Raikkonen czeka na poprawę wspomagania
Kimi Raikkonen, który po dwóch latach przerwy powrócił do Formuły 1 wraz z zespołem Lotus także w Malezji będzie próbował wraz ze swoimi mechanikami poprawić układ wspomagania kierownicy E20.Ostatecznie ekipie nie udało się w pełni rozwiązać problemu i w Malezji ponownie będzie trzeba poświęcić temu czas.
„Mamy kilka rzeczy do wypróbowania” mówił w malezyjskim padoku Raikkonen. „Chodzi jedynie o odpowiednie ustawienie wszystkiego.”
„Jest wiele rzeczy. Nie jest tak jak byłem do tego przyzwyczajony w przeszłości i nie jest tak idealne jak powinno być.”
„Zespół ciężko pracuje od czasu kiedy pojawił się ten problem, ale to nie jest najłatwiejsza sprawa do naprawienia. Niemniej mamy nowe rozwiązanie i miejmy nadzieję, że będzie dobre.”
komentarze
1. 21focus
"Nie jest tak jak byłem do tego przyzwyczajony" nikt nie mówił że wszystko będzie jak dawniej
2. kamikadze07
I tak Roman Grosjian cię pokona w kwalifikacjach:-)
3. sly1234
podniecacie się jak wiewiórki orzeszkami. dopiero jeden wyścig a wszyscy już prorokują co jak i gdzie. Wytypujcie mistrza świata, wręczcie puchar i zakończcie sezon hehe.
pozdrawiam
4. Kalor666
Zauważcie, że Kimmi niczego nie mówi wprost. Wydaje mi się, że był przyzwyczajony do lepszej organizacji i większego profesjonalizmu w pracy zespołu i w samym przygotowaniu auta. W Lotusie pewnie zastał lekki "burdel" ale wiadomo, że wprost o tym nie powie.
5. Gosu
2. kamikadze07 Hamilton też będzie górował w kwalifikacjach nad Buttonem ;P
Punkty dostaję się po wyścigu ...
6. sylwekdm
Stajnia Ferrari zwolniła całą załogę boksu. Decyzję podjęto po przejrzeniu dokumentacji dotyczącej grupy młodych, bezrobotnych Polaków z Berlina, którzy byli w stanie w ciągu czterech sekund odkręcić wszystkie koła od samochodu, nie dysponując przy tym żadnymi potrzebnymi narzędziami. Team Ferrari uznał to za mistrzowskie osiągnięcie, jako że w dzisiejszych czasach o zwycięstwie lub przegranej w wyścigach Formuły 1 nierzadko decyduje czas pobytu w boksie i zaproponował im pracę. Projekt jednak zakończono równie szybko, jak go rozpoczęto: młodzi mechanicy, co prawda, zmienili wszystkie koła w ciągu czterech sekund, ale równocześnie kompletnie przelakierowali bolid, przebili numery silnika i sprzedali teamowi McLarena...
7. fanfan
sylwekdm ale się uśmiałem
8. Kimi Rajdkoniem
widać ręka Kimiego nadal boli
9. be_rcik
@6
Stary kotlet sprzed 4 lat.
10. ULTR93
Nikt nie mówił, że będzie łatwo po powrocie.
Trzeba poświęcić sezon na przyzwyczajenie się.
Schumacher tez nie mógł się przyzwyczaić jak wrócił w 2010r.
Dopiero w tym sezonie widzimy, że samochód jest lepiej dopracowany i jest lekko pod sterowny co odpowiada Schumacherowi.
11. rumburak
10. ULTR93
Chyba nadsterowny!
12. ULTR93
@ 11. rumburak tak wiem.
Sorry za pomyłkę.
13. Daniels
dobrze ze kimi dostrzega rzeczy ktore nie sa dla niego wygodne, jak sie to poprawi to bedzie mogl wycisnac z bolidu wiecej.
14. bartek1515
Moim zdaniem Kimi jeszcze sporo namiesza w tym sezonie :)
15. vcb716
No nie ma się co dziwić, że Kimi jest zaskoczony organizacją w Lotusie. Mimo wszystko wedle mojej opinii Lotus i tak będzie mocniejszy niż myślalem. Raikkonen zdobywał MŚ w barwach Ferrari, więc chyba sam nie przypuszczał, że w Lotusie zastanie coś podobnego. Ja tam w Kimiego wierzę i myślę, że może sporo namieszać.
16. leo_
Też myślę, że Raikonen będzie dobrze jeździł. Grosjana też uważam za b dobrego kierowcę, więc razem z dobrze prowadzącym się szybkim bolidem powalczą o 2-3 pozycję w całej klasyfikacji.
17. leo_
Mówię o Lotusie, ale też nie zdziwiłbym się, gdyby Raikonen został vice Majstrem.
18. vcb716
Ja wiem, że to dopiero początek sezonu i nie mozna jeszcze prorokować, ale nie uważacie, że Lotus jest naprawdę mocny? Ja jestem pozytywnie zaskoczony ;)
19. bodzioo
a może mistrzem.kto wie?
20. Jahar
Bajka ze wspomaganiem jak u Trullego. Ciekawe czy zrobią co trzeba tak aż Kimi będzie zadowolony. Trochę wątpię:)
21. rumburak
Webber mocno się obawia Lotusa w Malezji "„Tor w Malezji wymaga świetniej aerodynamiki, a ta jest silną stroną tegorocznego Lotusa. Dlatego spodziewam się walki z Kimim Raikkonenem i Romainem Grosjeanem" ,Button wymienia Mercedesa i Lotusa jako trudnych rywali!
Chyba Lotus jest naprawdę mocny !
22. funrari
Kimi zawsze narzeka...
23. xdomino996
@21. rumburak W końcu ktoś na nich zwraca uwagę tak to tylko "mocny będzie McL , Red Bull i Mercedes" wcale nie brano pod uwagę Lotusa ,a tu nagle P3 w Australii no brawo brawo :)
24. SHAKO
Już w pierwszym wyścigu było widać potencjał Lotusa. I jeśli faktycznie coś w tym jest to chłopaki z Lotusa mogą sporo namieszać w tym sezonie.. chyba że znów po paru wyścigach będzie spadek formy.
25. rumburak
24. SHAKO
Jak wytrzymają tempo rozwoju to mogą namieszać w tym sezonie:)
26. zawist
Pamietajmy ze to dopiero poczatek sezonu a poza tym tor w Malezji to inna bajka ktory zupelnie ma inna specyfike niz ten w Australii.Potrzebny jest zupelnie inny docisk, wieksza predkosc na prostych,balans bolidu itd itp,dlatego o wiele za wczesnie jest wrozyc co i jak.Jedno mozna z pewnoscia przyznac,ze Mclaren,Mercedes i Red Bull bedzie w czolowce,ale nie bedzie juz rzadzil jak w tamtym sezonie a przy tym Vettel ma okazje pokazac w tej sytuacji czy faktycznie ma taki talent i nadrobi lekka zadyszke Red bulla. Ja w to osobiscie watpie.
27. zawist
Tak jak wspomnialem wczesniej tor w Malezji jest zupelnie inny takze co do Lotusa to na razie jedna niewiadoma tak do konca ale to raczej za wczesnie zeby mowic ze powalcza w czolowce.Nie z tym bolidem a Kimi jednak mial spora przerwe i dajmy mu sie wczuc jeszcze troszke bo podczas wyscigu w Australii pokazal ze pamieta jak sie jezdzi.Co do Romana nie ma sie co podniecac.Potrafi pojechac szybko w kwalifikacjach ale to nie wszystko.Przeciez trzeba wytrzymac jeszcze ponad 300km w wyscigu i pojechac bezblednie a to juz moim zdaniem Kimi lepiej potrafi przez swoje doswiadczenie.Jesli sie wczuje i bedzie szybszy w kwalifikacji to Romek juz w ogole nie bedzie mial z nim szans
28. zawist
W F1 jest niestety taka kolei rzeczy ze osiagi bolidu wiaza sie nawet w 80% a 20% to kierowca.Tak bylo zawsze choc sa wyjatki a chodzi oczywiscie o kierowcow ktorzy potrafia wycisnac wiecej niz dala mu przyslowiowa fabryka czy mniej zdolny inzynier.Do takich kierowcow z pewnoscia nalezy Alonso kiedys Senna, Fangio czy mlody jeszce wtedy M Schumacher.Bylo ich troszke ale wbrew pozorom nie wielu.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz