komentarze
  • 1. Greek
    • 2014-09-22 13:41:28
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak dla mnie nie ma co spinać, przecież to zwykły problem z kabelkiem, na coś takiego nie pomoże i 100 zespołów ds. niezawodności. Taki element zawsze się może popsuć i jest to bardziej element losowy.

  • 2. Kii
    • 2014-09-22 13:51:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bolid Formuły 1 jest tak skomplikowanie zbudowany że trudno zapanować nad "wszystkim" mechanicy też ludzie, nikt nie jest idealny.

  • 3. Michael Schumi
    • 2014-09-22 14:10:27
    • *.ip.euro.net.pl

    Jak dla mnie i tak mają pewne tytuły, nie ma obawy.

  • 4. dzdzownica
    • 2014-09-22 18:39:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Mogą zrobić to roentgen każdej żtyły w wiązce lub testować na oscylatorze.

  • 5. Skoczek130
    • 2014-09-22 23:58:52
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Miejmy nadzieje, że ugrają na tym inni. Bo oglądanie dubletów Merca i zwycięstw zaczęło nudzić... ;)

  • 6. RyżyWuj
    • 2014-09-23 00:20:08
    • *.static.korbank.pl

    Toto dobrze mówi. Niezawodność jest bardzo ważna zawsze, a za rok może być kluczowa gdy stawka skopiuje rozwiązania z silnika Mercedesa i trzeba będzie walczyć o tytuły do końca sezonu obydwoma bolidami. Jak zwykle Niemcy dają przykład rozwagi i strategicznego myślenia.

  • 7. Skoczek130
    • 2014-09-23 19:11:30
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @RyżyWuj - trzymam za słowo, że w przyszłym roku o tytuł będzie walczyć kilka ekip. :))

  • 8. RyżyWuj
    • 2014-09-23 21:42:31
    • *.static.korbank.pl

    @7 Tak właśnie będzie. Choć znając Niemców może tak być tylko do zakończenia GP Australii ;-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo