komentarze
  • 1. MarTum
    • 2013-04-25 10:10:52
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie mam nic przeciwko ,żeby wrócili. Zawsze to ciekawiej.

  • 2. maxi
    • 2013-04-25 10:38:51
    • *.25.ftth.classcom.pl

    ciekawiej to by było przy dowolnych dostawcach opon

  • 3. p1stolet
    • 2013-04-25 11:01:22
    • *.7.25.27

    @2 Tak i ten sam bajzel co w Indianapolis. Nie dziekuje raz juz przerabialismy wystarczy. Pamietaj ze lepsze jest najwiekszym wrogiem dobrego

  • 4. MarTum
    • 2013-04-25 12:09:49
    • *.adsl.inetia.pl

    @2 Zdecydowanie nie. Dostawca koniecznie musi być jeden ale niech zrobią coś z obecnymi oponami aby kierowcy mogli sie na nich ścigać ,a nie bać o ich stan.

  • 5. melo
    • 2013-04-25 12:33:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "dostarczanie do Formuły 1 jednostek napędowych pod szyldem francuskiego producenta" Dobrze napisane "Pod szyldem" Bo to nie silnik konstrukcji i produkcji renault. Tam jest tylko naklejka Renault.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2013-04-25 13:26:48
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    każdy z producentów ma inne cele, wymagania, wizje jak sobie wyobraża silniki w F1 dlatego całkiem fajna byłaby dowolnosc silników - jeśli renault tak chce ratowac świat lub miec odzwierciedlenie do sowich aut drogowych niech ma w bolidach 1.6, Mercedes mógłby pozostac przy V8 a Ferrari wrócic do V10 - wiem, wiem pobożne życzenia !

  • 7. rg123
    • 2013-04-25 14:24:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to było by ciekawe stare, a zarazem nowe zespoły dodałyby walki f1

  • 8. Nietoperz3
    • 2013-04-25 14:33:31
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    Niech te zespoły wrócą,

  • 9. Igor
    • 2013-04-25 16:40:51
    • *.pwsz.chelm.pl

    Co do opon, dopóki nie przywrócą tankowania podczas wyścigu nigdy nie będzie w tej kwesti idealnie.

  • 10. Igor
    • 2013-04-25 16:42:21
    • *.pwsz.chelm.pl

    A co do ekologii w F1. Co to za bezsensowna propaganda, ścigajmy się trolejbusami F1 wtedy będzie prawdziwa ekologia.

  • 11. emZi
    • 2013-04-26 00:37:35
    • *.lublin.mm.pl

    @5
    A ten znów stara się zabłysnąć swoją wiedzą z 3-miesięcznego stażu... :)

  • 12. skidmarks
    • 2013-04-26 01:46:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No na podstawie AutoŚwiatu bo napisali ze Lagune ciezko sprzedać z 1.9dCi ;)

  • 13. Jahar
    • 2013-04-26 09:03:55
    • *.opera-mini.net

    @melo. No i co z tego, że Renault daje naklejkę? Kto w takim razie opłaca ten biznes? Chcesz mi powiedzieć, że Renault nie daje żadnego wsparcia tylko "tak o" posiadają prawa do nazwy? Bzdura. Skoro jest naklejka to znaczy, że jest to Renault i tyle.

  • 14. lta700
    • 2013-04-26 09:47:11
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    I pytajnik znikł. Jak teraz odczytać ten tekst ?

  • 15. Uzależniony_Fan
    • 2013-04-26 19:27:10
    • *.ssp.dialog.net.pl

    fajnie by było jakby powróciły te zespoły do F1. nie mam nic przeciwko :)

  • 16. Skoczek130
    • 2013-04-27 18:16:31
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak Pirelli dostanie więcej szmalcu, to i opony będą mocniejsze. Jaka kasa, taka praca... ;D

  • 17. sasza
    • 2013-04-29 08:22:55
    • *.adsl.inetia.pl

    Trochę mnie zdziwiło to stwierdzenie o naklejce Renault. Odpowiadają za projekt, za produkcję odpowiadało Mecachrome i to jest całkiem normalna praktyka...dają know how i pieniądze, a że wyspecjalizowana firma wdraża ich myśl techniczną, to co z tego????

  • 18. Felipe Massa
    • 2013-04-29 19:56:49
    • *.Netcominternet.pl

    Ja bym chciał Audi i Honde w F1, za mało jest fabrycznych zespołów w F1. Tak na prawde jest tylko Ferrari. Bo Mercedes niby zespół fabryczny a siedzibe ma w Angli, dla mnie jest to troche dziwne.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo