komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2012-04-02 10:38:33
    • *.kielce.vectranet.pl

    Lotus i Red Bull walczą o zdelegalizowanie tego systemu bo chociaż tempo wyścigowe mają dużo lepsze to w kwalifikacjach walkę przegrywają. Na starcie wyścigu mają bardzo niekorzystną sytuację, muszą wyprzedzić dwa bolidy żeby dobrać się do skóry McLarenom, tymczasem one są już daleko z przodu...
    Mercedes dzięki temu rozwiązaniu chociaż w kwalifikacjach jest w stanie się pokazać, startując z wyższych pozycji są też w stanie złapać jakieś punkty. Gdyby nie ten system mogłoby się okazać, że ten sezon jest krokiem wstecz w ich rozwoju a tego zarząd Mercedesa mógłby nie zaakceptować...

  • 2. lipens
    • 2012-04-02 11:15:27
    • *.ip.netia.com.pl

    1.sliwa007 Tak jak kiedyś zarząd BMW ;))

  • 3. Gosu
    • 2012-04-02 14:27:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    1. sliwa007 Logiczny tok rozumowania :)

  • 4. kaczores666
    • 2012-04-02 16:14:18
    • *.Red-81-39-191.dynamicIP.rima-tde.net

    a ja myślę że RED BULL walczy o zdelegalizowanie tego systemu bo PALUCH im płacze w padoku żę nie może wygrać wyścigu a to mu może statystyki popie....ć , A LOTUS z ich projektem im nie wyszło bo FIA powiedziało żę jest niezgodne z regulaminem to teraz chcą się zemścić za swoje niepowodzenia . bynajmniej takie jest moje zdanie .

  • 5. jenks
    • 2012-04-02 16:44:51
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tyle krzyku o układ który nic nie daje.co z tego że w kwalifikacjach auto jest konkurencyjne jak w wyścigu nie chce jechać.

  • 6. RoyalFlesh F1
    • 2012-04-02 16:50:29
    • *.205.238.142

    4. kaczores666
    Twoja teoria o paluchu jest debilna.

    Nie ma się co dziwic Lotusowi. Niepotrzebnie pytali FIA o zdanie odnośnie swojego pomysłu. Prawdopodobnie byliby teraz przed Maclarenem. Ich pomysł polegał na tym że naciskając na hamulec system zaczął działać. F-duckt Mercedesa też działa podobnie tylko kierowca przyciska przycisk. Lotusa pomysł nielegalny bo kierowca nie moze aktywowac czegoś bezpośednio a Mercedesa laegalny.
    FIA sie poprostu osmieszyła

  • 7. ekwador15
    • 2012-04-02 17:07:14
    • *.adsl.inetia.pl

    McLaren to pewnie nic nie mówi w tej sprawie, bo już kończą swoją wersje tego kanału. Red Bull płacze, bo oni muszą zając się poprawkami auta, żeby je przyspieszyć a nie zajmować się urządzeniem, które pomaga w sumie tylko podczas kwalifikacji. No a Lotus, nie jest jeszcze tak bogaty i mocny jak McLaren czy Ferrari, żeby znów poświęcać środki na ten wynalazek. No i walczą oni bezpośrednio z Mercedesem o miejsce w tabeli konstruktorów.

  • 8. PanPikuś
    • 2012-04-02 18:01:42
    • *.dynamic.chello.pl

    7@ Drobna korekta co do Lotusa , Kimi jeżdzi bbo nei am z kim walczyć :) GRO i tak póki co pokazuje się z tej złej strony i parkuje co chwila , a ercy nie są w stanie walczyć o punkty na chwilę obecną. Dopiero w Chinach może pokaza czy cos zrobili zogumieniem. Jak nie to niestety klęska będzie prównywalna do Williamsa w zeszłym roku, mimo 2 naprawdę solidnych kierowców ( zwlascza MSC ).

    Co do tematu to dla mnie żałosne są te przepychanki 2 razy już FIA to zaakcpetowala i tyle, ale nie RBR & VET muszą miec najlepszy bolid a jak ktos wymysli cos co im ne pasuje to żądamy delegalizacji tego. Załosne , czy tak zachowują się mistrzowie ? Chyyba tylko ogórki :]

  • 9. Vysogota
    • 2012-04-02 19:35:10
    • *.sggw.waw.pl

    Gdyby FIA się nie ośmieszała z akceptacją a później odrzuceniem projektu Lotusa z stabilizacją zawieszenia podczas hamowania to teraz nie byłoby krzyku. Problem jest taki że tamten system odpadł a ten przeszedł. Nielogicznie i niesprawiedliwe. Należy przypomnieć że FIA już nie raz się tak ośmieszała, przypomnijmy sytuację z 2009 roku kiedy Renault uzyskało odmowę przy projektowaniu podwójnego dyfuzora, a jak się okazało że Brawn Toyota i Williams mają podwójny dyfuzor to już wszystko było cacy. Jest jedna odpowiedź na to wszystko: KASA
    FIA nie chce stracić pieniędzy Mercedesa

  • 10. ULTR93
    • 2012-04-02 19:49:20
    • *.171.238.214.dsl.crowley.pl

    @ 7. ekwador15 jak na razie na walkę z Mercedesem się nie zanosi. Ten team plasuje się na 9 pozycji z dorobkiem jednego punkciku.

    Co do tego zamieszania powiem tyle. Newey traci kreatywność i pomysły na poprawę bolidu. Brak dmuchanego dyfuzora pokazuje, że puszki straciły największą siłę.
    Mercedes jest szybki tylko w kwalifikacjach ( na pojedynczych okrążeniach), gdyż mogą na całym torze jechać z otwartym DRSem. Irytuje mnie ta ciągła zazdrość ze strony Red Bulla i Lotusa. A z drugiej strony chce mi się śmiać z bezsensownych decyzji podejmowanych przez FIA.

  • 11. ekwador15
    • 2012-04-02 19:59:40
    • *.adsl.inetia.pl

    W tamtym sezonie też tak było, że Mercedes na początku nie miał punktów, a Lotus, wtedy renault jeszcze, miał za sobą dwa podia. W tym roku Mercedes musi popracować nad zrozumieniem opon, bo tempo to jedno, a drugie to ich problem ze szybkim zużyciem ogumienia. Więc walka napewno między Lotus a Renault napewno bedzie. Co do Red Bulli, to płaczą, bo chcieliby, żeby Vettel sobie startował z P1 i robił to co umie najlepiej, prowadzić ;p

  • 12. RoyalFlesh F1
    • 2012-04-02 20:08:17
    • *.205.238.142

    11. ekwador15
    ,,Więc walka napewno między Lotus a Renault napewno bedzie."

  • 13. sliwa007
    • 2012-04-02 21:42:32
    • *.dynamic.chello.pl

    10. ULTR93 Newey kreatywności nie traci, to jest raczej utrata inicjatywy...
    Podobno ścigać jest łatwiej niż uciekać ale chyba nie w F1, teraz to McLaren ma przewagę nad resztą i mogą spokojnie rozwijać bolid wg własnych pomysłów. Reszta stawki musi przede wszystkim skupić się na kopiowaniu a dopiero potem na rozwijaniu bolidów po swojemu.
    Co do walki pomiędzy Lotusem a Mercedesem... jeśli Lotus lepiej poradzi sobie z rozwijaniem bolidu niż rok temu a kierowcy w końcu zaczną punktować na miarę możliwości bolidów to żadnej walki nie będzie bo Lotus zmiecie z toru Mercedesa. No ale za dużo w tym moim gdybaniu jest tych "ale"...

  • 14. sliwa007
    • 2012-04-02 21:44:51
    • *.dynamic.chello.pl

    W ostatnim zdaniu miało być :

    No ale za dużo w tym moim gdybaniu jest tych "jeśli"...

    kempa007, może przydałoby się wprowadzić edycję postów???

  • 15. 6q47
    • 2012-04-02 21:53:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. jenks
    owszem, ale co będzie jak odzyskają tempo w trakcie sezonu? Przecież niemal "widać" jak wszyscy w Mercedesie ciężko pracują nad poprawą tempa.
    Musieli o tym wiedzieć podczas zimowych testów - dlatego mają sporo pracy, której jeszcze (w przeciągu 2 GP) nie przyniosła efektów. Muszą to nadrobić jeszcze przed majowymi testami. Bo wtedy inni będą "na serio" sprawdzać przydatność tego rozwiązania w swoich bolidach.

  • 16. 6q47
    • 2012-04-02 21:55:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. sliwa007
    znam miejsce, gdzie jest taka możliwość:)
    Piękna sprawa... ale i tak nie wszyscy widzą potrzebę edytowwania swojej twórczości:)

  • 17. Marti
    • 2012-04-03 20:07:27
    • *.elbar.katowice.pl

    16. 6q47
    Nie dojrzałam tam Ciebie, występujesz tam w innym wcieleniu? :)

  • 18. 6q47
    • 2012-04-03 22:36:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. Marti
    Tak - 889 wpisów.
    Wcielenie oryginalne. Tu mam wiekowe w momencie rejestracji:)
    Dobrej nocy.

  • 19. Marti
    • 2012-04-04 23:05:26
    • *.adsl.inetia.pl

    18. 6q47 - aha :)
    dobrej nocy

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo