komentarze
  • 1. EryQ
    • 2014-11-06 20:30:48
    • *.opera-mini.net

    Ale zimna i wyrachowana ta pani Monika. Hehe :) Pa Adrianku. Do kartingu uczyć się jeździć :) i na wyspy na zmywak co by zarobić na starty w dzisiejszej F1 ;)

  • 2. RyżyWuj
    • 2014-11-06 20:57:11
    • *.static.korbank.pl

    Dog eat dog world. Z Saubera promującego talenty sportowe zrobiła się ostatnio niezła korporacyjna prostituta. Choć trzeba przyznać, że w przeciwieństwie do dwóch innych leżących już bez ruchu na podłodze, ta panna nadal podryguje w rytm muzyki i zalotnie puszcza oko do ewentualnych sponsorów w okolicy.

  • 3. PanPikuś
    • 2014-11-06 22:32:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak zatrudnili Marcusa to myślałem, że postradali zmysły, ale teraz to ma jakiś sens nawet. Nasr jest całkiem szybki i jest w stanie zapewnić punkty Sauberowi. Co więcej stoi za nim taki maleńki sponsor jak Banco do Brasil któty też zapewne swoje wpłaci Szwajcarom. Oby ta zagrywka im się opłaciła. Na Brazylijczyku skład kierowców nie traci, bo w mojej opinii to Sutil i Meksykanin to dość mierni kierowcy jak na ten poziom rywalizacji.

  • 4. socjoświr
    • 2014-11-07 00:10:25
    • *.play-internet.pl

    Za Sutilem i Gutierezem nikt płakał nie będzie. Nawet Ericsson jest od nich lepszy, bo jest młody i spędził dopiero 1 sezon w F1, więc jest szansa że jeszcze ma coś do pokazania.
    Poza tym cieszy to że Sauberowi udało się polowanie na sponsorów. Trzymam kciuki za małe zespoły, chociaż mają coraz mniej do powiedzenia w dzisiejszej Formule 1.

  • 5. EryQ
    • 2014-11-07 02:06:57
    • *.ghost.net.pl

    @UP Jadłeś dzisiaj?? Niby wg. Ciebie Ericsson jest lepszy od Sutila i Gutiereza?????? Puknij się w główkę... Kobayashi go w każdym wyścigu ogrywał! Pan Ericsson kasą wchodzi do zespołu a nie talentem!!! Jak nie lubię Sutila to wole go w stawce od tego beztalencia Szwedzkiego! Jako jedyny ze stawki nic nie zdobył w niższych seriach!!! ....

  • 6. Greek
    • 2014-11-07 09:05:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie wiem co chcecie od Sutila - może nie wybitnie szybki i błyskotliwy, ale jeździł solidnie i utrzymywał się w stawce mimo braku zastrzyku kapuchy.
    Jeśli chodzi o Saubera to ich głównym problemem nie będzie niedoświadczony, niepewny skład, ale silniki staczającego się Ferrari.

  • 7. waterball
    • 2014-11-07 09:45:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Myślę, że jakakolwiek dyskusja który kierowca jest lepszy nie ma sensu. W dzisiejszej F1 liczy się tylko jakich kto ma sponsorów a nie jak jeździ. I to całkowicie przekreśla szanse Sutila.

  • 8. Grzesiek 12.
    • 2014-11-07 13:00:27
    • *.cdma.centertel.pl

    Łoo matko ! Nigdy nie krytykowałem szefów zespołów . Ale co wyprawia Kaltenborn przypomina mi profesjonalizm pewnej pani kierownik z łazienkowskiej ....
    Cztery ważne kontrakty z kierowcami na jeden sezon .... hehehe tak ten biznes mogą prowadzić tylko Kobiety ... :D Z resztą tegoroczne wyniki mówią same za siebie :P
    Peter Wracaj !!!

  • 9. blackbirdf1
    • 2014-11-07 15:12:25
    • *.dynamic.chello.pl

    @7 Święte słowa. . .niestety :-(

  • 10. Skoczek130
    • 2014-11-07 19:19:04
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @RyżyWuj - rywalizacja w F1 stała się droższa, zakazano sponsoringu ze strony firm tytoniowych (najwięksi sponsorzy)... Sauber stał się zespołem, który musi walczyć o przetrwanie. Ericsson wielkim talentem raczej nie jest, ale przynajmniej to młody kierowca. Felipe Nasr to z kolei jeden z tych zawodników, którzy pukali do drzwi F1, tak jak wcześniej Perez. Zasłużył na debiut - w tym przypadku dobrze, że ma z czym wejść, bo w przeciwnym razie zapewne by go nie było.

    Co do Sutila - fakt, że utrzymał się w stawce tak długo, to i tak sukces. Nie jest już młody i nie jest mu łatwo znaleźć sponsorów. W końcu jest najsłabszym z Niemców w stawce F1 (i pomijam tu możliwości jego sprzętu - moim zdaniem jest po prostu najsłabszy z tej czwórki). DTM, WEC, Blancpain - to świetne wyjście dla Adriana. :) .

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo