komentarze
  • 1. 2stowa2
    • 2014-11-11 12:41:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    haha zdublowani kierowcy i tak by nic nie zrobili bo to ze byli objechani znaczy zze nie daja rady

  • 2. Mat5
    • 2014-11-11 12:44:43
    • *.146.22.209.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Patrząc z perspektywy przyszłego sezonu, gdzie przecież restarty mają być z pól startowych, to jest to bardzo dobry pomysł, bo nie trzeba będzie tyle czekać, aż tył stawki ustawi się na swoim miejscu i zresztą taki proces będzie dużo szybszy. Jak najbardziej popieram.

  • 3. PiotrasLc
    • 2014-11-11 12:50:06
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    Zlikwidowac powinni ten cholerny limit paliwa i powinni przywrócic tankowanie

  • 4. krzysiek000
    • 2014-11-11 13:08:55
    • *.244.188.39

    Proste rozwiązanie: odesłać te bolidy na koniec stawki bez dodawania im okrążenia. Nie bez powodu zostali oni zdublowani przez część zawodników, więc po co przedłużać coś, co i tak jest nieuniknione?

  • 5. kempa007
    • 2014-11-11 13:29:07
    • *.180.227.42

    w teorii dla wyrównania szans

  • 6. krzysiek000
    • 2014-11-11 13:53:52
    • *.244.188.39

    Jakie tam wyrównanie szans... Obecnie zdublowani są przepuszczani jedynie po to, aby po paru okrążeniach znów blokować tor dla szybszych.
    Szanse wyrównane powinny być na starcie wyścigu, a nie w jego trakcie, gdzie niekiedy kierowca długo pracował nad swoją przewagą.

  • 7. RyżyWuj
    • 2014-11-11 14:48:02
    • *.static.korbank.pl

    Maruderzy jak mawia Borowczyk powinni mieć limit maksymalnego opóźnienia, po przekroczeniu którego dostają czarną flagę i zjeżdżają do boksu. W każdym sporcie jest tak, ze trzeba się zakwalifikować do biegu/wyścigu i te wielokrotne dublety są jedynie rezultatem przymykania oka na reguły 107% lub źle dobraną regułę po uwzględnieniu czasu/długości okrążenia w danym GP.

  • 8. Duke_
    • 2014-11-11 14:51:39
    • *.customers.d1-online.com

    Niech zjeżdżają do garażu i kończą wyścig jeśli zostają zdublowani przez 1/4 stawki

  • 9. sharpi
    • 2014-11-11 15:06:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie zawsze jest tak, że kierowcę zdublowano bo jest "maruderem". Załóżmy taką sytuację, że np. Hamilton startuje z PP i przebija oponę na pierwszym zakręcie. Powoli zjeżdża na bardzo długi pit stop i po wyjeździe z alei jest zdublowany przez wszystkich zawodników. Gdyby w tym momencie wyjechał SC i Hamiltonowi oddano jedno okrążenie to prawdopodobnie skończyłby wyścig na podium. Czy to by było fair wobec innych zawodników?

  • 10. RyżyWuj
    • 2014-11-11 15:16:07
    • *.static.korbank.pl

    @9 Jeśli to by dotyczyło akrat Hamiltona, to tak;-)

  • 11. Duke_
    • 2014-11-11 18:02:11
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    9. sharp to byl tylko przyklad, trzeba wlasnie jeszcze wziazc pod uwage aspekty zdublowania, przeciez sedziowie potrafia wylapac maruderow i oddzielic ich od kierowcow z przypadkami losowymi

  • 12. EryQ
    • 2014-11-11 18:57:24
    • *.opera-mini.net

    @Ryżyj- out do najświerzszego tematu z wczoraj i doczytaj moj ostatni post. Nie życzę sobie więcej kpin. Ewentualnie nie musisz się zgadzać w danym temacie ze mną ale jawny sarkazm i obrażanie publiczne jest poniżej pasa nawet jak na Ciebie.
    Porażka.
    BTW. Chyba dobrze się stało. Ciekawe czy Marussia i Caterham mieli coś do gadania w tej kwestii?

  • 13. RyżyWuj
    • 2014-11-11 19:52:32
    • *.static.korbank.pl

    @12 EryQ - co ty gadasz?! Ja tu cię bronię, a ty mi tak odpłacasz Brutusie?
    BTW. "najświeŻszego" - pliz nie pisz jak przygłup, bo aż tak dobrym obrońcą to nawet ja nie jestem.

  • 14. EryQ
    • 2014-11-11 22:03:52
    • *.opera-mini.net

    Buc, buc, sarkazm to bronienie?? Nie bój się -Juliuszem nie jesteś a ja nie Brutusem...

  • 15. EryQ
    • 2014-11-11 22:10:45
    • *.ghost.net.pl

    Heh masz jeszcze POZDRO z kompa wysłane co byś w nocy nie płakał:)

  • 16. EryQ
    • 2014-11-11 22:28:06
    • *.opera-mini.net

    @Wujas jeśli jesteś taki dobrotliwy i elokwtętny to tu masz gg49950325. Inni ban od razu.

  • 17. Doradca
    • 2014-11-12 01:25:45
    • *.warszawa.vectranet.pl

    jeśli w numerze gg popełniłeś tyle błędów ile w słowie elokwentny to się do Ciebie Ryży nigdy nie dobije xD

  • 18. Skoczek130
    • 2014-11-12 23:50:42
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    W tym przypadku jest dobrze, jak jest. A jak mawia klasyk "nie można zmieniać tego, co dobre, bo może być gorzej"... czy jakoś tak... ;)

  • 19. marcinnn
    • 2014-11-15 00:01:53
    • *.promax.media.pl

    A może w końcu ktoś myślący wpadnie na banalnie prosty pomysł, żeby zlikwidować tą całą neutralizację? W razie konieczności przerwania wyścigu bolidy powinny się zatrzymywać na polach startowych, a po wznowieniu ruszać z taką przewagą czasową, jaką miały tuż przed przerwaniem wyścigu. W tak prosty sposób można całkowicie wyeliminować element losowości, jaki zawsze wprowadza safety car.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo