komentarze
  • 1. ULTR93
    • 2013-04-05 18:04:13
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    McLaren da sobie radę. Oni są silni tylko trochę się pogubili na początku sezonu.
    Wszystko nadrobia. Tak za 2 GP będziemy widzieć ich na podium.

  • 2. Skoczek130
    • 2013-04-05 20:24:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pewnie, że tak. To najlepsza ekipa w stawce. Moim zdaniem pod względem organizacji są wyznacznikiem. Tym razem ich bolid nie jest tak dobry, jak poprzedniki. Ciekaw jestem, ile w tym wkładu ma zawieszenie pull-rod. Problemy są spore, więc nie oczekiwałbym zbyt wiele w pierwszej połowie sezonu. Jako, że to McLaren, spodziewam się jednak mocnej końcówki. Kto wie, czy przypadkiem nie zdominują ostatnich wyścigów sezonu i rozdadzą tym samym karty, które dla nich racze są mało dostępne... ;)

  • 3. Senna_olk
    • 2013-04-05 20:50:53
    • *.adsl.inetia.pl

    2. Skoczek130

    Też uważam, że sęk tkwi w zmianie zawieszenia.

  • 4. elin
    • 2013-04-05 22:19:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podobnie o problemie McLarena wypowiedział się Mark Gillian :

    " Gdyby problem leżał w aerodynamice, wtedy czas przygotowania poprawek byłby stosunkowo krótki. W przypadku MP4-28 problem leży w tylnym zawieszeniu. Stabilizacja jego zachowania wymaga znalezienia nowych punktów mocowania, a te prace mogą zostać wykonane jedynie w fabryce. Możliwe jest również przygotowanie nowego podwozia, ale ten proces wydaje się być jeszcze bardziej czasochłonny.

    „Faktem jest, że są nieco zaniepokojeni możliwością poprawy i tym jak szybko będzie to możliwe co oznacza, że problem rzeczywiście leży w zawieszeniu i punktach montowania, co jest dość trudne do poprawy w krótkim czasie.”

    „Gdyby to były tylko aerodynamiczne zmiany, oczekiwałbym, że poradzą sobie z tym pomiędzy wyścigiem lub dwoma, a to zajmie im kawałek czasu.”

    Budowa nowego podwozia, to proces wymagający co najmniej 90 dni, więc jeśli zespół z Woking zdecyduje się na takie rozwiązanie, to poprawiony MP4-28 będzie dostępny dla kierowców najwcześniej w Kanadzie. Modyfikacja istniejących elementów wymaga dostarczenia ich do fabryki, co będzie możliwe dopiero przed startem europejskiej części sezonu. Dodam jedynie, że naprawa wymaga zastosowania dodatkowych paneli, czego efektem ubocznym będzie wzrost wagi całkowitej bolidu. "

  • 5. elin
    • 2013-04-05 22:21:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * Mark Gillan

  • 6. Nietoperz3
    • 2013-04-05 23:13:42
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    Ciałbym żeby i Button i Perez wygrali po razie w tym sezonie.

  • 7. Tilion
    • 2013-04-06 01:26:38
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    "wlanymi sekcjami" - coś tu chyba jest nie tak w tekście.

    @6. Ja bym chciał, by wygrali dużo więcej razy, jak w sumie 2. I wierzę w nich, głównie w Jensona. Na koniec sezonu będą przed mercem

  • 8. mazur81
    • 2013-04-06 06:24:30
    • *.dynamic.chello.pl

    Pull-rod = problemy Ferrari z zeszłego sezonu = ogarną je i będą szybcy :)

  • 9. matito
    • 2013-04-06 12:50:47
    • *.adsl.inetia.pl

    kiepski sezon Hamilton chyba uciękł z tonącego statku ale McLaren jest łodzią podwodną która się wynurzy :D

  • 10. KmK.pl
    • 2013-04-06 13:02:06
    • *.play-internet.pl

    UWAŻAM ŻE problemy Mclarna związane z przygotowaniami bolidu do sezonu wynikały z mniejszych finansów jakimi dysponował team po odejściu L.HAMILTONA. Wraz z odejściem Lewisa od teamu odeszła duża ilość sponsoròw. Wiadomo, że były kierowca Mclarena przyciągał do siebie dużo sponsorów, więc oprócz siebie dawał swojemu zespołowi ogromne ilości pieniędzy.

  • 11. beret
    • 2013-04-06 14:01:54
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    9. ...aha to ty tak to widzisz, no no , szkoda ze ja nie mam tych okularow.
    Jak HAM uciekal- to z tonacego statku, a teraz to U-bot.
    Koles poczytaj sobie troche o F1.
    Na ta chwile wiecej rad nie moge ci dac.

  • 12. Uzależniony_Fan
    • 2013-04-06 15:50:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    dadzą radę, bo to McLaren :)

  • 13. hamiltonmistrz
    • 2013-04-07 12:15:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    11- z Ciebie to jest prawdziwy beret...Hamilton ze swoim talentem i tak pokona McLlarena choćby nie wiadomo do jakiej formy doszli tym bardziej że mają tego śmiesznego "perezika"

  • 14. Tilion
    • 2013-04-07 18:34:45
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    @13. Oj, zdziwisz się kolego. Na koniec sezonu wrócimy do tej rozmowy ;)

  • 15. Kojo
    • 2013-04-08 02:18:17
    • *.nplay.net.pl

    Patrząc na ostatnie sezony w ich wykonaniu, to jak mieli zły początek zawsze zdołali odrobić zaległości po powrocie do Europy i mam nadzieję, że tak samo będzie tym razem. Jeśli to prawda co mówi Mark Gillan, to mogą mieć z tym spore problemy, ale jest to tak doświadczony zespół , że na pewno da sobie i z tym radę i w połowie sezonu już będę w stanie walczyć o podia, a nawet i zwycięstwa. Sympatyzuję z nimi, bo ich zasługi dla F1 są nieocenione, napisali kilka ważnych rozdziałów w Historii F1 i za to się należy im szacunek. Lubię Buttona, bo jest bardzo porządnym kierowcą, może nie genialnym, ale jeździ bardzo dobrze i rozumie bolid i ciekaw jestem czy Perez to rzeczywiście taki talent i udowodni to swoimi występami i te kilka dobrych wyników w Sauberze nie było dziełem przypadku czy farta.

  • 16. Skoczek130
    • 2013-04-08 14:41:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Kojo - ja nie mam wątpliwości co do jego możliwości. Podia, które uzyskał, wywalczył walką na torze, a nie dostał tego w prezencie. Obecnie MP4-28 nie jest konkurencyjny, ale kiedy już będzie, obaj z Buttonem mogą pokazać klasę. :)

  • 17. Kojo
    • 2013-04-08 18:18:47
    • *.nplay.net.pl

    @16. Skoczek130 - Też tak myślę, bo przecież nikt Perezowi podium w w Malezji w prezencie nie dał, tylko sam je sobie na torze wywalczył, tak samo jak Buttonowi nikt w prezencie nie dał Mistrzostwa w 2009 dostał mistrzowski bolid i potrafił to wykorzystać. A swoją klasę udowodnił w 2011 zostając wicemistrzem świata.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo