komentarze
  • 1. Duke_
    • 2014-04-08 12:25:26
    • *.customers.d1-online.com

    Czy ktoś ma jakieś info z testów?

  • 2. kempa007
    • 2014-04-08 12:44:08
    • *.180.227.42

    a co chcesz wiedziec. Rosberg najszybszy i najwięcej kolek, wlasnie zakonczyla sie przerwa obiadowa :)

  • 3. Duke_
    • 2014-04-08 12:48:10
    • *.customers.d1-online.com

    Coś wiadomo co konkretnie testują i na co kładą największy nacisk?

  • 4. kokon510
    • 2014-04-08 13:02:35
    • Blokada
    • *.przasnysz.mm.pl

    macie jakiś link gdzie można sprawdzic czasy z testów?

  • 5. nerwus
    • 2014-04-08 13:08:41
    • *.nplay.net.pl

    ja mam dla nich rozwiązanie na ten rok... Niech puszczają w głośnikach brzmienie silników z ubiegłego roku i będzie po problemie, bo te ciche sokowirówki to masakra !

  • 6. Manonfire
    • 2014-04-08 14:00:26
    • *.142.197.66.metrointernet.pl

    Nie ma tego złego. Przynajmniej można posłuchać pisku opon oraz rozmów mechaników w pit-lane :))).

  • 7. Mind
    • 2014-04-08 14:55:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Niech przestaną już pieprzyć o dźwięku. Mnie to już nie rusza.

  • 8. MarTum
    • 2014-04-08 17:08:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    UP a powinno

  • 9. tasm.dis
    • 2014-04-08 18:15:31
    • *.toya.net.pl

    Brzmienie jest fatalne ale osiągi także. Ostatni wyścig jakimś cudem nie był nudny ale jeśli tylko zechce tego Mercedes to następne będą baaaardzo nudne. Nie wiem o co chodzi z tym ograniczaniem osiągów. Ludzie lubią szybkie samochody nawet jeśli są poza ich zasięgiem finansowym. Dajmy na to takie nowe wynalazki jak Mclaren P1 czy LaFerrari. Dołożyli tam ekologiczny bullshit ale auta są szybsze od poprzedników. Kto nam broni 100KM mocniejszych silników w F1. Przecież nie pogorszyłoby to znacząco możliwości wyprzedzania.

  • 10. rebel73
    • 2014-04-08 21:09:41
    • *.12-1.cable.virginm.net

    @tasm.dis Zgadzam sie z Toba w 90%. Niestety tak jest choc mysle ze 100 koni to zbyt duzo ze wzgledu na bezpieczenstwa. A co dzwieku mysle ze to bardzo wazna kwestia, ale nie w glosnosci problem, a ,tak jak powiedzial bog ferrari montezemollo w muzyce f1. To co innego. Duch F1 to i merytoryka i forma. Owszem poprawili merotyreke ale forma zniknela.

  • 11. kaspur
    • 2014-04-08 23:40:21
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Przestałem oglądać F1 - po przeszło 10 latach. To co się stało z tym sportem, woła o pomstę do nieba. Z sentymentu odwiedzam jeszcze strony temu tematowi poświęcone - i dość...

  • 12. mazur81
    • 2014-04-09 08:51:33
    • *.60.citypartner.pl

    „Tutaj nie chodzi o decyzję pojedynczej osoby. Teraz mamy grupę, która ma to rozwiązać. Aktualnie jednak nikt nie wie co można zrobić.”

    Hmm nie wiem czemu ale kojarzy mi się to z wszystkimi powoływanymi w Polsce komisjami śledczymi. Powołują je, te mendy biorą za to grube pieniądze i oczywiście jeszcze nigdy nie rozwiązali sprawy do której byli powołani...

  • 13. Kraiwen
    • 2014-04-09 10:50:08
    • *.adsl.inetia.pl

    Jak nie ma . Wystarczy zlikwidować te ograniczenie zużycia paliwa . Niech palą nawet i 300 kg . Większe zużycie paliwa to większe obroty a co za tym idzie dźwięk silnika będzie głośniejszy .

  • 14. ntl
    • 2014-04-10 05:05:32
    • *.147.151.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    heh wystarczy 200kg przepływu i będziemy mieli 1400KM tylko gdzie nas to zaprowadzi?
    do jednorazowych silnikow i ogromnych kosztów z którymi nie poradzą sobie mniejsze zespoly, generalnie downsizing jest spoko, obecne silniki maja znacznie większy potencjal niż poprzednie, wyznaczają nowe trendy a do tego dla porownania gdyby wrzucić tamte V8 do obecnych bolidow i skrocic do obecnych przepisów pewnie okazalyby się wolniejsze, w tym roku mamy zdecydowanie mniej docisku i stad oglądamy nizsze czasy

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo