komentarze
  • 1. komentator
    • 2013-10-18 09:21:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Smutny koniec Felipe Massy. W przyszłym roku powie że mu tam fajnie, że go rozumieją i że w końcu inny Brazylijski kierowca Ayrton Senna Też kończył karierę w Williamsie.

  • 2. cardevillo
    • 2013-10-18 09:37:05
    • *.30.7.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Williams to taka ostatnia przystań dla Brazylijskich kierowców

  • 3. ChrisDeFirenze
    • 2013-10-18 09:48:40
    • *.opera-mini.net

    Nie twierdzę, że Maldonado jest złym kierowcą, ale na miejsce w Lotusie znacznie bardziej zasłużył Hulkenberg. Oby Lotus wziął jego, a nie poleciał na kasę pleców Pastora.

  • 4. Jahar
    • 2013-10-18 10:00:37
    • *.opera-mini.net

    Taki scenariusz byłby niezrozumiały jeśli chodzi o umiejętności kierowców. Nie potrafię pokazać argumentów sportowych dla których Maldonado zasłużyłby na awans do lepszej ekipy tym bardziej na tle tego co pokazuje Massa, który swoją najlepszą formę ma za sobą ale nadal potrafi więcej zrobić dla zespołu i dobrego wyniku niż słaby Pastor.

  • 5. Avalon
    • 2013-10-18 10:31:06
    • *.zicom.pl

    @4 wygral wyscig tym czyms. W sumie to dokonal czegos wiekszego od Roberta :/ Robert wygral jednym z najlepszych bolidow - bodajze 3 najszybszym, a Pastor zrobił to 3 najwolniejszym w stawce :) poza tym epizodem faktycznie niewiele pokazal hehe

  • 6. Avalon
    • 2013-10-18 10:31:36
    • *.zicom.pl

    @up wiem, ze nie w tym sezonie ale mimo to wygral :)

  • 7. Skoczek130
    • 2013-10-18 10:39:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Avalon - w zeszłym roku FW33 miał spory potencjał i to nie tylko w Hiszpanii miał szansę na podium. Ale Pastor pokazał zarazem, ze ma potencjał. W porównaniu do niego Senna jeździł klasę niżej. ;) Ten sezon jest do zapomnienia, ale i tak zdobył cenny punkt... nieosiągalny dla Maryśki i Cata. ;) Też wolałbym Hulka w Lotusie, ale jeżeli wezmą Pastora, nie będzie to dla mnie zdziwieniem. Wszystko zależy od budżetu, który ponoć ma sięgnąć 250 mln. Oby tak było, a wówczas Hulk będzie ich kierowcą. Felipe widzę w Force India lub Sauberze. :))

  • 8. Jahar
    • 2013-10-18 10:52:01
    • *.opera-mini.net

    @Avalon. Trzeba jednak zaznaczyć, że to jego jedyny wyskok w górę stawki. Jeśli popatrzysz na Pietrowa to on też uzyskał podium a w F1 go nie ma. Mało tego jest Kovalainen, który nie mieści się w stawce a też coś pokazał. Czy na tle tych kierowców Maldonado się czymś wyróżnił?

  • 9. MarTum
    • 2013-10-18 13:07:49
    • *.adsl.inetia.pl

    Powiem wam tak:

    Grosjean jako lider który ma walczyć o podia.
    Maldonano jako kasa na rozwój bolidu zeby bolid dawał radę.

  • 10. pjc
    • 2013-10-18 13:16:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Skoczek130 może jestem zbyt wielkim optymistą ale ten punkcik Caterhama lub Marussii wydaje mi się nawet realny do osiągnięcia.

  • 11. Yachu
    • 2013-10-18 13:17:46
    • *.bb.sky.com

    Maldonado i Lotus - NIEEEEEEEEEEE.
    Niestety taka jest dzisiejsza F1, ze pieniadze stawia sie przed talentem kierowcy. Wiem ze dla niektorych to byc albo nie byc w stawce bo 35mln piechota nie chodzi ale Lotus chyba az tak zdesperowany nie jest. Tym bardziej ze maja podpisac ta nowa umowe sponsorska a co za tym idzie budzet tez beda mieli zabezpieczony. Y

  • 12. Mat5
    • 2013-10-18 13:35:33
    • *.30.244.60.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Maldonado na pewno nie jest dobrym materiałem do Lotusa. Powinien on zostać w Williamsie jak już, zresztą ma 5-letnią umowę. Do Lotusa powinien przejść Hulkenberg, a Massa niech sobie idzie do Saubera.

  • 13. marcin2810
    • 2013-10-18 13:39:53
    • *.play-internet.pl

    Nie wyobrażam sobie Maldonado w Lotusie mam nadzieję iż Infinity podpisze umowę bo Hulk to zdecydowanie lepszy kierowca od Maldonado

  • 14. Skoczek130
    • 2013-10-18 13:56:52
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @pjc - nie na torach, które pozostały. :) To nie lata z ubiegłego stulecia, gdzie dojeżdżała połowa stawki przez awarie jednostek. Williams jest absolutnie niezagrożony. :)

  • 15. pjc
    • 2013-10-18 15:03:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Skoczek130 mam jednak pewne obawy - nie ukrywam.

  • 16. KuMaI khan
    • 2013-10-18 16:12:03
    • *.lomza.vectranet.pl

    Co do duetu Grosjean i Maldonado - co myśmy się nagadali o czymś takim rok temu, że Lotus nie miał by czasu się nawet pomodlić o chwilę bez roboty ...

    Williams lubi nie tyle Brazylię, co Amerykę Południową - Ayrton, Bruno, Rubens, no a Juan Pablo i Pastor - chyba coś ich łączy ...

  • 17. Martitta
    • 2013-10-18 17:05:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Takie "darmowe" wsparcie finansowe dla Lotusa to nie lada gratka. Jeszcze się okaże, że Lotus przegoni Ferrari w 2014...
    Mimo wszystko ja nie chcę Massy w Williamsie! Niech lepiej idzie do Saubera.
    Od początku jednak zastanawia mnie, powód transferu Smedleya do ekipy sir Franka...

  • 18. Martitta
    • 2013-10-18 17:08:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie rozumiem skojarzeń Ayrtona Senny z Williamsem.
    Dla mnie zawsze będzie on symbolem "złotych czasów" McLarena i jazdy w czasach bez Adriana Neweya.

  • 19. Ferdek112
    • 2013-10-18 17:48:58
    • *.xdsl.centertel.pl

    Kurcze a ja już wyczytałem że Hulk ma już podpisany kontrakt z Lotuse........

  • 20. elin
    • 2013-10-18 17:51:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No dobrze ..., ale PDVSA ma kontrakt z Williamsem do końca 2015 i chyba nie mogą tak łatwo go rozwiązać i przejść do Lotusa ...

  • 21. komentator
    • 2013-10-19 09:21:46
    • *.adsl.inetia.pl

    @18. Martitta. Senna zginął w czasach Adriana Neweya, ba zginął w samochodzie który Newey zaprojektował.

  • 22. 6q47
    • 2013-10-19 11:29:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    20. elin
    My, drobni ciułacze pojedyńczych złotówek, nie mamy pojęcia jak wielka jest determinacja zarządzajacych milionami w innej walucie...
    A jak myślisz, czy wizerunek i opłacalność inewstycji w obecnej chwili jest na lewej szalce wagi, czy na prawej szalce?
    Nie wnikam w jakieś poboczne interesa, które może Williams prowadzić współnie z PDVSA, ale zerkam tylko i wyłącznie na zainstalowanie Maldonado.
    Pozdr.

  • 23. Martitta
    • 2013-10-19 18:49:14
    • *.dynamic.chello.pl

    @21. komentator - Owszem. To był rok 1994 i początki Neweya w F1. Od 1992 robili z Head'em wspaniałe konstrukcje, ale Senna jeździł w Williamsie raptem pół sezonu, dlatego nie akceptuję takich skojarzeń :)
    Największe sukcesy świętował z McLarenem, Hondą i sławnym projektem Gordona Murraya.

  • 24. elin
    • 2013-10-19 22:07:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    22. 6q47
    Oczywiście wizerunek i opłacalność w obecnej chwili jest po stronie Lotusa.
    Ale ... jakoś nie mogę uwierzyć, że taki " stary wyjadacz " F1, jak Frank Williams, nie zadbał o odpowiednie zabezpieczenie kontraktu, nie tyle z Maldonado, co z PDVSA przed przedwczesnym pożegnaniem. A raczej nie jest to sponsor, którego stać na jednoczesne płacenie Lotusowi za jazdę Pastora i dalsze sponsorowanie Williamsa lub spłatę odszkodowania za zerwanie kontraktu. I nie chodzi o niewypłacalność koncernu ( stać ich ), ale sytuację polityczną Wenezueli, gdzie prawdopodobnie wydawanie aż tylu pieniędzy nie byłoby dobrze widziane.

    Już samo sponsorowanie Williamsa przez państwowy koncern paliwowy tego kraju wzbudza kontrowersje, o czym co jakiś czas słyszymy.
    Na marginesie, jako " ciekawostka " najnowsze doniesienia z Wenezueli :

    " W Wenezueli wybuchł skandal dotyczący sponsorowania przez państwo kierowców wyścigowych. Minister sportu Alejandra Benitez stwierdziła w wywiadzie dla Ultimas Noticias, że podrabiano jej podpis pod dokumentami, aby zdobyć pieniądze na sponsoring. Zdefraudowano w ten sposób kwotę niemal 66 mln dolarów.

    Nie podano nazwisk kierowców, ale Ernesto Jose Viso przed weekendem wycofał się z końcowej rundy IndyCar Series, przypuszczalnie w związku z tą sprawą. Viso sponsoruje Petróleos de Venezuela, S.A., państwowy koncern paliwowy, płacący również za miejsce Pastora Maldonado w Williamsie. "

    Pastor " w pakiecie " ze sponsorem jest " atrakcyjny " dla Lotusa, ale jako sam kierowca ... no nie wiem.

    Chyba w chwili obecnej, najwięcej zależy od umowy z Quantum. Jeśli faktycznie dołączą do Lotusa, zespół będzie zabezpieczony finansowo i może sobie pozwolić na kierowcę bez wsparcia np. Hulkenberg, może Massa.
    Jeśli kolejny raz nic z tego nie wyjdzie, trzeba poszukać rozwiązania w stylu Maldonado z PDVSA ...
    Jednak jak pisałam, nie chce mi się wierzyć, że Williams tak łatwo pozwoli odejść sponsorowi o którego dość długo zabiegał. No chyba, że w umowie są kruczki, które to umożliwią ...

    Pozdr. :-)

  • 25. Skoczek130
    • 2013-10-21 21:08:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Martitta - wziął udział tylko w trzech wyścigach...

  • 26. 6q47
    • 2013-10-22 21:10:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24. elin
    Nie mam nic do dodania:)
    Pozdr.

  • 27. 6q47
    • 2013-10-22 21:13:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    23. Martitta
    Nieco długo (przynajmniej na moich 8Mb/s) się ładuje, ale mają niezłe statystyki w miejscu nazwanym RESULTS.
    Stronka f1plus.com

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo