. EryQ
    Honda jak na razie nie uczy sie na błędach w sensie uczestniczenia w sezonie 2014.
    Bo niby co ma poprawiac?
    OK. Rozumiem, ze mozesz miec na mysli ich "nieudany" produkt, który stawia obie strony pod scianą.
    Ale kto tak naprawdę dał "słowo honoru", że hybryda Hondy prezentuje parametry ponizej oczekiwań?
    Wszystko jest spekulacją - nawet moje optymistyvczne podejscie co do konkurencyjnosci hybrydy. Ale znając aktualne roszady w McLarenie mozna dopuszczać myśl, że ten mariaż - McLaren plus Honda - ma się jak Stolec plus Róża?
    Za wczesnie na powazne analizy.
    Trza wstrzymać parcie na sukces (jako kibic) i nie popadać zarazem w depresję ze względu na jakieś tam opinie, które są generowane przez "wrogów ludu":)

  • 9. EryQ
    • 2015-01-14 21:45:22
    • *.ghost.net.pl

    @6q47 za duży $$$$$ żeby robić podchody....

  • 10. EryQ
    • 2015-01-14 21:46:35
    • *.ghost.net.pl

    @6q47 ze stolcem to nie smaczne z Twojej strony...

  • 11. RyżyWuj
    • 2015-01-14 22:52:55
    • *.static.korbank.pl

    @1 Greek, gdyby nie to, że pozostaje on nadal pośród żywych, rzekłbym, iż jesteś kolejną reinkarnacją Adriana Newey'a, mistrza interpretacji przepisów w motorsporcie.

    @10 Ostatnio chamstwo i fizjologiczna estetyka wypowiedzi kwitną tutaj na potęgę. Cała nadzieja w tobie, EryQ, że swoją chłodną dezaprobatą wyplenisz te chwasty z naszego ogrodu!

  • 12. mwhakowscy
    • 2015-01-14 23:15:45
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Niemalże jak szachowy pat.

  • 13. Jahar
    • 2015-01-14 23:17:14
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Honda musi walczyć o swoje i to zrozumiałe ale według mnie powinni zapłacić za własne decyzje. Nie włączyli się do walki w tamtym roku licząc, że czas będzie ich sprzymierzeńcem więc teraz nie powinni otrzymać dodatkowego bonusu w postaci dodatkowych miesięcy na wykonanie tej samej roboty co konkurencja, która była gotowa rok wczesniej na torze i przez ten rok została zablokowana w rozwoju. Trzeba było Hondzie być gotowym razem z resztą aby teraz domagać się tego co przeciwnicy. A tak poza tym to Honda pewnie nic wielkiego nie stworzyła a McLaren będzie słaby. Alonso zaleje się we własnych łzach jeżdżąc w McLarenie ale przynajmniej będzie mógł się dolarami wycieraczek zamiast chusteczkami.

  • 14. Jahar
    • 2015-01-14 23:18:55
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    *wycierać miało być.

  • 15. Jabba1979
    • 2015-01-14 23:45:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zgodzą się. Zakaz dla Hondy byłby negatywnym sygnałem dla innych nowych potencjalnych koncernów typu Audi czy Porsche. Musimy pamiętać, że tu nie chodzi o wynik sportowy tylko o kasiorę.

  • 16. Greek
    • 2015-01-15 06:49:15
    • *.dynamic.chello.pl

    @11. Ryży
    Jestem zaszczycony takim porównaniem :D
    Ale te regulaminy rzeczywiście są żałośnie napisane - w tabeli dot. ilości modyfikowalnych elementów (dodatek 4) stoi jak byk: "Quota of total weighted items allowed
    for modifications" - i widnieje liczba 32. No przecież to można sobie całkowicie dowolnie interpretować! (np. właśnie jako bewzględna liczba elementów, czyli modyfikujemy ten sam element, mając jeszcze 3 jedn. do końca sezonu, to tracimy 3 modyfikacje).

  • 17. 6q47
    • 2015-01-15 09:00:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. EryQ
    Spokojnie - to tylko niezbyt udane porównanie z mojej strony. Znak zapytania na końcu zdania na to wskazuje, ale mozna mieć obiekcje co do moich intencji...
    Chodziło mi o to, że McLaren i Honda nie są firmami bez doswiadczenia i jedna z Nich np. oferuje coś, co nie nadaje się zupełnie do jakiegokolwiek zastosowania.
    Przeciez tak nie jest.

  • 18. industrialmare
    • 2015-01-15 19:23:16
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Usunięty

  • 19. Jabba1979
    • 2015-01-18 23:34:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A nie mówiłem

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo