komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2015-01-05 09:53:40
    • *.minolta.pl

    No jak Ferrari i Renault skorzystają z furtki umożliwiającej rozwijanie silnika podczas sezonu, to będzie to oznaczać, że na start sezonu nie będą mieli pełnych 48% dozwolonych modyfikacji, a gdy Mercedes od razu skorzysta z całych 48% to pierwsze wyścigi będą ciekawe, Merc 2 sek i później reszta :) No może Williams będzie bliżej :)

  • 2. mmmis
    • 2015-01-05 10:55:41
    • *.iwacom.net.pl

    Albo Lotus ;)

  • 3. czesteriks
    • 2015-01-05 12:00:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ekwador15 - To nie tak , że można przed sezonem wykorzystać 28% a potem resztę . Silnik można homologować tylko raz w roku - tzn. że start sezonu z silnikiem z 2014 roku . a np. przed Hiszpanią homologacja i użycie nowego . Pamiętać trzeba że jest limit 4 silników na sezon , więc zmiana musi być w tym uwzględniona .

  • 4. sliwa007
    • 2015-01-05 13:25:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. ekwador15 ja to raczej widzę inaczej... start sezonu odbędzie się na starych silnikach (z homologacją 2014) i tu raczej Mercedes także będzie na starych silnikach bo niby po co mają już w lutym homologować nowe konstrukcji skoro na starych mają przewagę?
    Będą sobie spokojnie rozwijać silnik tak samo jak reszta ekip. W momencie kiedy Ferrari albo Red Bull skorzystają z nowych jednostek i przewaga Mercedesa spadnie - wtedy Mercedes również wprowadzi nowe silniki.
    Oczywiście to jest model uproszczony - to może się sprawdzić zakładając że na innych płaszczyznach Mercedes nie straci zbyt dużo. Wiadomo że aerodynamika to mocna strona Red Bulla i możliwe jest że tylko w tym obszarze odrobią na tyle dużo że silniki pójdą na drugi plan.

    A co do tych 50KM to... kolejne wróżby... dwa miesiące temu było 80KM, teraz 50...

  • 5. mmmis
    • 2015-01-05 14:43:39
    • *.iwacom.net.pl

    @2 - sliwa007 RB może się okazać w przyszłym sezonie mniej konkurencyjny niż zwyczaj - sporo osób zaangażowanych w sukcesy tego pseudo zespołu się rozeszło ;)

  • 6. ekwador15
    • 2015-01-05 14:46:47
    • *.minolta.pl

    @3 - info z innego portalu o F1 - "Znaleziona luka w przepisach pozwala przystąpić do sezonu z silnikiem zmienionym np. w 20 procentach i modyfikowanie go w pozostałych 28 procentach stopniowo między Grand Prix. Nie można natomiast poprawiać drugi raz elementu motoru, który już został zmieniony". To portal mający numer 10 w nazwie :P

  • 7. RyżyWuj
    • 2015-01-05 17:25:45
    • *.static.korbank.pl

    Znalazł kolejne 50KM? To ciekawe, kto je tam zgubił. Może to te Schumachera, przez których zgubienie regularnie przegrywał z Nikosiem Rosbergiem.

  • 8. mmmis
    • 2015-01-05 19:00:04
    • *.toya.net.pl

    6. Nie jest to przypadkiem komentarz jakiegoś użytkownika? ;) Ciekawe jak ma się do tego homologacja jednostki napędowej - w końcu homologacja może odbyć się wyłącznie raz na sezon, w związku z tym nie byłoby to możliwe(?). Aczkolwiek teoretycznie używanie jednostek zeszłorocznych pomogłoby obejść ten zapis... Poprawcie mnie jeśli coś źle rozumiem ;)

  • 9. 6q47
    • 2015-01-05 21:39:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. RyżyWuj
    Ogarnij się.
    Żart spadajacy ponizej podeszwy standardowego buta kolesia nie majacego pojecia o czym pisze i w jakim temacie pisze.
    V8 kontra V6 turbo... czy to jest takie trudne?
    Twój pierwszy i mam nadzieje, ze ostani tego rodzaju wpis.
    Oczekuję czegoś na odpowiednim poziomie.

  • 10. RyżyWuj
    • 2015-01-05 23:19:27
    • *.static.korbank.pl

    @9 Wyluzuj ortodoksie technologiczny :) To była tylko subtelna refleksja lingwistyczna. Ciężka praca inżynierów nie powinna być opisywana, że coś niby znaleźli. Już wolę uzyskali czy bardziej malownicze wykrzesali :-0

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo