Williams przed GP Korei
Kierowcy zespołu Williams także zwracają uwagę na charakterystyczne cechy toru Yeongam, na którym już w najbliższą niedzielę rozegrane zostanie GP Korei. Obaj liczą, że FW34 będzie na tym torze konkurencyjny.„Tor w Korei nie jest dla nas typowym torem, ale jest jednym z najnowszych. Sprawia też przyjemność jazda po nim. Zamierzamy być tam konkurencyjni i postaramy się przystosować ustawienia naszego bolidu do niskiego poziomu docisku tego toru. Znajduje się tam dobra kombinacja zakrętów, a w ostatnim sektorze znajduje się płynna sekwencja średnio szybki łuków, która jest bardzo techniczna. Nie mogę doczekać się wyprawy tam i wspaniałego wyścigu.”
Bruno Senna
„Grand Prix Korei jest inne niż reszta wyścigów. To tor o dużej sile dociskającej, więc powinien pasować naszemu bolidowi. To także jeden z torów, z którym mamy najmniejsze doświadczenie, gdyż jest on jednym z nowszych w kalendarzu a z tego powodu nie mieliśmy wcześniej możliwości jazdy po nim na symulatorze. Ciekawym będzie zobaczyć jak sobie poradzimy. Mamy tam do czynienia z mieszanką szybkich łuków z wolnymi, technicznymi sekcjami. Będziemy musieli ciężko popracować, aby zdobyć dobre punkty w ten weekend.”
komentarze
1. rafekf1
To jaki poziom docisku ma w końcu ten tor? Duży czy niski? A może średni? :)
2. oriom909
jeden bedzie jezdzil z niskim a drugi z wysokim, za rok juz beda pewni jaki wybrac
3. pqo
Jest to tor o niskim poziomie docisku, ale z dużą silą dociskającą ;]
4. Kalor666
Jak widać każdy odbiera go inaczej;-) Albo to pomyłka albo brak wiedzy i doświadczenia u któregoś z nich. Obawiam się o to drugie.... ;-/
5. iopcio
Licze na mocne punkty Pastora
6. fankaWilliamsa
Pastor mógłbyś znów zapunktować Bruno też.Szkoda,że FI powiększa przewagę i nie wydaje mi się,że uda się to odrobić :/ ech rok temu byłam załamana bo bolid był kiepski a w tym to kierowcy ''dają ciała''.
7. nicek
ciężko się połapać w tym;/ http://www.cortalink.com/?spalony-gif
8. Adler
6. hmm ostatnio myślałem nad tym, czy przez to że stawka jest tak duża (24 bolidy), to czy nie powinni się zastanowić nad zwiększeniem liczby punktowanych miejsc. Wtedy rywalizacja by trwała nie tylko w czołowych zespołach, ale również tych które często kończą na 11-13 miejscu.
9. mwhakowscy
@Adler. Popieram.
10. Skoczek130
Tor posiada wiele wolnych zakrętów, jak również kilka prostych. Jest więc różnorodny. Nie łatwo tu ustawić maszynę, oj nie... ;)
11. Reaglag
Niki Lauda stwierdził, że problem Schumachera i brak sukcesów po powrocie jest spowodowany wiekiem kierowcy.
Gdy przed GP Japonii Schumacher ogłosił swoje - drugie już - zakończenie kariery dodał też, że nadal może ścigać się na najwyższym poziomie i odnosić sukcesy. Siedmiokrotny mistrz świata stwierdził, że to właśnie możliwość walki z resztą stawki sprawiła, że nie żałuje swojego powrotu i czuje się dumny z tego, że mógł jak równy z równym rywalizować z młodszymi kierowcami.
Jednak Niki Lauda, który niedawno objął fotel dyrektora w Mercedesie całkowicie się ze słowami Schumachera nie zgodził. Lauda stanowczo określił powrót "Schumiego" jako spory błąd i wyjaśnił czym było to spowodowane.
"Im jesteś starszy tym więcej zaczynasz analizować. Dla kierowcy jest jest to bardzo niebezpieczne, bo zamiast jechać na 100% i ryzykować to analizujesz wszystko. Działa w tobie taki wewnętrzny hamulec i nie próbujesz zaryzykować. Dlatego od początku powrotu Michaela wątpiłem w to, czy uda mu się zdobyć ósme mistrzostwo" - powiedział Lauda.
Źródło: onestopstrategy.com
12. Reaglag
Sorki zapomniałem o cytacie.
13. waterball
Ten tor jest specyficzny bo wymaga docisku na zakrętach i braku docisku na prostych! Jak się kilku kierowców wysypie, kilku złapie kary i któryś Williams dojedzie to będzie jakiś punkcik.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz