2012-09-21 GP Singapuru - #2 trening 15:30 - 17:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Red Bull 1:48.340 27
2 J.Button McLaren 1:48.651 24
3 F.Alonso Ferrari 1:48.896 26
4 M.Webber Red Bull 1:48.964 26
5 L.Hamilton McLaren 1:49.086 28
6 P. di Resta Force India 1:49.300 30
7 N.Hulkenberg Force India 1:49.339 32
8 N.Rosberg Mercedes 1:49.790 32
9 F.Massa Ferrari 1:50.039 28
10 R.Grosjean Lotus 1:50.161 24
11 M.Schumacher Mercedes 1:50.263 23
12 K.Raikkonen Lotus 1:50.345 24
13 P.Maldonado Williams 1:50.636 32
14 D.Ricciardo Toro Rosso 1:50.791 26
15 S.Perez Sauber 1:51.122 28
16 K.Kobayashi Sauber 1:51.450 21
17 B.Senna Williams 1:51.452 11
18 J.E.Vergne Toro Rosso 1:52.009 31
19 T.Glock Marussia 1:52.218 29
20 H.Kovalainen Caterham 1:52.576 27
21 C.Pic Marussia 1:52.863 27
22 W.Pietrow Caterham 1:52.936 26
23 P.de la Rosa HRT F1 1:54.448 26
24 N.Karthikeyan HRT F1 1:54.514 30
komentarze
  • 1. damiansport5
    • 2012-09-21 17:09:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vintage Vettel.

  • 2. sly1234
    • 2012-09-21 17:10:45
    • *.adsl.inetia.pl

    jakiś nowy patent na wygrywanie? a może po prostu sprzyjający tor?

  • 3. benio2009
    • 2012-09-21 17:19:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To było pewne że RBR będzie tu szybki...

  • 4. Vettel fan
    • 2012-09-21 17:21:04
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    RBR super. A to dopiero początek.

  • 5. subi1978
    • 2012-09-21 17:33:14
    • *.cable.tvk.wielun.pl

    co z tego że szybki jak i tak mu sie coś spali w bolidzie

  • 6. Senna_olk
    • 2012-09-21 17:44:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Pisałem 2 tygodnie temu, że stawiam na RBR w tym wyścigu.

  • 7. vel007
    • 2012-09-21 19:29:06
    • *.155.191.92

    Ale duże różnice pomiędzy T1 i T2
    Alonso 3 sekundy nadrobił doganiająć czołówkę.

    Dziwnie w Wiliamsie Maldonado 31 kółek - dużo, a Senna tylko 11 - coś tam się stało?

  • 8. mike 40
    • 2012-09-21 19:41:18
    • *.160.171.202

    benio2009 2012-09-21 17:19:20 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
    To było pewne że RBR będzie tu szybki... Pewne jest tylko to że piszesz głupoty

  • 9. PanPikuś
    • 2012-09-21 20:00:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @8 Akurat, to że RBR będzie szybki to było pewne. Ciepły i kręty tor gdzie prędkość maksymalna nie ma znaczenia ? Raj dla tych bolidów. Spodziewam się Vettela na podium.
    Ciekawi mnie jeszcze czy Button włączy sie w walke o tytuł ?

    Martwi mnie Lotus , ale tory uliczne jak ten i monako to nie ich działka.

  • 10. mlq
    • 2012-09-21 20:08:19
    • *.opera-mini.net

    RBR, pusty zbiornik i tyle

  • 11. mike 40
    • 2012-09-21 20:13:11
    • *.160.171.202

    RBR niema znaczenia w tym wyścigu

  • 12. pqo
    • 2012-09-21 21:05:57
    • *.42.228.123

    Jeżeli nie załatwili tych problemów z alternatorem to może być problem, wony tor i będzie zapewne kilka razy SC. szanse 50/50, że w ogóle dojadą.

  • 13. dexter
    • 2012-09-21 22:03:29
    • *.115.44.252

    Czeka nas znowu pod wzgledem fizycznym dla kierowcow naciezejszy wyscig w sezonie (wysokie temperatury, wilgotnosc prawie 90%, 25 zakretow, krotkie proste gdzie nie mozna odpoczac a przede wszystkim dlugosc wyscigu, mimo tego ze wszyscy kierowcy zostaja w modusie europejskim zmeczenie, temperatura sa odczuwalne, choc nie koniecznie w wyscigu przy pelnej koncentracji, lecz po opuszczeniu bolidu.

    Co dzisiaj mozna bylo zauwazyc, ze wiele kierowcow walczylo z nadsterownoscia, nerwowym tylem bolidow, ciezko jest znalesc na tym kursie odpowiedni balans bolidu. Nie pamietam, zostaly w Singapurze zlagodzone Curbs? bo tak jak dzisiaj kierowcy agresywnie skakali bez wiekszych usterek przez Curbs, (Schumi nr.4, nr.5) bylo to w ostatnich latach wrecz niemozliwe.

    Widac ze Red Bull ma tutaj troche nos z przodu, lecz ten tor jest za malo reprezetacyjny, za powolny, za malo prostych. Aby mozna bylo stwierdzic gdzie Red Bull tak naprawde stoi, trzeba poczekac do nastepnego wyscigu.
    Fakt jest taki, ze pod wzgledem mechanicznym zrobili krok do przodu. Ostatnio w Quali nie zachwycali predkoscia, natomiast w wyscigu radzili sobie troche lepiej, prawdopodobnie dlatego dzisiaj dosc dlugo czekali z zalozeniem super miekkich opon, aby osiagnoc jak najbardziej porownywalne warunki jakie jutro beda panowaly na torze (tor szybszy, wiecej gumy, mniejsze zabrudzenie itd. inna temperatura) a zarazem zebrac najwiecej danych o oponach. Po piatkowych testach opon ciezko jest cos powiedziec na temat strategii na niedziele, poniewaz to nie jest permanentny tor, na torze szybko zmienia sie Grip n.p. po przejezdzie przez Curbs, a na torach ulicznych kierowca zawsze szuka Gripu. Moze byc tak, ze dzisiaj na torze Super-soft wytrzymia dana liczbe rund i teraz trzeba przekalkulowac czy przypadkiem w niedziele, gdzie przejedzie wiecej bolidow, zostanie wiecej gumy, mozna by jeden stop mniej wykonac, co dzisiaj byloby n.p. niemozliwe. Z regoly Super-soft sa szybsze od Soft, ale szybciej sie zuzywaja.

    Lewis byl na Super-soft bardzo szybki, gdyby nie blad ktory moze kosztowal go 0,5 sek. (aby dokladnie powiedziec trzeba miec czasy sektorow) moglby dzisiaj byc z przodu. (Choc nie wiadomo jak zareagowaliby Stewards, poniewaz na tej rundzie byl 4 kolami poza torem). Nadal twierdze ze McLaren ma dzisiaj najszybsze auto w calej stawce.

    Lotus z reguly dobrze funkcjonuje gdy na torze panuja niskie temperatury (z tym problemem walcza wszystkie zespoly, niektore bolidy dobrze spisuja sie przy niskich, inne przy wysokich temperaturach)


  • 14. dexter
    • 2012-09-21 22:43:22
    • *.115.44.252

    @ vel007 a) poniewaz pod koniec piatkowych treningow przewaznie zbierane sie dane z Longruns z konfig. do wyscigu, full zatankowanym bolidem testuje sie jak dlugo Super-soft wytrzymaja, jak szybkie sa..itd.

    b) zepsute zawieszenie przedniego kola


  • 15. vel007
    • 2012-09-22 10:06:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dexter: dzięki :)

  • 16. Skoczek130
    • 2012-09-22 10:25:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To tor, który im sprzyja. Jestem jednak przekonany, iż bez poprawek byłoby podobnie, jak na Hungaro, a nawet i gorzej. Trudno tutaj porównywać do Monzy czy Spa, ale przez cięte FIA, które patrzy im na ręce, przez jakiś czas po prostu stracili animusz. Poprawki jak widać przyniosły oczekiwany efekt i oby ta końcówka sezonu wreszcie była dla nich udana. W tym roku tempo wyścigowe jest ich mocniejszą stroną (nie mają dmuchanego dyfuzora, który dawał przewagę przede wszystkim w qualu), więc w wyścigu powinno być tylko lepiej. :)

  • 17. dexter
    • 2012-09-22 10:48:05
    • *.115.64.33

    Czesc Skoczek130, takze trzymam za nich kciuki :) Pozdro.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo