komentarze
  • 1. Cyfrowy5
    • 2013-06-17 10:24:43
    • *.162.168.111

    No Brown nie jest w ciemię bity, więc albo faktycznie ma asa w rękawie np. tego maila, to wtedy polecą w FIA, lub ????? No bo liczyć na to, że się nie wyda to nie Brown. Pożyjemy zobaczymy, jest ciekawie…

  • 2. zarrr
    • 2013-06-17 10:49:11
    • *.xdsl.centertel.pl

    Jak dla mnie, kara z 2007r jaką dostał McLaren , w przypadku Mercedesa była by sprawiedliwa , tylko dla tego , że od przyszłego roku będzie rewolucja w konstrukcji maszyn. Gdyby nie było tej zmiany od przyszłego roku, kara powinna być bardziej surowa. Bo nie oszukujmy się, korzyści jakie zebrał Mercedes podczas tych testów, były ogromne. I nie chodzi tu tylko o opony. Podczas takich przejazdów mogli sprawdzać wszystko, zwłaszcza, że testowali AKTUALNI kierowcy, a nie testowi. Informacje jakie zebrali będą owocowały do końca sezonu. Co widać już po Monako i Kanadzie.
    Kara powinna być bardzo dotkliwa, ponieważ 100 milionów $ kary dla Mercedesa jest śmiechu warta z ich ogromnym budżetem.

    Czekam niecierpliwie na werdykt.

  • 3. 6q47
    • 2013-06-17 10:52:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Charli Whiting (jak sie nie mylę) jest "podwładnym" Ecclestone.

    Nie było konsultacji w tym spornym problemie?
    Żadnych zabezpieczeń?
    Niemożliwe....

  • 4. 6q47
    • 2013-06-17 10:53:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *Charlie

  • 5. Michael Schumi
    • 2013-06-17 12:19:51
    • *.ip.euro.net.pl

    Uważam, że to nie to samo, co w 2007 r: Mclaren wyczaił specyfikację od Ferrari, a tu przeprowadzili zwykłe 1000 km testowych w dodatku jak uważa Ross Brawn za zgodą FIA i późniejszym dogadaniu się z Paulem. Mercedes świetnie zna przepisy, więc nie uważam, że chieliby ryzykować tymi testami, dlatego uprzedzili się, czy są legalne. A ponieważ ostatnio nie mieli złych wyników to inne zespoły się uczepiły, jakoby już zaczynali im zagrażać z powodu dobrych rezulatów testowych, dzięli którym uzyskali jakieś interesujące dane. Osobiście nie sądzę, że dostaną karę, a jeśli już to spodziewam się mniej surowego werdyktu, niż tego z 2007 r. w przypadku Mclarena.

  • 6. rc82
    • 2013-06-17 13:35:53
    • *.centertel.pl

    Mysle ze nie ma co ich dyskwalifikowac z calego sezonu.Kara opuszeczenia 2-3ch wyscigow z rzedu bylaby ok.

  • 7. adrian1313
    • 2013-06-17 13:42:49
    • *.ip.netia.com.pl

    @cyfrowy5 niespodzianka - koleś, o którym piszesz to BRAWN!!! Zapamiętaj i więcej się nie kompromituj, bo cąła reszta postu ok :)
    Żartujecie? Zdziwię się jeśli Brawn rzeczywiście zrobił coś tak głupiego, co poważnie zaszkodziłoby zespołowi. Wyjdą obronna ręką, a ja pierwszy ich pochwalę jeśli to będzie mądre ubezpieczenie się co do legalności, a nie tylko cwaniactwo :P

  • 8. fanAlonso=pziom
    • 2013-06-17 15:17:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no charlie whiting mógłby poleciec bo jakoś nigdy nie słyszałem do kiedy ma kontrakt ( chyba że rzeczywiście dziadzia berni za tym stoi) zmiana pokoleniowa i wywalenie leśnych dziadków FIA by się przydała

  • 9. Wiater
    • 2013-06-17 15:50:54
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @2 - Myślę że po karze rzędu 100 milionów dolarów Mercedes by się wycofał :) Jeszcze dwa lata temu ich budżet nie przekracał 100 mln Euro, więc marnie widziałbym opłacenie tej kary :D Sądzę że kara będzie na poziomie 10 mln $ + dyskwalifikacja z punktacji konstruktorów (od Monaco do końca sezonu)

  • 10. VettelFan
    • 2013-06-17 16:53:22
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2 zarr - takich kretynizmów jak ty piszesz to dawno nie czytałem. Nie wiem czy robisz to po to aby hejtować (kompleksy 13-sto latka masz?) czy naprawdę straciłeś kontakt z rzeczywistością.

    Mercedes ma na ten sezon budżet rzędu 156mln USD (to dolary wyjaśniam specjalnie dla ciebie) a ty piszesz że kara na poziomie 100mln USD byłaby "śmiechu warta"??

    obserwuję to forum i ty piszesz bardzo dużo i bardzo głupio. odpocznij.

  • 11. zarrr
    • 2013-06-17 17:33:06
    • *.xdsl.centertel.pl

    10. VettelFan
    Vincent czy VettelFan , to prawie to samo. Kolejny "kretyn", który ma problem z czytaniem ze zrozumieniem lub z przyjęciem do wiadomości krytyki. Kompleksy jakie masz z związku z swoją poprzednimi wypowiedziami , które zamieściłeś jakiś czas temu. Teraz przelewasz swoją frustracje na mnie. Żal mi takich jak ty , nie masz nic ciekawego powiedzenia, prócz wielbienia jednego kierowcy. Ostatnio popisałem się głupotą , a ja mam twoje zdanie głęboko w poważaniu. Oczywiście, nie zawsze pisze poprawnie, a czasami się po prostu mylę , lecz poprawiam się gdy ktoś mi przedstawi odpowiednie argumenty , lub wiem , że ma racje. Albo ma większą wiedzę ode mnie . Ty nic nie spełniasz. I sprawdź sobie w słowniku znaczenie slangu "hejtować".

    Co do budżetu Mercedesa. Nawet jeśli mają taki jak napisałeś (a nie wiem dokładnie jaki mają) to nie znaczy , że nie mogą sobie pozwolić na dodatkowe wydatki. Skoro stać ich na wykupywanie jednych z najlepszych fachowców w branży, to na kare też znajdą. To przecież jest Mercedes, stać ich na takie koszty.

    Napisz sam coś mądrego, a nie wypisujesz głupoty, a teraz czepiasz się mnie. Zastanów się nad sobą.

  • 12. zarrr
    • 2013-06-17 17:46:37
    • *.xdsl.centertel.pl

    9. Wiater
    Nawet gdyby dostali finansową kare jak Mclaren w 2007r , to by się nie wycofali. Za sporo zainwestowali w fachowców i HAM. Stać ich na dodatkowe wydatki, że tak powiem pozabudżetowe. A jeśli kara będzie niższa, to cóż, lepiej dla nich.

    To co napisałem w poście nr2 , to moja osobista opinia, nie każdy musi się z nią zgadzać.

  • 13. zarrr
    • 2013-06-17 17:50:31
    • *.xdsl.centertel.pl

    11.
    Popisałeś się , a nie "popisałem się" - żeby nie było niedomówień.

  • 14. beret
    • 2013-06-17 18:30:12
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Ros Brown jest obecnie druga wazna postacia po Michaelu w Mercedesie co zrozumie ze to nie Ferrari.
    Szczegolnie teraz, gdy tam jest Lauda !

  • 15. Wiater
    • 2013-06-17 22:27:20
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @ zarrr - takie decyzje podejmuje zarząd w Stuttgarcie i nie sądzę żeby chętnie wyłożyli 100mln USD :) Ale nie ma co gdybać, może 20 dowiemy sie czegoś wieccej o dowodach browna poza mailem, który można spreparować z umiejętnościami dzieciaka w gimnazjum :D

  • 16. zarrr
    • 2013-06-17 22:34:21
    • *.xdsl.centertel.pl

    15. Wiater
    A kto chętnie pozbywa się 100 ml $ ? Tylko mówię, że zawsze jest taka możliwość.
    Właśnie, poczekajmy do 20. Pożyjemy, zobaczymy;)

  • 17. Skoczek130
    • 2013-06-18 20:36:40
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przede wszystkim kara powinna dotknąć zespół w trakcie sezonu. Tak więc minusowe punkty na przyszły sezon, plus jakaś tam finansowa, byłaby lepsza. Cała kasa i tak idzie do koryta, zwanego "FIA". Premie dla leśnych dziadków?? Zdecydowanie nie. ;)

  • 18. Skoczek130
    • 2013-06-18 20:38:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Wiater - taka kara wiązałaby się także z utraceniem części wizerunku. Udział w aferze to zdecydowanie wydarzenie niechciane w "CV"... ;)

  • 19. Skoczek130
    • 2013-06-20 13:03:49
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @zarrr - sprawiedliwą w tym przypadku będzie dodanie ujemnych punktów (-100 dla ekipy i po -50 dla kierowców) lub w ogóle wykluczenie z części sezonu. Kara pieniężna to nie kara dla potentatów, a przy tym szansa na premie dla "leśnych dziadków". ;)

  • 20. Skoczek130
    • 2013-06-20 13:05:43
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @VettelFan - ta kara byłaby spłacana w ratach... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo