komentarze
  • 1. Greek
    • 2015-01-06 09:04:14
    • *.dynamic.chello.pl

    Prawda jest taka, że jeśli od razu nie oprą się na dobrej koncepcji, to nawet możliwość modyfikacji wiele by im nie dała. Więc tu jest albo-albo. Niemniej sprawiedliwie by było gdyby mogli jednak wprowadzać zmiany, jeśli nie tyle co inni to chociaż w mniejszym stopniu.

  • 2. housepl
    • 2015-01-06 10:32:58
    • *.google.com

    Żenada.. ciekawe teraz Horner jak taki dobry powinien sie wstawić za hondą

  • 3. wons
    • 2015-01-06 11:24:21
    • *.pl

    Niestety ale jednak Ferrari i Renault ( RBR ) postawiły na swoim częściowo będą mogli poprawić jednostki . Najbardziej poszkodowana jest Honda , ale nie widzę dobrego wyjścia z tej sytuacji , wątpię żeby FIA pozwoliła na zmianę specyfikacji i ponowną homologację silnika Hondy w trakcie sezonu, ponieważ inni producenci jednostek również musieli by otrzymać możliwość podwójnej homologacji. Chyba szykuje się kolejny słaby rok McLarena :(

  • 4. bartexar
    • 2015-01-06 11:43:37
    • *.opera-mini.net

    Tak to jest. Dostały ptaszki żarcie i we trzech zapełnią duże koryto. Nie powinny o tym decydować inne zespoły, bo wiadomo że się nie zgodzą, bo po co robić dodatkową konkurencje? Ciekawe jak bardzo by rozpaczal na tym miejscu mr. Horner...

  • 5. RyżyWuj
    • 2015-01-06 14:45:41
    • *.static.korbank.pl

    Zabawne są te przepychanki. McHonda ma Al*onso, który jak pamiętamy dodaje 0.6s na okrążeniu lub 30KM do silnika, niezależnie od bolidu.

  • 6. Kii
    • 2015-01-06 15:24:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie marudzić tylko do pracy się wziąć jeśli chcecie mieć konkurencyjny bolid!

  • 7. Mind
    • 2015-01-06 15:34:42
    • *.adsl.inetia.pl

    @4

    Horner to taki sam kutas jak Ecclesotne. McLaren musi tak samo beczeć jak ten jełop i żałosne Ferrari, wtedy będa ich brać pod uwagę. A najlepiej to niech McLaren oleje ten coraz bardziej beznadziejny sport i niech budują osobówki dla szejków.

  • 8. industrialmare
    • 2015-01-06 15:37:08
    • Blokada
    • *.demigive.com

    Czy szanowny redaktor przeczytał w ogóle regulamin techniczny lub sportowy ? Jak coś dostępny jest na stronie FIA... polecam ściągnąć i się czegoś dowiedzieć nowego i prawdziwego.

    Oto ważniejsze byki.

    Po pierwsze nie ma w nich daty 28.02.2015. Nigdzie. Jeżeli więc jest wymóg, dla Hondy, homologacji jednostek do tej daty, może być co najwyżej efektem jakiegoś odrębnego porozumienia między producentami a FIA, który określa ważniejsze terminy administracyjne ( proces homologacji trochę trwa).

    Po drugie - tak naprawdę luka w przepisach daję bardzo niewiele, ponieważ inne zapisy skutecznie blokują jej możliwości. Po przeczytaniu regulaminu możemy się natknąć na trzy ważne zapisy:
    1) Tylko cztery jednostki homologowane są dostępne dla każdego kierowcy. 5 jeśli liczba wyścigów w kalendarzu przekracza 20.
    2) Zahomologowana jednostka jest nietykalna pod względem modyfikacji
    3) Można mieć tylko jedną wersję homologowanej jednostki napędowej, co oznacza, że trzeba wyrzucić wcześniejsze do kosza.

    Podsumowując - w praktyce nikt nie będzie ryzykował w trakcie sezonu, ponieważ pozbywa się bardziej zużytych jednostek, które normalnie byłyby wykorzystywane w wolnych treningach. Jedyna rozsądna opcja, to ogromne problemy podczas testów. Honda sama sobie jest winna,tej sytuacji ponieważ przede wszystkim podjęli decyzję o opóźnieniu debiutu. Tyle w temacie i bardzo proszę o merytoryczne przygotowanie się do pisania artykułów. Pozdrawiam.

  • 9. industrialmare
    • 2015-01-06 16:31:07
    • Blokada
    • *.demigive.com

    O co chodzi ? Użytkownik powyżej zachowuję się jakby był co najmniej w oborze, natomiast ja trafiam do moderacji ? No widzę, że ładne rzeczy tu się dzieją...w zasadzie mam już odpowiedź na pytanie: czemu tu tak pusto się zrobiło ostatnio.

  • 10. Mateo_R19
    • 2015-01-06 19:53:07
    • *.centertel.pl

    Ja się pytam dlaczego wszyscy jadą na Hornera. Robi wszystko by jego team mial jak najlepsze szanse. On od tego jest. Kazdy z Was w jego sytuacji robil byl to samo. Czy to aż tak ciezko zrozumiec?

  • 11. brain87pl
    • 2015-01-06 22:08:56
    • *.31.143.188.rybnet.pl

    @10. Mateo_R19:
    Może dlatego że jest pierwszy do wytykania innym błędów, narzekania i opowiadania o niesprawiedliwościach, a w tym samym czasie jest szefem zespołu największych cwaniaków i kombinatorów.

    Akurat w tej sprawie z terminem homologacji nowych silników to zgadzam się że Ferrari i Red Bull. FIA popełniła błąd i dała ciała w regulaminach, więc musieli się przyznać do błędu. Tak samo nie widzę powodu dla którego Honda miałaby mieć możliwość dwukrotnego homologowania silnika. Nie zmienia to faktu że nie lubię Hornera za całokształt.

  • 12. kempa007
    • 2015-01-08 11:20:33
    • *.180.227.42

    8. industrialmare to są słowa Charliego Whitinga więc nawet nie będę się wdawał w dyskusję, tym bardziej, że widzę iż "Pan" powraca do nas jak bumerang i dalej próbuje coś udowadniać.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo