komentarze
  • 1. ForzaFerrari F1
    • 2014-07-09 10:15:32
    • *.centertel.pl

    Charlie według mnie ma rację.bezpieczeństwo kierowców jest najważniejsze.

  • 2. osmose
    • 2014-07-09 10:42:06
    • *.ip.netia.com.pl

    Lauda ma według mnie rację. Zastawienie dziury oponami byłoby wystarczające.

  • 3. MarTum
    • 2014-07-09 11:00:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bezpieczeństwo jest najważniejsze ale Lauda ma rację. Można to było załatwić o wiele szybciej.

  • 4. LeX IcoN
    • 2014-07-09 13:07:11
    • *.184.84.43

    Dobrym przykładem będzie tutaj Kubica gdy trafił na przerwaną bande

  • 5. Kwazar
    • 2014-07-09 13:16:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Kierowcy powinni zostać poinformowani w przyszłości, aby powracali na tor z rozsądną prędkością."
    Czyli jaką? Dużo mniejszą niż jadących obok po torze bolidów?
    Gada bzdury byle przerzucić odpowiedzialność na kierowców a winni są projektanci toru.
    Robienie asfaltowych poboczy po których można szybko jechać i przedzielanie tego trawą i tarkami to czysta głupota! No chyba że ma to służyć uatrakcyjnianiu widowiska...

  • 6. ekwador15
    • 2014-07-09 17:31:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Jakiś sensownych argumentów Whiting nie podał - a sytuację Massy nie można porównać z wypadkiem Kimiego, bo Formuła 1 nie rozgrywa 19 wyścigów tylko na Silverstone. A sprężyna może odpaść z bolidu na każdym torze i dlatego w tamtym wypadku niebezpieczeństwo rosło.

  • 7. Maciek21
    • 2014-07-09 17:38:47
    • *.adsl.net.t-com.hr

    Dziadzius Lauda ostatnio zabiera glos zbyt czesto a tu wykazal sie skrajna glupota. Kozaczy jak to nie on jedzi po torze ciekawe czy bylby taki cwaniak jak sam mialby jechac po uszkodzonym torze a swoje statystyki ze szasne sa zerowe niech sobie wsadzi bo szanse ze Kubica trafi w rozkrecona bande tez byly zerowe i cale cmentarze sa takich ludzi co w ta zerowa szanse trafili. Lauda gada byle gadac a jakby drugi kierowca wpadl w ten odcinek i sobie cos zrobil to Lauda wzialby na siebie odpowiedzialnosc wypadku ?? Najlepiej cwaniaczyc bez odpowiedzialnosci skoro przewidziano tam stalowa bande to znaczy ze banda z opon jest nie odpowiednia i tyle mogli co najwyzej zrobic to troche szybciej.

  • 8. wheelman
    • 2014-07-09 23:05:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lauda zazwyczaj pieprzy głupoty ale tutaj się z nim zgodzę. A te argumenty o Kubicy to już jakaś paranoja, jak się rajdy mają do wyścigów? Nijak. Bariera była uszkodzona praktycznie w połowie długiej prostej. Gdyby to był wyjazd z jakiegokolwiek zakrętu, wtedy nie miałbym wątpliwości, mogą naprawiać nawet 2h, ale w takim miejscu mogli sobie darować.

  • 9. Maciek21
    • 2014-07-10 00:16:49
    • *.adsl.net.t-com.hr

    @ wheelman a co niby do rzeczy ma ze bariera jest uszkodzona na prostej czy na zakrecie co Ty masz 3 latka i nigdy auta nie prowadziles ?? Jak widac po Kimim na prostej tez mozna przywalic w bande. Moze wystrzelic opona moga zderzyc sie zawodnicy troche wyobrazni... idac Twoim tokiem rozumowania w wyscigach na 1/4 mili nie powinno byc wypadkow bo jest przeciez prosta. A przyklad Kubicy jest jak najbardziej na miejscu bo pokazuje wlasnie te "zerowe szanse"

  • 10. pypcioman
    • 2014-07-10 16:27:10
    • *.opera-mini.net

    to może idąc dalej tym trendem zróbmy tak, że kierowcy będą siedzieć w symulatorach a po torze będą jeździć bolidy bezzałogowe ?! w nascar jakoś nie mają problemów z bandami

  • 11. Del_Piero
    • 2014-07-12 13:30:16
    • *.ms-net.eu

    Po co robić asfaltowe pobocza i jednocześnie oddzielać je trawą od toru? Lauda ma rację, a Whiting chce zrzucić winę na kierowców. Po to są asfaltowe pobocza chyba, żeby wrócić jak najszybciej na tor, tak? Kimi miał niestety pecha bo trafiło mu się takie oddzielenie. W bolidach sprzed roku 2009 pewnie opanowałby bolid i nic by nie stało się.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo