komentarze
  • 1. kokon510
    • 2013-11-05 13:03:33
    • Blokada
    • *.przasnysz.mm.pl

    cały czas są o krok przed innymi zespołami

  • 2. Gosu
    • 2013-11-05 13:42:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Do połowy sezonu można było nawiązać z nimi walkę. Po przerwie wakacyjnej tempo bolidu RBR jest nieosiągalne dla nikogo. Przestało mieć znaczenie czy tor wymaga dużej czy małej siły dociskającej. Przykładem może być Spa i Monza. Po wygranych na tamtych torach przestałem wierzyć, że ktokolwiek pokona Vettela w mistrzostwach. Kiedyś na szybkich obiektach RBR wypadał słabiej, ale jak widać i z tym się uporali. Jak forma obecnego bolid przełoży się na przyszłoroczny model - zobaczymy. Mam nadzieję, że nie będzie takiej przepaści jak jest obecnie. Wydaje mi się, że różnica jest większa niż w sezonie 2011.

  • 3. Reaglag2
    • 2013-11-05 13:44:13
    • *.lo2.opole.pl

    Coś w tym musi być ...

  • 4. R.U
    • 2013-11-05 13:55:20
    • *.255.0.21

    Do roboty!!!

  • 5. jar188
    • 2013-11-05 14:01:50
    • *.zuromin.vectranet.pl

    A Brawn BGP 001 pewnie spadł z nieba, więc może trzeba się pomodli o jeszcze jeden bolid.

  • 6. Michal1671
    • 2013-11-05 14:07:04
    • *.adsl.inetia.pl

    Newey niech już odejdzie z F1 wyścigi będą dużo ciekawsze bez niego;)

  • 7. Skoczek130
    • 2013-11-05 16:56:31
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Gosu - w 2011r. mieli przewagę przede wszystkim w kwalifikacjach. To tam "dmuchany dyfuzor" odgrywał kluczową rolę. Teraz jednak ich tempo wyścigowe jest niebotyczne i nigdy takiego nie mieli. Cóż, jeżeli ma to związek z KERS i FIA nie wykryje niczego złego, wówczas sezon okaże się przewidywalny.

    @jar188 - BGP001, a właściwie RA109 był długoterminowym projektem i fakt, że był bardzo konkurencyjny, nie był żadnym zaskoczeniem. Zaskoczeniem był fakt, iż mimo wycofania Hondy i braku testów maszyny, okazała się tak konkurencyjna i niezawodna. Potem wyszło, jak wyszło - brak funduszy sprawił, że jej mocne punkty przestały dawać korzyści, bo inni po prostu ich dogonili, a nawet przegonili. ;)

  • 8. IEPSowiec
    • 2013-11-05 17:55:54
    • *.dynamic.mm.pl

    Cała nadzieja w silnikach... Co prawda zmiana z V10 na V8 w sezonie 2007 niewiele namieszała w stawce, to zmiana na V6 Turbo już może! Swoją drogą gwałtowne załamania "formy " bolidów i zespołów się zdarzają - McLaren 2013 lub Ferrari 2005, więc kto wie?

  • 9. Skoczek130
    • 2013-11-05 18:59:05
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Renault musiałoby okazać się niewypałem. W przypadku Ferrari brak zmiany opon odbił piętno na osiągach (Bridgestone fatalnie sobie z tym prowadziło), natomiast McLaren wprowadził zawieszenie pull-rod, które okazało się błędne. Choć kto wie, czy w przyszłości na tym nie skorzystają.

  • 10. Skoczek130
    • 2013-11-05 18:59:57
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeżeli Renault przygotuje dobrą jednostkę, wówczas RBR może dalej wieść prym.

  • 11. R4F1
    • 2013-11-05 19:41:25
    • *.warszawa.vectranet.pl

    nowe silniki oprócz osiągów będą musiały także wykazać się niską awaryjnością. Obecne V8 dopracowywano przez długie lata, nowe V6 to także nowe turbo i nowe ERS. Przypominam problemy z KERS (RBR ma je do dzisiaj), może być duża ilość awarii jednostek napędowych szczególnie w pierwszej fazie sezonu.... ale bolid to nie tylko silnik, te są dsotarczane do wielu zespołów. Bolid F1 to efekt pracy setek ludzi i odpowiedniego interpretowaniu regulaminu, tak aby jak najwięcej wycisnąć z tego co dozwolone, a w tym akurat RBR jest niedościgniony. Myślę, że nawet w przypadku kiedy Newey odejdzie kiedyś z F1 pozostawi po sobie doświadczony sztab ludzi, którzy będą kontynuowali jego wizję konstruowania niesamowitych maszyn.

  • 12. verer
    • 2013-11-05 23:14:22
    • *.dynamic.mm.pl

    Lubie Vet i Ric ale jak bedzie to samo co w 2011 roku to bedzie zjebany sezon a Brawn ma racje

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo