IEPSowiec
Ostatnia aktywność
avatar
IEPSowiec

29.11.2024 20:53

0

Oh no! Anyway...

avatar
IEPSowiec

03.11.2024 09:56

0

Wbił szpileczkę do ogródka? Co to za frazeologizm? Ja Wam wrzucę kamyczek do waszego dziennikarskiego ogródka tym komentarzem

avatar
IEPSowiec

30.10.2024 19:49

0

Zemsta Montezumy.

avatar
IEPSowiec

09.03.2024 23:03

0

Stroll obok Sargeanta to pierwsi kierowcy do natychmiastowego wyrzucenia z F1. W mojej opinii przypadki beznadziejne, nierokujące na żadne dobre wyniki. Wymieniłbym także duety Saubera i RB. Fernando wkłada serce w jazdę Astonem, tak naprawdę to on dowozi gros punktów dla AMR.

avatar
IEPSowiec

29.07.2023 14:45

0

A skąd się wziął nagle na 20 miejscu Latifi??

avatar
IEPSowiec

08.10.2021 07:42

0

Problemem jest brak konkurencyjnej serii wyścigowej singleseaterów w Europie, która mogłaby organizować zawody niezależnie od FIA. Taka seria nie powinna być oparta na jednym kraju macierzystym, jak w przypadku F1 Wielka Brytania. Powinna różnić się od F1 na wielu płaszczyznach, począwszy od odpowiedniego regulaminu technicznego, poprzez przejrzysty i konsekwentny regulamin sportowy oraz na innym doborze torów kończąc. Myślę, że znalazloby się wielu kierowców, takich jak Fernando, którzy chętnie skorzystaliby z takiej opcji. Nowa seria mogłaby przyciągnąć również innych producentów, którzy nie chcą wejść do F1 z wielu powodów...

avatar
IEPSowiec

09.06.2021 21:51

0

Czyżby Toto, z tych czy innych względów, musi korzystać z usług Valtteriego do końca sezonu, przez co nie może go niszczyć psychicznie w mediach? :)

avatar
IEPSowiec

21.05.2020 22:14

0

Będzie Decrashito, zobaczycie

avatar
IEPSowiec

05.12.2019 12:14

0

Z tego wynika, że przepisy nie zabraniają zasłaniania bolidów.... ludźmi. Garaże podczas przyszłorocznych testów mogą należeć do bardzo zatłoczonych...

avatar
IEPSowiec

30.08.2019 22:43

0

Francuzki, Belgijki czy inne kobiety. Ich już nie ma na torze... :(

avatar
IEPSowiec

06.04.2018 12:59

0

Powiedzieli to, co od dawna wszyscy mówili, żadnych konkretów. Lepiej przeznaczyć te 90 minut na dodatkowy trening

avatar
IEPSowiec

26.03.2018 22:03

0

Nie liczyłem na to, że już po pierwszym wyścigu sezonu zacznie się gotować w Williamsie. Na dniach możemy spodziewać się jakiejś odpowiedzi ze strony zespołu odnośnie słów Strolla nt. bolidu. To jest dopiero początek mistrzostw i śmiem wątpić, że Williams poprawi swój samochód na tyle, żeby móc rywalizować regularnie w środku stawki. Jak wspomnieli moi przedmówcy, z tymi dwoma kierowcami na pokładzie ciężko będzie o dobry feedback. Najbliższy test Kubicy jest dopiero w Barcelonie za 2 miesiące i nie wydaje mi się też, żeby z symulatora otrzymali równie dobre informacje co z jazdy po torze na żywo - sami to ostatnio przyznali, że liczyli na bycie 4tą siłą w stawce (brzuch mnie do tej pory boli). Co do utrzymania się kierowców w obecnym składzie uważam, że nie pozbędą się kur znoszących złote jajca (potencjalne dramy w Wlliamsie też mam na myśli), przynajmniej do domowych GP tych kierowców. Najbliższe jest GP Kanady w czerwcu, póżniej GP Rosji na jesieni. Nie wiemy jakie są klauzule w zapisach kontraktowych, ale w F1 nie ma rzeczy niemożliwych i możliwe jest jakieś GP z Robertem, może i nie jedno. Napomnę jeszcze o Claire Williams. Wg mnie może się powtórzyć sytuacja jak w Sauberze, że pod rządami Monishy Kaltenborn zespół stoczy się na koniec stawki. Z całą sympatią nie życzę jej źle, ale mam obawy co do sposobu zarządzania zespołem oraz relacjami na szczeblu menedżerskim Williamsa, które mogą wpłynąć negatywnie na kierunek rozwoju teamu. Zaopatrzyłem się już w tonę popcornu i okulary 3D, gdyż to będzie dobre kino :)

avatar
IEPSowiec

21.07.2016 17:57

0

Komentarz czeka na akceptację moderatora tora

avatar
IEPSowiec

01.04.2016 13:21

0

@2,3 to zarzutka chłopaki

avatar
IEPSowiec

22.03.2016 14:28

0

Myślę, że Alesi znalazłby wspólny język z Korwinem :)

Przejdź do wpisu Alesi: F1 potrzebuje dyktatora

avatar
IEPSowiec

21.03.2016 12:39

0

Tylko po co ma przechodzić do RBR skoro STR jest na chwilę obecnie na równi z zespołem seniorskim, żeby nie powiedzieć lepszym niż seniorski.

avatar
IEPSowiec

18.03.2016 02:02

0

@stasek44 Ja, ale nie oglądaj by stronka nie zmuliła ;)

Przejdź do wpisu Przypominamy: to już dzisiaj!

avatar
IEPSowiec

24.02.2016 21:23

0

@2 W skrócie: Prędkość maksymalna bolidu jest uzyskiwana, gdy moc silnika równoważy moc oporów ruchu (I zasada dynamiki). Większa moc silnika umożliwia pokonanie większej mocy oporów podczas ruchu bolidu. W wyniku tego następuje wzrost prędkości maksymalnych (i na prostych i w zakrętach). Dzięki temu maleje czas potrzebny na pokonanie okrążenia. Współczynnik oporu powietrza Cx jest wielkością bezwymiarową. Jest on jedną z wielkości wpływających na moc oporów powietrza (na tą moc wpływają także: gęstość powietrza, powierzchnia czołowa bolidu oraz sześcian prędkości). Podczas ruchu każdego pojazdu występują opory powietrza oraz opory toczenia. Dla prędkości do ok. 40 km/h są one pomijalnie małe.

avatar
IEPSowiec

10.03.2014 18:04

0

Co do skrzynki biegów - do tej pory zespoły przed rozpoczęciem sezonu zgłaszały FIA 30 różnych rozpiętości przełożeń, z których mogły na każdy wyścig wybrać jedną. Mam rozumieć, że w nowych ośmiobiegowych przekładniach zespoły zgłaszają jedną rozpiętość na wszystkie wyścigi sezonu? Czyli zespoły musiałyby dobrać te same przełożenia na Monako i Monzę?

avatar
IEPSowiec

05.03.2014 15:40

0

Jestem ciekawy, ile wynosi moment obrotowy nowych jednostek napędowych. Obecność turbiny powinna przekładać się na jego wysokie wartości przy niższym zakresie obrotów - ponoć znaczcznyy uślizg kół można osiągnąć nawet na 6tym biegu.

avatar
IEPSowiec

20.02.2014 11:48

0

Jak mam rozumieć stwierdzenie "dotyczy jedynie tylnego układu napędowego"? Bolidy nie mają dodatkowego napędu przedniego :)

avatar
IEPSowiec

24.01.2014 17:55

0

Swoją drogą ciekawe jak będą podjeżdżać z podnośnikami pod te nosy?

Przejdź do wpisu McLaren zaprezentował MP4-29

avatar
IEPSowiec

24.01.2014 14:28

0

Gdyby ktoś mi pokazał ten bolid bez podpisów to pomyślałbym, że to nowe W05

Przejdź do wpisu McLaren zaprezentował MP4-29

avatar
IEPSowiec

28.11.2013 17:48

0

Swoją drogą mogliby przywrócić nr 13. Sport oparty na niemal najwyższej technologii a włodarze jacyś zabobonni :P

avatar
IEPSowiec

05.11.2013 17:55

0

Cała nadzieja w silnikach... Co prawda zmiana z V10 na V8 w sezonie 2007 niewiele namieszała w stawce, to zmiana na V6 Turbo już może! Swoją drogą gwałtowne załamania "formy " bolidów i zespołów się zdarzają - McLaren 2013 lub Ferrari 2005, więc kto wie?

avatar
IEPSowiec

05.11.2013 17:48

0

Hamilton to jedyny obecnie jeżdżący kierowca, który od swojego debiutu wygrywał w każdym sezonie co najmniej jeden wyścig. Moim zdaniem tegoroczny sukces na Węgrzech był najlepszym tego kierowcy (niepewne dość tempo wyścigowe Mercedesa oraz fenomenalna postawa RB na torach wymagających dużego docisku).

avatar
IEPSowiec

24.10.2013 14:22

0

@3 Zaś mecze FC Barcelony wydarzeniem kulturalnym (teatrzyk)

avatar
IEPSowiec

29.07.2013 15:28

0

W 2010 stawka jeździła jeszcze na Bridgestonach, zaś na Pirelkach dopiero od 2011

avatar
IEPSowiec

28.07.2013 20:19

0

Ten wyścig pokazał słaby punkt bolidu Red Bulla - problem z chłodzeniem. Samochód jest skonstruowany tak, aby wygenerować maksymalną siłę docisku. Jazda Vettela za Buttonem przyczyniła się do przegrzewania jednostki napędowej (wiemy jak zespół zreagował). Dodatkowo charakterystyka toru i wysoka temperatura miały swój udział w danym stanie rzeczy. Startując z PP oraz wygrywając start można o wiele łatwiej kontrolować sytuację

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu