komentarze
  • 1. rafekf1
    • 2012-10-09 17:18:34
    • *.cable.fordon.turmak.pl

    To jaki poziom docisku ma w końcu ten tor? Duży czy niski? A może średni? :)

  • 2. oriom909
    • 2012-10-09 18:09:28
    • *.81.194.114

    jeden bedzie jezdzil z niskim a drugi z wysokim, za rok juz beda pewni jaki wybrac

  • 3. pqo
    • 2012-10-09 18:26:27
    • *.multimo.pl

    Jest to tor o niskim poziomie docisku, ale z dużą silą dociskającą ;]

  • 4. Kalor666
    • 2012-10-09 18:57:11
    • *.41.201.68.threembb.co.uk

    Jak widać każdy odbiera go inaczej;-) Albo to pomyłka albo brak wiedzy i doświadczenia u któregoś z nich. Obawiam się o to drugie.... ;-/

  • 5. iopcio
    • 2012-10-09 19:02:19
    • *.cdma.centertel.pl

    Licze na mocne punkty Pastora

  • 6. fankaWilliamsa
    • 2012-10-09 19:37:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pastor mógłbyś znów zapunktować Bruno też.Szkoda,że FI powiększa przewagę i nie wydaje mi się,że uda się to odrobić :/ ech rok temu byłam załamana bo bolid był kiepski a w tym to kierowcy ''dają ciała''.

  • 7. nicek
    • 2012-10-09 20:21:58
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    ciężko się połapać w tym;/ http://www.cortalink.com/?spalony-gif

  • 8. Adler
    • 2012-10-10 07:38:19
    • *.123.221.142.gl.digi.pl

    6. hmm ostatnio myślałem nad tym, czy przez to że stawka jest tak duża (24 bolidy), to czy nie powinni się zastanowić nad zwiększeniem liczby punktowanych miejsc. Wtedy rywalizacja by trwała nie tylko w czołowych zespołach, ale również tych które często kończą na 11-13 miejscu.

  • 9. mwhakowscy
    • 2012-10-10 10:40:26
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @Adler. Popieram.

  • 10. Skoczek130
    • 2012-10-10 11:05:18
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tor posiada wiele wolnych zakrętów, jak również kilka prostych. Jest więc różnorodny. Nie łatwo tu ustawić maszynę, oj nie... ;)

  • 11. Reaglag
    • 2012-10-10 14:05:33
    • *.lo2.opole.pl

    Niki Lauda stwierdził, że problem Schumachera i brak sukcesów po powrocie jest spowodowany wiekiem kierowcy.

    Gdy przed GP Japonii Schumacher ogłosił swoje - drugie już - zakończenie kariery dodał też, że nadal może ścigać się na najwyższym poziomie i odnosić sukcesy. Siedmiokrotny mistrz świata stwierdził, że to właśnie możliwość walki z resztą stawki sprawiła, że nie żałuje swojego powrotu i czuje się dumny z tego, że mógł jak równy z równym rywalizować z młodszymi kierowcami.

    Jednak Niki Lauda, który niedawno objął fotel dyrektora w Mercedesie całkowicie się ze słowami Schumachera nie zgodził. Lauda stanowczo określił powrót "Schumiego" jako spory błąd i wyjaśnił czym było to spowodowane.

    "Im jesteś starszy tym więcej zaczynasz analizować. Dla kierowcy jest jest to bardzo niebezpieczne, bo zamiast jechać na 100% i ryzykować to analizujesz wszystko. Działa w tobie taki wewnętrzny hamulec i nie próbujesz zaryzykować. Dlatego od początku powrotu Michaela wątpiłem w to, czy uda mu się zdobyć ósme mistrzostwo" - powiedział Lauda.

    Źródło: onestopstrategy.com

  • 12. Reaglag
    • 2012-10-10 14:06:17
    • *.lo2.opole.pl

    Sorki zapomniałem o cytacie.

  • 13. waterball
    • 2012-10-11 21:40:30
    • *.aster.pl

    Ten tor jest specyficzny bo wymaga docisku na zakrętach i braku docisku na prostych! Jak się kilku kierowców wysypie, kilku złapie kary i któryś Williams dojedzie to będzie jakiś punkcik.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo