wons
Ostatnia aktywność
avatar
wons

22.07.2023 17:21

0

@2 Ale Russel zniszczyłby Lewisa, tylko stał w korku i spóźnił się na Q2 :D

avatar
wons

25.04.2023 21:45

0

@3 Można zrobić podobne kwalifikacje do sprintu jak w MotoGP Q1 i Q2, 10 najszybszych kierowców po treningu awansuje automatycznie do Q2.

avatar
wons

01.04.2023 22:25

0

@4 Na okrążeniu 30 bolidowi nr.1 odpadną koła, a nie czekaj to miał być nr.11 :D

avatar
wons

14.02.2023 15:00

0

@3 Niestety to jest Ferrari, jak naprawili jednostkę napędową to zepsują aero lub zawieszenie :)

avatar
wons

25.11.2022 17:55

0

@3 Tylko to nic nie zmieni jeżeli szefem znowu zostanie Włoch, tu konieczna jest zmiana mentalności i narodowości kierownictwa zespołu. Nowi Brown oraz Todt i tylko wtedy możliwa jest realna walka o mistrzostwa .

avatar
wons

11.11.2022 21:23

0

@2 Schumachera zniszczyło nazwisko, ciągła presja, że jako syn Michela będzie miał jego talent. Jest średnim kierowcą i bez presji może spokojnie by się rozwijał. W takim wypadku raczej roczna przerwa i nowy początek w innym zespole.

avatar
wons

21.10.2022 21:52

0

@4 Staram się trzymać poziom FIA, ale nie jest łatwo.

avatar
wons

21.10.2022 21:38

0

@1 Zawsze mogą się zgłosić do Mercedesa po małą darowiznę "kierowniku pożycz 2 mln na bułki, pić się chce"

avatar
wons

07.08.2022 17:34

0

Telefony z fotowoltaiką się nie liczą

avatar
wons

30.05.2022 13:32

0

@4. Jeszcze dochodzi awaryjność jednostki napędowej Ferrari, co GP przynajmniej w jednym zespole jest awaria.

avatar
wons

30.05.2022 11:31

0

@5 Niestety, ale wątpię w jakiekolwiek mistrzostwo Ferrari lub ich kierowców, dopóki zespołem nie będą kierować ludzie tacy jak Todt czy Brawn. Po 2007r. widać jak Włosi potrafią zarządzać zespołem, jak nie problemy z rozwojem bolidu, to niszczenie wyścigów "Grande" strategią. Znając Ferrari Binotto na koniec roku dostanie wypowiedzenie, i zatrudnią kolejnego orła z Włoch na szefa zespołu z kolejnym Grande planem .

avatar
wons

29.05.2022 20:22

0

Sędziowie dopiero zaostrzyli przestrzeganie białej linii jako granicy toru , dlatego powinni także przestrzegać linii wyjazdu z pitlane, znowu zaczynają się podwójne standardy sędziowania. Nieważne czy sprawa dotyczy VER, LEC czy HAM, wszyscy kierowcy powinni być traktowani równo i przestrzegać przepisów, a kary powinny być nakładane jak najszybciej i zgodnie z wagą przewinienia.

avatar
wons

29.05.2022 12:03

0

@2 Niestety skończy się to uniwersalnym podwoziem jak w indycar. Nowe tory, kosztem klasycznych rund, ograniczenie rozwoju, oszczędzanie części silnika i sędziowanie pod widowisko tak teraz wygląda "najlepsza seria wyścigowa" na świecie.

avatar
wons

28.05.2022 18:57

0

@1 Niestety tak samo jak z wagą minimalną . Alfa zmieściła się w limicie, ale płacz RBR, Merca oraz Ferarii i nagle waga minimalna podniesiona. Niestety w F1 najwięksi zawsze dyktowali warunki. Uczciwie to można budżety podnieść o stopę inflacji, ale w każdym kraju jej poziom jest inny, wiec niektórzy zyskają więcej od innych.

avatar
wons

27.04.2022 12:57

0

@ 6. Może niech Go zatrudnią w RBR , jak Helmut odejdzie na emeryturę lub na łono Abrahama. Są identycznie oderwani od rzeczywistości i gadają niezłe farmazony.

avatar
wons

25.03.2022 12:33

0

@1 Cytując Shreka "no to se jeszcze poczeka"

avatar
wons

10.03.2022 12:43

0

@3. Felgi straszne, właśnie coś mi przypominały ,ale nie mogłem skojarzyć.

avatar
wons

14.11.2021 19:59

0

W wykonaniu Mercedesa i Hamiltona mamy teraz starą dobrą F1, gdzie silnik spalinowy wytrzymywał jeden wyścig ale był wykorzystywany na 100 %. Nie zdziwię się jak co GP Hamilton będzie miał montowany nowy silnik, bo różnica tempa jest kosmiczna.

avatar
wons

19.09.2019 19:02

0

@9 Faktycznie ja tu widzę niezły plan na następne 5 lat ścigania Groszka :D

avatar
wons

19.09.2019 15:34

0

@4 W tym sezonie Grosjean rozbił się w pit lane w czasie treningów GP Wielkiej Brytanii, więc jako cel pozostał mu już chyba tylko samochód bezpieczeństwa .

avatar
wons

29.06.2019 13:41

0

@2 Pełna zgoda w F1 jako "Królowej motosportów" najważniejsza powinna być ostra rywalizacja oraz walka na limicie , jeżeli chcą bawić się w ekologię , oszczędzanie opon , chore limity części i wytrzymałość od tego była WEC i kategoria LMP.

avatar
wons

23.06.2019 20:12

0

@1 Zgadzam się w 100 % zamiast kilometrowych asfaltowych stref wyjazdowych , zwykłą trawa lub żwir i skończą się problemy z limitami toru albo nieprzepisowymi manewrami wyprzedzania .

avatar
wons

27.04.2019 15:47

0

@2 Albo aktualizacja Windowsa i restart systemu :D

avatar
wons

30.07.2018 17:57

0

Red Bull korzysta z innego dostawcy paliwa i olejów silnikowych niż sugeruje Renault , stąd może większa awaryjność. Jednak brak pełnego pakietu części na GP Niemiec , wygląda na celowe utrudnianie .

avatar
wons

15.04.2018 10:12

0

Max powinien odpocząć jeden wyścig i przemyśleć swoje manewry "wyprzedzania " , natomiast Daniel zasługuje na lepszy bolid , mam nadzieję że zastąpi Bottasa w Mercedesie na przyszły sezon.

avatar
wons

09.04.2018 13:21

0

@5 Lepiej niech kierowca wyjdzie z bolidu i sprawdzi każde koło kluczem dynamometrycznym, tak dla pewności :D. A już całkiem serio , jednak człowiek z lizakiem był bezpieczniejszym rozwiązaniem , może i stracą przez to 0,5 sekundy ,ale przynajmniej dojadą do mety.

avatar
wons

28.04.2017 16:42

0

FIA zamiast programu pomocy powinna pozwolić McLarenowi na użycie silnika Hondy z IndyCar :D

avatar
wons

16.04.2017 22:54

0

@2 Niestety wychodzi brak doświadczenia z niższych serii wyścigowych oraz obycia na torze , za szybko został dzięki pieniądzom ojca kierowcą F1 . Z zapowiadanego talentu pokroju Verstappena , wyszedł typowy paydriver , szkoda tylko Wiliamsa bo bolid mają solidny i gdyby nie kierowcy to byłoby pewne 4 miejsce w konstruktorach.

avatar
wons

01.04.2017 21:35

0

Nowa wersja znacznie bardziej czytelna i wielki plus za skalowanie na urządzenia mobilne .

avatar
wons

22.02.2015 16:40

0

McLaren na testach wyczerpie chyba kilkuletni limit pecha . A tak na poważnie mam nadzieje że do Australii jakoś poprawią bolid żeby But i Alo dali radę przejechać więcej niż 10 okrążeń pod rząd nie czyniąc sobie przy tym krzywdy .

avatar
wons

18.01.2015 11:42

0

@4 Kurcze bezcenne zobaczyć minę Boullier jakby kierowcy Lotusa systematycznie walczyli o miejsca w pierwszej dziesiątce i pkt , a Mcl albo DNS albo walka o pozycje 12-18

avatar
wons

06.01.2015 11:36

0

Bardzo dobre posunięcie nareszcie kierowca będzie też musiał prezentować odpowiedni poziom i doświadczenie aby dostać się do F1, mam tylko nadzieję że nie ma jakieś ukrytej klauzuli w której za posiadanie bogatego sponsora (tudzież nazwiska po wybitnym ojcu) są przyznawane punkty dodatkowe :D

avatar
wons

06.01.2015 11:28

0

Kolejny sezon Ferrari pod wielkim znakiem zapytania , niestety ale dosyć późne zmiany na szczeblu administracyjnym i inżynieryjnym raczej nie wróżą nic dobrego na ten rok , chociaż chciałbym być w błędzie :)

avatar
wons

06.01.2015 11:24

0

Niestety ale jednak Ferrari i Renault ( RBR ) postawiły na swoim częściowo będą mogli poprawić jednostki . Najbardziej poszkodowana jest Honda , ale nie widzę dobrego wyjścia z tej sytuacji , wątpię żeby FIA pozwoliła na zmianę specyfikacji i ponowną homologację silnika Hondy w trakcie sezonu, ponieważ inni producenci jednostek również musieli by otrzymać możliwość podwójnej homologacji. Chyba szykuje się kolejny słaby rok McLarena :(

avatar
wons

03.01.2015 22:55

0

Mam nadzieję ,że Ferrari i Renault poprawią osiągi i niezawodność swoich jednostek przez co stawka stanie się bardziej wyrównana . Chciałbym zobaczyć jak RIC w trochę szybszym bolidzie walczy do ostatniego wyścigu o mistrza z HAM . P.S. Tylko trochę szybszym aby nie doszło do dominacji RBR jak w latach 2010-2013

avatar
wons

17.11.2013 11:37

0

Tak tylko niema co porównywać Hamiltona do płatnego szofera Maldonado . Pierwszy przynajmniej w dosyć awaryjnym bolidzie potrafił wygrywać wyścigi , a Pastor raz wygrał GP i od razu wielki mistrz któremu "należy się " bolid pokroju RBR . Pusty człowiek typu " płacę to żądam " .

avatar
wons

07.07.2013 16:31

0

@108 Niestety ale w RBR moim zdaniem jest wszystko możliwe

avatar
wons

07.07.2013 16:27

0

Nie wiem czy tylko mi się tak wydaje , czy na pierwszy pit stopie Webberowi specjalnie tylne koło tak długo wymieniali , żeby przypadkiem przed "majstra" Palucha nie wyjechał , a skończyło się to utratą pozycji.

avatar
wons

30.06.2013 20:34

0

Nie mam nic przeciwko większej ilości pit stopów w czasie wyścigu i szybszej degradacji ogumienia , ale Pirelli powinno zmienić konstrukcje opon , bo jaki jest sens rozgrywania wyścigów w których kierowcy muszą jeździć zachowawczo , a jakiekolwiek podkręcenie tempa i jazda po krawężnikach grozi rozerwaniem opony .

avatar
wons

30.06.2013 20:27

0

Nareszcie " normalny " wyścig , w którym kilku kierowców miało szansę na wygraną , a walka trwała do samej linii mety . Wielka szkoda że Pirelli nie potrafi zrobić opon które wymuszały by jazdę na 3-4 pit stopy i nie rozpadały się przy okazji na kawałki w czasie wyścigu.

avatar
wons

24.03.2013 12:47

0

Niestety ale tak długo jak w zespole RBR najwięcej do powiedzenia będzie miał Sz. P Helmut Marko , Webber może zapomnieć o równym traktowaniu i jakiejkolwiek pomocy w odniesieniu wygranej , chyba że Vettel odpadnie z wyścigu albo będzie "podróżował" na odległych pozycjach.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu